Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (1268)
Vierailija kirjoitti:
Miesten rima on aivan liian korkealla naisten suhteen ja se aiheuttaa ongelmia miehelle itselleen, voi että, nyyh.
Tulihan se sieltä. Tämä selittääkin jo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "
Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.
13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon.
Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?
Korjaan: Mitä mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "
Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.
13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon.
Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41
Naisen kirjoittama teksti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muualla näkee lyhyitä miehiä ja pitkiä naisia pareina kävelemässä puistoissa käsikkäin. Suomessa pituudesta on tehty suuri juttu, muualla jossa vaihtelua on, niin ihmiset on tottuneet erilaisuuteen. Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. Onko se pituus sittenin Suomessa tavallaan harvinaista, että siitä on tehty juttu?
Olisi toi tärkeää että itäsuomalaiset ja lappilaiset miehet pariutuisi länsisuomalaisten naisten kanssa vaikka siten että valtio on säädellyt asiat niin. Tehdää siitä velvollisuus.
Itsekin ihmetellyt mikä suomalaisia naisia niin kovasti rassaa lyhyemmissä miehissä. Olen tinderöinyt jonkin verran Keski-Euroopassa ja siellä on varsinkin pitkiä naisia, mutta ei näille koskaan ole ollut ongelmana, että olen lyhyempi vaan on ollut oikein kivoja kohtaamisia.
Aivan! Jos se hyvännäköinen pää on vain 20cm alempana kuin mitä toivoisi, niin mikä ongelma? Lyhyempi matka alakertaan ja naama on jo valmiina tisseillä!
Eli pituutesi ei ole se ongelma vaan se, että päässäsi ei pyöri mitään muuta kuin pimppa.
Se on äärimmäisen tehokas ominaisuus naisten pois ajamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.
Miehistä vielä useampi on.
No 13cm on kyllä aika lyhyt, keskimittaa alapuolella. Pysyykö se edes kunnolla pystyssä? Eihän tuollaisella voi edes naista tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?
Saat haluta ihan just sitä mitä haluat. Kukaan ei sua siitä rankaise tai siinä estä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Toimiiko?
Kerrohan meille mitä hyötyä pituudesta on nykyisessä yhteiskunnassa, kun ei tarvitse nähdä heinikon yli tai juosta savannilla saalista kiinni."
Jos pituus tekee miehen lisääntymisestä todennäköisempää, se on evolutiivinen etu joka siirtyy jälkipolville.
Se hyöty on lopulta aina asia joka parantaa jollain tavalla lisääntymismahdollisuuksia.
Ei pituus lisää miesten lisääntymismahdollisuuksia, vaan pituus suhteessa muihin miehiin.
Mieti ketjun aihetta. Miehet pvat pidempiä nyt kuin 50-luvulla, ja silti suurempi osa miehistä on lapsettomia.Pituudessa on haittaa modernissa sodankäynnissäkin. Vain lyhyemmät selviytyy paremmilla todennäköisyyksillä osumilta. Mikä hyöty pituudesta on?
Se että jos nainen valitsi pitkän miehen, niin Ukrainan sodassa hän ei todennäköisesti tule sodasta elossa, vaan sieltä tulee lyhyempiä miehiä. Tulevaisuudessa Ukrainan keskipituus lyhenee. Evoluutio sanelee tämän.
Pitkä mies on kuin maalitaulu. Näkyy pitkälle ja osumapinta-ala on suurempi. Tämän takia naiset erottaa heidät väkijoukosta helpommin.
Jääkaappi on aina tyhjä pitkän miehen kotona ja vessa on dumpattu täyteen savea. Kesähelteilla kovaa hommaa rassata pönttöä imukupilla auki. Jättimäisiä tanskandogin jätöksiä. Siinä rassaatessa nainen voi ymmärtää mihin jääkaapin sisältö katosikaan. Ilmastolle suuri rasite.
Vaikka monet naiset on näennäisesti vihreitä, niin he eivät tee ympäristöystävällistä päätöstä ottaa se reilusti pienempi ympäristöhaitta.
Ympäristöhaitat multiploituu jättiläisen poikasilla, jotka syövät valtavia määriä ravintoainetta päivässä.
Fiksu mies kyllä täyttää jääkaappia jos se tyhjenee, ja omat vessatukotkin rassaa kuntoon.
Ei nuo naisen hommia ole. Jokainen hoitaa omat jääkaapin tyhjentelynsä ja vessatukoksensa.
Miten se parimetrinen DI-Inssi kerkeää jos aamulla tulee kiire ja se pään kokoinen jöötti on sielä vessassa. Ei siinä kerkeä jäädä pumppaamaan tukoksia auki, kun työt kutsuu.
Vetääkö koko vuuallisen makaronilaatikko laatikkoleukaansa kahdella istumalla?
Tästä ketjusta huomaa kuinka naiset käyttävät projisointia tukeakseen omia näkemyksiään. Esimerkkejä:
"Eivät lyhyet miehetkään pidä pitkistä naisista"
Pitkät naiset eivät pidä lyhyistä miehistä, kun taas useimmilla lyhyille miehile käy pitkä nainen. Mutta tällä projisoinnilla vältytään pinnallisuuden tunteelta kun hei kato mehän ollaan lyhyiden miesten kanssa yhtä mieltä ettei siitä mitään tulisi.
"Miehet haluavat naisen olevan meikattu ja huoliteltu"
Miehet haluavat naisten olevan hoikkia ja hyväkuntoisia. Mutta naiset itse haluavat keskittyä shoppailuun je hemoteltavana olemiseen mieluummin kuin luopua herkuista ja mennä salille. Mutta kato nythän se on miesten tahto, että käydään hemmotteluhoidoissa ja shoppaillaan meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
No 13cm on kyllä aika lyhyt, keskimittaa alapuolella. Pysyykö se edes kunnolla pystyssä? Eihän tuollaisella voi edes naista tyydyttää.
Sveitsiläisen yliopiston tutkimuksissa tuo on se rajapyykki mikä toimii moitteettomasti läpi nuoruudesta vanhuuteen. Isommilla vehkeillä alkaa olla nelikymppisenä vaikeuksia pysyä täydessä lipputanko asennossa, koska keho priorisoi verenkierron uudenlaisesti myöhemmässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten rima on aivan liian korkealla naisten suhteen ja se aiheuttaa ongelmia miehelle itselleen, voi että, nyyh.
Tulihan se sieltä. Tämä selittääkin jo kaiken.
"Olen tavallinen mies.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille
minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista
sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen
Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia."
Eli sinun rima on tasoosi nähden liian korkea ja tiedät sen itsekin.
Kunhan nyt vaan olet saanut 3 vuotiaan kiukkukohtauksen, kun maailma ei pyörikään sinun tahtosi mukaan.
Ja se muuten ei lainkaan korreloi tuon kertomasi luonteen kanssa "Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti."
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?
Kuka on sanonut koskaan haluavansa että miehellä on mahaa? On eri asia sanoa, ettei pömpötys haittaa kuin oikein haluta sitä. Plus, tuota oman lihavuuden peittämistä olemalla vielä tuhdimman seurassa ei harrasta naiset mitenkään erityisen paljon, joten voit lopettaa länkytyksesi.
-eri
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.