Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (805)

Vierailija
801/805 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten rima on aivan liian korkealla naisten suhteen  ja se aiheuttaa ongelmia miehelle itselleen, voi että, nyyh.

Vierailija
802/805 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten rima on aivan liian korkealla naisten suhteen  ja se aiheuttaa ongelmia miehelle itselleen, voi että, nyyh.

Tulihan se sieltä. Tämä selittääkin jo kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/805 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon. 

Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41

Vierailija
804/805 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?

Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Vierailija
805/805 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?

Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Korjaan: Mitä mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän