Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (927)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.
Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?
Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "
Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.
13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon.
Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41
Naisen kirjoittama teksti.
Minä taas olen 168cm mies ja naiset on toistuvasti erehtyneet minun pituudeksi 180cm. Näytän kieltämättä hyvältä. Minulla on tyypillinen laatikkoleuka kuten ysärin amerikalaisissa sarjoissa ja hiukset ei ole vieläkään pudonneet päästä. Hampaat on kiiltävät ja näytän ihan palkintohevoselta (tai ponilta jonka voi ottaa kainaloon ja viedä kotiin koska vain). Olen myös aika älykäs ja selviytynyt peruskoulusta seiskalla ja lukiotakin kävin kokelemassa, sain useista kokeista seiskan. Menin amikseen ja selviydyin seiskan tasolla vain kulmakarvoja liikehdellen. Opettajienkin mielestä olin kuin koiranpentu. Olen selvinnyt elämässä suhteellisen helposti kaikesta.
Pituuteni takia olen seiskan mies. Hyvä vaihtoehto ja ympäristöystävällinen kaveri, joka säästää makaronialaatikosta sinulle ja lapsille oman osuutensa. En vie kauheasti tilaa huoneistossa. Tarvittaessa mahdun kaappiin ja sängyn alle helposti.
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.
Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä.
Tuloista on pilkattu, tai vähintään ihmetelty, kun selkeästi pienituloinen mies julistaa, miten miehet käy töissä hankkimassa leivän pöytään ja naisen tehtävä on hoitaa kotia ja lapsia. Tuo nyt ei mitenkään onnistu yhden tuloilla muuten kuin silloin, kun miehellä on todella hyvät tulot.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.
Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa kuinka naiset käyttävät projisointia tukeakseen omia näkemyksiään. Esimerkkejä:
"Eivät lyhyet miehetkään pidä pitkistä naisista"
Pitkät naiset eivät pidä lyhyistä miehistä, kun taas useimmilla lyhyille miehile käy pitkä nainen. Mutta tällä projisoinnilla vältytään pinnallisuuden tunteelta kun hei kato mehän ollaan lyhyiden miesten kanssa yhtä mieltä ettei siitä mitään tulisi.
"Miehet haluavat naisen olevan meikattu ja huoliteltu"
Miehet haluavat naisten olevan hoikkia ja hyväkuntoisia. Mutta naiset itse haluavat keskittyä shoppailuun je hemoteltavana olemiseen mieluummin kuin luopua herkuista ja mennä salille. Mutta kato nythän se on miesten tahto, että käydään hemmotteluhoidoissa ja shoppaillaan meikkejä.
Voi luoja mitä tuubaa. 😂
Sisälukutaito on nollissa, ja ymmärryksen taso miinusmerkkinen. Tuossa ei tainnut yksikään lause olla oikein.
Ei ihme, ettei sinulle seuraa löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.
Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa.
Kerro vaikka yksi esimerkki tuttavapiirisi miehistä, joista yksikin on puolustanut perhettään mahalla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.
Huonoitsetuntoiset miehet eivät halua lihaksikasta naista sen enempää kuin itseään pitempää tai parempituloista. Sellaisiin miehiin ei kannata yhdenkään naisen sekaantua.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa kuinka naiset käyttävät projisointia tukeakseen omia näkemyksiään. Esimerkkejä:
"Eivät lyhyet miehetkään pidä pitkistä naisista"
Pitkät naiset eivät pidä lyhyistä miehistä, kun taas useimmilla lyhyille miehile käy pitkä nainen. Mutta tällä projisoinnilla vältytään pinnallisuuden tunteelta kun hei kato mehän ollaan lyhyiden miesten kanssa yhtä mieltä ettei siitä mitään tulisi.
"Miehet haluavat naisen olevan meikattu ja huoliteltu"
Miehet haluavat naisten olevan hoikkia ja hyväkuntoisia. Mutta naiset itse haluavat keskittyä shoppailuun je hemoteltavana olemiseen mieluummin kuin luopua herkuista ja mennä salille. Mutta kato nythän se on miesten tahto, että käydään hemmotteluhoidoissa ja shoppaillaan meikkejä.
Eihän tuokaan väite, jossa lyhyet miehet pitävät pitkistä naista ole muuta kuin projisoitu mielipide jolla lyhyt mies välttyy pinnalisuuden tunteelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.
Miehet eivät silti saa puoliakaan siitä määrästä mitä naiset saavat. Myös naiset saavat jatkuvasti kuulla asioista, joille eivät voi mitään, kuten ikääntyminen, rintojen koko tai peffan muoto (ja jos hankkii implantteja niin haukutaan siitäkin) ja myös pituudestaan. Kyllä, myös nainen voi olla aivan väärän mittainen.
Miehiä irvitään ihan hitosti vähemmän. Joo, lyhyt mies voi saada naljailua, mutta jos samaan aikaan mies saa rauhassa olla vanha ja lihava ja nainen vastaavasti menettää iän ja pinon myötä ihmisarvonsa, niin en hirveästi valittaisi jos vain pituudesta kuittaillaan.
Miehet ja naiset eivät todellakaan saa samaa määrää vittuilua ulkonäöstään, vaan naiset yhä edelleen saavat suuremman kuorman kannettavakseen. Pätkämiesten kohtelu ei ihan riitä vielä tekemään miehistä samalla mittakaavalla uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.
Ensinnäkin, mistä sinä tiedät ettei heillä ole jo miestä ja toiseksi, mistä sinä tiedät kenenkin naismaun? Se ettet sinä kiinnostu heistä, ei tarkoita vielä mitään. Kolmanneksi, salilla käydään ihan oman kunnon vuoksi, ei vastakkaista sukupuolta saadakseen. Se, että ties mitkä painoihinsa rakastuneet steroidihirviöt selittelevät naisten kiinnostuvan lihasvuorista, ei tarkoita että naiset olisivat salilla samasta syystä eli miehiä saadakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.Miehistä vielä useampi on.
Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.
Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa.
Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.
Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?
Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa.
Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana?Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.
Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.
-eri
Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä.Tuloista on pilkattu, tai vähintään ihmetelty, kun selkeästi pienituloinen mies julistaa, miten miehet käy töissä hankkimassa leivän pöytään ja naisen tehtävä on hoitaa kotia ja lapsia. Tuo nyt ei mitenkään onnistu yhden tuloilla muuten kuin silloin, kun miehellä on todella hyvät tulot.
Ex-mies oli ikuisuusopiskelija. Elätin perheemme yksin tuloillani, hoidin lapset ja tein kotityöt. Mies katkeroitui omien sanojensa mukaan "helposta ja täydellisestä elämästäni", jota kuulemma hänellä oli epäonnisempana täysi oikeus sabotoida hieman ja siksi harrasti sivusuhteita.
Loooooooool
"Olen myös aika älykäs ja selviytynyt peruskoulusta seiskalla ja lukiotakin kävin kokelemassa, sain useista kokeista seiskan."
Ahhahaha, olet ennemminkin aika tyhmä.
Aika älykäs olisi siellä lukiossa pärjännyt hyvin ja myös yliopistossa.
Tyhmyytesi takia olet ehkä maksimissaan vitosen mies, todennäköisesti allekin, koska olet kuitenkin keskimääräistä hitaampi. Suuret on pojalla kuvitelmat itsestään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.
Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.
Ensinnäkin, mistä sinä tiedät ettei heillä ole jo miestä ja toiseksi, mistä sinä tiedät kenenkin naismaun? Se ettet sinä kiinnostu heistä, ei tarkoita vielä mitään. Kolmanneksi, salilla käydään ihan oman kunnon vuoksi, ei vastakkaista sukupuolta saadakseen. Se, että ties mitkä painoihinsa rakastuneet steroidihirviöt selittelevät naisten kiinnostuvan lihasvuorista, ei tarkoita että naiset olisivat salilla samasta syystä eli miehiä saadakseen.
Sulta meni sitten sarkasmi "vähäsen" ohi.
Miehille on itsestäänselvyys, että juuri tuollainen kovakuntoinen mimmi on lähtökohtaisesti suosituin. Suosiota ei vähennä yhtään se jos hartioita on enemän kuin miehellä ja mies ottaisi pataan jos tulsi tappelu.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.
Iän myötä yhä useampi nuorempana parisuhteita miesten kanssa harrastanut nainen tajuaa vihdoin olevansa mieluummin sinkku kuin miehen kanssa. Vain huippuyksilö mieheksi saattaa muuttaa mielen.
Eli ne, jotka eivät saa naista, ovat sitä mieltä, että se on yhteiskunnallinen ongelma? Oletko ihan varma, ettei se ole peräti yhteiskunnan syytä, kuten usein väitätte?
"Avioerojen määrä on suuri, koska miehet odottavat samanlaista vaimoa kuin heidän isällään oli, samaan aikaan kun naiset eivät halua kärsiä, kuten heidän äitinsä."