Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (883)

Vierailija
841/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon. 

Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41

Naisen kirjoittama teksti.

Minussa ei ole naista vähääkään. Miestä sen sijaan on. Myös mies voi kehittyä ja olla haluttu. Sinua ei vain varmasti ole koskaan kehuttu sairaan komeaksi mieheksi treffeillä, tai tinderissä tinderin fiksuimmaksi mieheksi. Jos aika moni nainen laukoo hyvin samanlaisia ajatuksia niin voit olla varma että heistä sadan naisen joukkoon mahtuu todella vähän heitä joidn  mielestä 168cm mies on liian lyhyt. Fiksuus menee ykkössijalle aina. M41

Vierailija
842/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Tuliko tämä oikeaan ketjuun lainkaan tai onko sulla paha lukihäiriö?  Sitähän tämäkin ketju on sivukaupalla aloituksesta lähtien, että naisten rima on korkealla ja pysyy siellä. 

Vierailija
844/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Tuliko tämä oikeaan ketjuun lainkaan tai onko sulla paha lukihäiriö?  Sitähän tämäkin ketju on sivukaupalla aloituksesta lähtien, että naisten rima on korkealla ja pysyy siellä. 

Sanoisin, että naiset jopa nostavat rimaansa kun ikää karttuu. Nuoruuden virheitä ei toisteta. 

Vierailija
845/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Juu, tämä tosiasiahan näkyy  vaikkapa nyrkkeilijöissä ja vapaapainijoissa, kaikki isovatsaisia plösöjä. 

 

Se on kuule sumopaini sun lajisi vatsasi kanssa 😂

Vierailija
846/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Suurin osa naisista ei mitään tapoelupukaria halua, vaan sellaisen fiksun ja älykkään joka ei noihin tilanteisiin joudu. Tappeleva mies on aivan nollatasoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
847/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Juu, tämä tosiasiahan näkyy  vaikkapa nyrkkeilijöissä ja vapaapainijoissa, kaikki isovatsaisia plösöjä. 

 

Se on kuule sumopaini sun lajisi vatsasi kanssa 😂

Palanderi vetäsi Valavuoren kanveesiin. Eikä ollut kokemusta kamppailust kuten Valavuorella oli. NE lyönnit oli ihan eri painoisia ja mitä enemmän massaa sitä paremmin voi ottaa vastaan niitä pikku pieruja.

Vierailija
848/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Tuliko tämä oikeaan ketjuun lainkaan tai onko sulla paha lukihäiriö?  Sitähän tämäkin ketju on sivukaupalla aloituksesta lähtien, että naisten rima on korkealla ja pysyy siellä. 

Sanoisin, että naiset jopa nostavat rimaansa kun ikää karttuu. Nuoruuden virheitä ei toisteta. 

Lisäksi naiset reflektoivat omia virheitään parisuhteen päättymisen jälkeen enemmän kuin miehet. Tämä näkyy vaikkapa siinä, että eroryhmissä on selkeä enemmistö naisia. Naiset myös käyvät terapiassa miehiä monta kertaa useammin kehittääkseen itseään ja hoitaakseen ongelmiaan. Mitä tekee mies? Ryntää uuteen suhteeseen ja syyttelee naisia kaikesta mahdollisesta, kuten tämäkin ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
849/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole enää rimaa vaan paksu kivimuuri. Ei ota enää ikinä miestä pilaamaan elämääni.

Vierailija
850/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Suuri viskeraalirasvakertymä on voimaa eikä hiljalleen kantajansa tappava? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
851/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Juu, tämä tosiasiahan näkyy  vaikkapa nyrkkeilijöissä ja vapaapainijoissa, kaikki isovatsaisia plösöjä. 

 

Se on kuule sumopaini sun lajisi vatsasi kanssa 😂

Palanderi vetäsi Valavuoren kanveesiin. Eikä ollut kokemusta kamppailust kuten Valavuorella oli. NE lyönnit oli ihan eri painoisia ja mitä enemmän massaa sitä paremmin voi ottaa vastaan niitä pikku pieruja.

Nyt onkin kova 🤣

 

Keskityppä nyt ammattilaisiin ja miksi ne alansa huiput näyttää siltä, miltä näyttävät. Sun sumopainijan kropalla et tappele kuin taloyhtiösi pyykkitelineen kanssa ja senkin kanssa vain, koska se ei pääse karkuun maahan valettuna. 

Vierailija
852/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet eivät silti saa puoliakaan siitä määrästä mitä naiset saavat. Myös naiset saavat jatkuvasti kuulla asioista, joille eivät voi mitään, kuten ikääntyminen, rintojen koko tai peffan muoto (ja jos hankkii implantteja niin haukutaan siitäkin) ja myös pituudestaan. Kyllä, myös nainen voi olla aivan väärän mittainen. 

Miehiä irvitään ihan hitosti vähemmän. Joo, lyhyt mies voi saada naljailua, mutta jos samaan aikaan mies saa rauhassa olla vanha ja lihava ja nainen vastaavasti menettää iän ja pinon myötä ihmisarvonsa, niin en hirveästi valittaisi jos vain pituudesta kuittaillaan.

Miehet ja naiset eivät todellakaan saa samaa määrää vittuilua ulkonäöstään, vaan naiset yhä edelleen saavat suuremman kuorman kannettavakseen. Pätkämiesten kohtelu ei ihan riitä vielä tekemään miehistä samalla mittakaavalla uhreja.

En minä ole koskaan kenenkään naisen ulkonäöstä mitään vittuillut eikä minulle ole koskaan vittuiltu ulkonäöstä. Varmasti olen saanut enemmän kehuja ulkonäöstäni kuin olen muistanut naisia kehua vaikka olen se 168cm mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
853/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Juu, tämä tosiasiahan näkyy  vaikkapa nyrkkeilijöissä ja vapaapainijoissa, kaikki isovatsaisia plösöjä. 

 

Se on kuule sumopaini sun lajisi vatsasi kanssa 😂

Palanderi vetäsi Valavuoren kanveesiin. Eikä ollut kokemusta kamppailust kuten Valavuorella oli. NE lyönnit oli ihan eri painoisia ja mitä enemmän massaa sitä paremmin voi ottaa vastaan niitä pikku pieruja.

Plander ei ole mikään tavis, vaan olympiaurheilija. Kovan tason sellainen, joka kyllä osaa itsensä treenata kuntoon. Itsekuria riittää vaikka viidelle. Olihan tuo alusta asti selvä tuo tulos.

Jos tuo minun oma pulleroinen mies sinne kehään olisi laitettu niin ei hänellä mitään saumoja siellä olisi ollut. 

Vierailija
854/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Itse en tunne yhtään naista, jonka mielestä miehen tappeluherkkyys on mitenkään positiivinen asia. Tappelemattomuus on niin normi, että se ei tule edes mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
855/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Vierailija
856/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Iso maha tuo massaedun ja tappelussa se tarkoittaa eri kaliberia painille ja iskuille. Se on kerrasta poikki kun 171cm ja 90kg ottaa 171c 66kg vastaan. Ei voi mitään. NE pikkusen lyönnit ja painiliikkeet ei liikuta isompaa. Maha tekee jo tosi paljon koska se on keskusta ja keskustasta tulee se voima liikkeille.

Ei se koko vaan se voima ja hyvä kunto. Itse 168cm 66kg mies. Töissä nostelen usein päivän 20-50 kokoisia teräslevyjä, huvikseni yhtä 35 kiloa painavaa työkalua toistoina suorille käsille. Minulla on työkavereita. 50v miehiä yli 190cm pitkiä, voivat painaa puolet enemmän kuin minä, mutta sitä 35 kiloa painavaa työkalua eivät jaksa nostaa, sitä joka minulle ei ole ongelma. Olen toki kymmenen vuotta nuorempi, mutta puolet pienempi ja silti selvästi voimakkaampi.

Vierailija
857/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia.... 

Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu. 

Haluaiskohan itse tyhmää, miesvihaavaa ja väkivaltaa ihannoivaa puolisoa...? 

Vielä sellaista, joka vaatii häntä omaan makuunsa ulkonäköään muokkaamaan.... Ja siivoamaan tukkimansa vessanpöntön ja täyttämään jääkaapin aina kun se puoliso sen mussuttaisi tyhjäksi... Palvelijaa, siis. 

Vierailija
858/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi palvelijani lyhyt pituus. Kunhan pitäisi turpansa tukossa ja pumppasi sen pöntön auki tarvittaessa. Ja tietysti toisi ruokaa jääkaappiin. 😂 

Ilmaiseksi, tietysti. Voisin huolia tämän kaverin asumaan piharakennukseen hyvinkin

Vierailija
859/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen, enkä mikään markkinoilla vaihdettava ja ostettava hyödyke, jolla on joku markkina arvo. Tasan voin ihastua ja rakastua juuri sellaisiin miehiin, jotka itseä kiinnostaa, eikä mun tarvitse miettiä puolisonvalintaa jonkin markkina-arvon tai ansaitsemisen kautta. Sama koskee kaikkia ihmisiä, miehiä ja naisia.

Jokainen meistä rajoittaa sitä joukkoa, josta sitä puolisoa hakee. Se, että kuinka tiukat rajat vetää toki vaikuttaa sen joukon kokoon, mutta jokaisella on se oikeus rajanveto tehdä.

Vierailija
860/883 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes vonkuisi että saisin kairata hänen peräänsä dildolla! Se olisi jo parempaa kohtelua, kuin mitä hän itse tuntuu naiselle olevan valmis tarjoamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan