Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsi oma yksilönsä, vai vanhempiensa "leikkikalu" ja esine, jota puetaan milloin mihinkin aatteessen.

Vierailija
09.11.2024 |

Nykyvanhemmat, tahtovat jo vauvan kasvavan samaan aatekehykseen jossa he itse haluavat elää. Kuitenkin se pieni on ihan oma itsensä.  Harva meistä on kloonattu äidin tai isän kaltaiseksi, plus vielä ns. paremmaksi versioksi.  Ateistin lapsella pitäisi olla mahdollisuus kasvaa, ja tulla uskovaiseksi. Uskovaisten vanhempien lapsesta voi kasvaa ateisti.  Sukupuolineutraalien vanhempien lapsi voi päättää olla selkeästi poika tai tyttö, sen mukaan mihin kehoon syntyi. Ilman aivopesua sinne tai tänne. jne jne Vapauteen meidät on tarkoitettu, ei kahleisiin, ei edes aate maailmassa.

Nykyisellään lapsesta on tehty taistelu ase (rahastuksineen). Sen mukaan mikä vanhempien mielestä on oikein.  (Lapsiparat). Huomaan voivani pahoin, ihan ennenkaikkea lasten henkisen hyväksikäytön suhteen.  Antaisivat kunkin kasvaa mikä lapselle on hyvä, oli se sitten juuri samanlainen ajatusmaailma tai ei. Kaikessa pakottamisessa on mukana "väkivalta". Ja kun perusteella vielä rahastetaan, pahoinvointi on auttamatta lopputulos. Lapsilla on vahva oikeudenmukaisuuteen perustuva omatunto. Annetaan kunkin kasvaa ja valita se oikea polkunsa, olkoon se sama kuin mun tai sun, tai sitten ei.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 ja mene takaisin nukkumaan.

Vierailija
2/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Lapset pois uskonlahkoista. Kun täyttävät 18 voivat liittyä ihan mihin haluavat, sitä ennen vapaus .

Vierailija
4/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aloitus. Joskus tuntuu että aikuiset eivät tosiaan ota huomioon lapsen persoonallisia piirteitä ja pakottavat nämä omaan muottiinsa. Kaverini tykkää raskaammasta musiikista ja on pistänyt lapselleenkin bändipaidat yms, joita sitten kuvaa someen. 

Vierailija
5/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voi pukea miten vaan ilman mitään aatteita... tuo on jonkun huuhaata että jotkin aatteet vaikuttaa pukemiseenkin... ja niitä aatteita mihinkään suuntaan nykypäivänä on harvemmilla pl huuhaajoukot 

Vierailija
6/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät välitä omien lastensa kasvattamisesta, ohjaamisesta, rajoista jne tuon taivaallista.

Vierailija
7/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä aloitus. Joskus tuntuu että aikuiset eivät tosiaan ota huomioon lapsen persoonallisia piirteitä ja pakottavat nämä omaan muottiinsa. Kaverini tykkää raskaammasta musiikista ja on pistänyt lapselleenkin bändipaidat yms, joita sitten kuvaa someen. 

mitä sitten, vaate kuin vaate

Vierailija
8/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ammuta ketään.  Silti jos lapsi pakotetaan jo vauvaiästä valitsemaan esim ateisminen elämänkatsomus, se on väkivaltaa.  Ei sillä lapsella ole mahdollisuutta sanoa antakaan minun kasvaa sinne 18v ja sitten kerron missä minun sieluni voi parhaiten.

Tämä maailma on julma paikka ja jyrkkiin mielipiteisiin sitoutuva jää useimmiten sisimmässään yksin ja haavoitetuksi.

Vierailija
9/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa ja silti eri mieltä. Maltilliset mielipiteet ja aatteet mielestäni saa ja pitää lapsille ikätasoisesti tuoda julki, mutta en kannata minkäänlaisen ääriajatuksen istuttamista lapsiin. 

Minä olen ollut kasvissyöjä yli 20 vuotta, kotonamme syödään kasvisruokaa (lapsilla kerran viikkoon kalapäivä). Tarhassa, koulussa ja kavereilla syövät sitä mitä on tarjolla. Koen tämän maltilliseksi omien arvojeni mukaan elämiseksi, mikä ei rajoita lasten elämää. 

Vierailija
10/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasiat ja hyvä käytös, siisteys jne ovat toki hyviä asioita opettaa.:)  Lähinnä vain se että yritetään kloonata lapsi edustamaan omaa näkemystä kaikessa, se on väärin.

Vierailija
11/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika 'järjestetty' urheilu on tätä samaa bullshitiä. Lapsi matkii kaiken vanhemmiltaan ja niinpä oppiii hyväksi 'urheilun kuluttajaksi' ja monissa tapauksissa myös kuinka hirveällä tavalla käyttäydytään paikanpäällä kilpailuissa. Joissakin tapauksissa tämäkin on sekä fyysistä että henkistä väkivaltaa ja 'käytöskasvatusta'.

Vierailija
12/12 |
09.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuollainen sitä lasta satuta. Eikä tasa-arvon ja suvaitsevaisuuden opettaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi