Kainuussa, Savossa ja muualla Itä-Suomessa ihmiset ryyppäävät itsensä työkyvyttömäksi, Helsingistä löytyy terveimmät kansalaiset.
PK-seutu on terveiden ihmisten aluetta, eipä ihme että suomalaiset haluavat asua alueella.
Kommentit (75)
Kuinka sairasta porukkaa siellä oikein asuu jos ovat sairaampia kuin nuo pk-seudun lähiöihin tunkeutuneet afrikkalaiset ja lähi-itäläiset?
Mikä on pk seudun armeijankäyneiden prosentti,ei taideta julkaista
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pk seudun armeijankäyneiden prosentti,ei taideta julkaista
Varmaan sama kuin muuallakin maassa, tosin en ymmärrä miten se tähän liittyy..
Vierailija kirjoitti:
Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.
Ja kehä kolmosen sisäpuolelta ei tarttis tälläkään hetkellä siirtää penniäkään ulkopuolelle veropotista. Ja edelleenkään joku metsäteollisuuden pääkonttori ei kata kuin murto-osan BKT:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Paitsi etteivät asu, vaan jossain Pieksämäellä, Jyväskylässä ja Rovaniemellä.
Olet koskaan juntti kuulut piritorista?
Ap, muslimit eivät juo alkoholia.
Tuo on helppo todeta tältä palstalta, esim se yksi avohoitopotilas joka laittaa joka ketjuun "HELLSINKI" huuteluita on taatusti tuon listan kärjessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Paitsi etteivät asu, vaan jossain Pieksämäellä, Jyväskylässä ja Rovaniemellä.
Olet koskaan juntti kuulut piritorista?
Piritorin kourallinen nistejä on pieni määrä kun vertaa siihen miten paljon syrjäkylillä ryypätään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pk seudun armeijankäyneiden prosentti,ei taideta julkaista
Mikä logiikka tässä on? Yleensä terveet ja koulutetut käyvät armeijan. Mt-ongelmat ja vakava ylipaino ovat syitä C:n papereille, ja tätä väkeä riittää maaseudulla todella paljon. Pk-seudulla ihmiset ovat Suomen hoikimpia ja syövät terveelllisesti keskivertoon verrattuna. Sosioekonomiset erot ovat suuria.
Vierailija kirjoitti:
Jutun perusteella myös hulluimmat ihmiset elää siellä ja en ihmettele kun tällä palstalla lukee heidän kännisiä öyhötyksiä.
Näin se siellä böndellä menee. Ja sit ne äänestää kepua ja persuja ja draamailee, kun nuoret/fiksut/naiset/koulutetut muuttaa Helsinkiin. Ja vinkuu valtiolta tukiaisia elävöittämiseen.
Helsingissä on tosi paljon maahanmuuttajia, Kainuussa tosi vähän. Helsingissä on terveintä porukkaa, Kainuussa sairainta...
Pääkaupunkiseudulla syödään erilaisia mielialalääkkeitä kilotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.
Ja kehä kolmosen sisäpuolelta ei tarttis tälläkään hetkellä siirtää penniäkään ulkopuolelle veropotista. Ja edelleenkään joku metsäteollisuuden pääkonttori ei kata kuin murto-osan BKT:sta.
Pienikin yhteiskunnan kriisi niin hesan jengi on tukkimassa maakuntasuomeen. Vielä kun Virosta evakuoidaan miljoona ihmistä Suomeen niin niin siinä on hesan nisti ja peukkujengillä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikärakenne.
Ei kukaan täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.
Osaatko sanoa missä/millä paikkakunnalla ne juopot ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan.
Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.
Paitsi etteivät asu, vaan jossain Pieksämäellä, Jyväskylässä ja Rovaniemellä.
Olet koskaan juntti kuulut piritorista?
Olen asunut ”piritorin” vieressä, eikä se ole millään tasolla pahempi kuin Riihimäen Peltosaari. Toisin kuin Peltosaareen, Sörkan kurvin seudulle on asiaa muillakin kuin pienellä kourallisella nistejä. Samaa ei voi sanoa jostain Jyväskylän Pupuhuhdasta. Piritorin lähellä on sentään palveluita, ruokapaikkoja ja monille työpaikkoja. Sinä itse et varmasti ole muuta kuin kuullut tuon sanan piritori ja otat nimityksen kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla syödään erilaisia mielialalääkkeitä kilotolkulla.
Tuon jutun mukaan ne mt-ongelmat ovat siellä maaseuduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pk seudun armeijankäyneiden prosentti,ei taideta julkaista
Mikä logiikka tässä on? Yleensä terveet ja koulutetut käyvät armeijan. Mt-ongelmat ja vakava ylipaino ovat syitä C:n papereille, ja tätä väkeä riittää maaseudulla todella paljon. Pk-seudulla ihmiset ovat Suomen hoikimpia ja syövät terveelllisesti keskivertoon verrattuna. Sosioekonomiset erot ovat suuria.
Suomen rikkaimmat ihmiset ovat nyt mm
Itä - Suomessa/kotoisin sieltä. Siis kuuluvat siihen harvaan eliittiin mihin niin harvat kuuluvat Suomessa.
Mihin YLE pyrkii tuolla jutulla?
Mitä oon seurannut etelässä juhlapyhiä piisaa aina alko mukana.Juovat kaikkialla yhtä paljon ja vielä enempi...
Alkoholismi on kansansairaus Suomessa.
Lisäksi tyypillinen suomalainen huumekuolema ei suinkaan aiheudu mistään peukusta tai piristä, vaan alkoholin ja lääkkeiden sekakäytöstä.
Tämä! Pk-seudulla ja yliopistokaupungeissa pn paljon viihdekäyttäjiä jotka käyvät töissä. He eivät käytä jotain peukkua tai suonensisäistä paskaa, toisin kuin jossain kurjuuskaupungeissa idässä ja pohjoisessa.