Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kainuussa, Savossa ja muualla Itä-Suomessa ihmiset ryyppäävät itsensä työkyvyttömäksi, Helsingistä löytyy terveimmät kansalaiset.

Vierailija
22.06.2026 |

PK-seutu on terveiden ihmisten aluetta, eipä ihme että suomalaiset haluavat asua alueella.

 

https://yle.fi/a/74-20232116

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Jakomäessä on Suomen sairaimmat ihmiset.

Vierailija
2/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ikärakenne.

Vierailija
4/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun perusteella myös hulluimmat ihmiset elää siellä ja en ihmettele kun tällä palstalla lukee heidän kännisiä öyhötyksiä.

Vierailija
5/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Vierailija
6/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hoitokin lähellä. Eikä suomalaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ikärakenne.

Ei kukaan  täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.

Vierailija
8/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ikärakenne.

Ei kukaan  täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.

N e e k e r i paskat ovat vallanneet Helsingin seudun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.

Vierailija
10/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ikärakenne.

Ei kukaan  täysipäinen nuori jää sinne juoppojen sekaan.

N e e k e r i paskat ovat vallanneet Helsingin seudun.

Ja mieti että silti nuo alueet ovat Suomen hulluimpia, täytyy olla sairasta porukkaa siellä. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Itä-Suomessa on nistejä omasta takaa paljon. Ei siellä enää pelkästään ryypätä. Pillerit ja pulverit tulee nykyään halvemmaksi kuin dokaaminen.

Vierailija
12/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.

Kaiken maailman piritorit täynnä narkkispaskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttavat pääkaupunkiseudulle työn perässä, ei siksi että siellä asuisi terveempää väkeä! Ja ryyppyväkeä löytyy ihan joka puolella Suomea, itäpuolella kyllä tilastojen mukaan alkoholia todellakin kuluu enemmän kuin muualla. Kuitenkin, jospa et yleistäisi noin rankasti. 

Vierailija
14/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.

Tilastointi ei taida tuntea kaikkia eksoottisia huumeaineita.

Vierailija
16/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullisia lukuja alueen kannalta, tuo alkoholin kulutus on aivan sairaan korkea. Moninkertainen Ahvenanmaahan verrattuna.

Vierailija
17/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Silti enemmän heitä on muualla kuin pk-seudulla. Tilastot eivät valehtele ja kertoo miten haitallinen päihde alkoholi on.

Tilastointi ei taida tuntea kaikkia eksoottisia huumeaineita.

Sillä ei ole väliä millä ihminen päänsä sekoittaa, vaan kuinka terve hän on ja elättääkö itse itsensä. Tuosta tilastosta näkee hyvin miten alkoholi on Suomen haitallisin päihde kirkkaasti.

Vierailija
18/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi voitaisiinkin jakaa kahtia kehäkolmosen etelä-ja pohjoispuolisiin osiin.Jos rysy hyökkää pääkaupunkiseudulle saavat hoitaa homman peukkujenginsä kanssa.

Peukkua käytetään ympäri Suomea.

https://www.lansi-savo.fi/paikalliset/8768271

Vierailija
19/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juovat aivonsa muussiksi siellä böndellä ja puukottelevat toisiaan. 

Nistipaskat ovat juuri stadissa ja muualla Helsingin seudun alueella. Pitäisi laittaa uuniin tollaiset paskiaiset.

Paitsi etteivät asu, vaan jossain Pieksämäellä, Jyväskylässä ja Rovaniemellä. 

Vierailija
20/75 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on lääkärin osaamisesta. Hyvä lääkäri osaa kirjoittaa sellaiset todistuksen, jolla pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle, ei siinä ole kyse potilaan todellisesta tilanteesta lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi