Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"

Vierailija
22.06.2026 |

Suomelta? 

 

Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa. 

 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6

Kommentit (207)

Vierailija
101/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Anneli on syytön molempina epäilyihin.  Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa. 

Se että todetaan syyttömäksi,ei tarkoita että äm mä on syytön.

No tässä tapauksessa ei ole mitään näyttöä syyllisyydestä. 

Oikeuden päätksissä on esitetty runsaastikin raskauttavaa näyttöä. Jäi kuitenkin varteenotettava epäily, ettei olisikaan syyllinen, joten vapauttava tuomio.

Mikä on mielestäni ihan oikein.

Triggeröi tällaiset inttäjät, jolle se vapauttava tuomio ei riitä, vaan pitää inttää faktoja vastaan.

Onko syynä sitten tietämättömyys vai joku muu, mene tiedä.

Siinä vapauttavassa tuomiossa luki kuitenkin kirjaimellisesti, että mikään näyttö ei tue syytteitä. 

Vierailija
102/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että lapset eivät valehtele. Olivatko käräjätuomarit Annelin kavereita ja miksi syyttäjä ei hommannut kunnon asiantuntijoita?

Et ole siis ikinä ollut lähemmin tekemisissä lasten kanssa, kun noin kummia kuvittelet? 

Helpompi lapsi on kuitenkin saada puhumaan totta kuin aikuinen.

No nimenomaan ei, vaan lasta on huomattavasti helpompi manipuloida ja johdatella kuin aikuista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Ei oikeuslaitos ketään tuominnut eläinten uhraamisesta tai dildosarvista.

Oletko nyt itse mennyt propagandan helppoon.

Harjoittele vielä tuota luetun ymmärtämistä. Tuossa ei millään tavoin lukenut, että niistä olisi tuomittu. 

Vierailija
104/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hyvä korvaus maksetaan Suomessa sille joka syyllistyy seks hyväksikäyttöön ja lasten pahoinpitelyyn. Murhaamisesta puhumattakaan.

Ei, vaan sille, joka on syyttömänä tuomittu moisista. 

Vierailija
105/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.

Miksei sitten otsikoida:


Näin paljon syyttäjän sekoilut maksoivat Suomelle


Tämän verran Ulvilan huono poliisitutkinta maksoi Suomelle


Katso mikä uskomaton lasku Suomelle kertyi sekopäisen lääkärin lausunnoista

Vierailija
106/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Nuo taitaa olla jo vanhentuneita. Kun lapset odottivat niin pitkään ennen uusia kertomuksia.

Vierailija
108/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Ei oikeuslaitos ketään tuominnut eläinten uhraamisesta tai dildosarvista.

Oletko nyt itse mennyt propagandan helppoon.

Harjoittele vielä tuota luetun ymmärtämistä. Tuossa ei millään tavoin lukenut, että niistä olisi tuomittu. 

Eikä millään tavoin väitetty, että olisi lukenut. Kunhan todettiin fakta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän valtiokonttori arvioi Annelin "kärsimyksiä" ottaen huomioon, että leski on itse itseään tyrkyttänyt julkisuuteen? Nyt myös Jens ihan itse toi naamansa esille. Täytyykö veronmaksajien maksaa ylimääräistä tuostakin? Pikemminkin tuon itsevaaditun avoimuuden tulisi vähentää koppikorvausta. Heidän kärsimyksensähän väheni siitä, kun heidän vaatimukseensa suostuttiin. 

Annelin vaatimuksia palkan ja eläkkeen menetyksistä ei ole kerrottu. Perhekerho ei ollut kovin menestyksellinen sivusto eikä hän ollut halukas menemään koulutustaan vastaaviin hommiin, vaikka Jukka niin olisi halunnut. Edes Perhekerhon seksipalsta ei kasvattanut sivuston suosiota. 

Auer varmaan sai kirjastaan ihan hyvät tulot.

Ja hänellä on youtubessa 50 tuhatta seuraajaa.

Olisikohan ilman tätä murhajulkisuutta.

Vierailija
110/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että lapset eivät valehtele. Olivatko käräjätuomarit Annelin kavereita ja miksi syyttäjä ei hommannut kunnon asiantuntijoita?

Et ole siis ikinä ollut lähemmin tekemisissä lasten kanssa, kun noin kummia kuvittelet? 

Helpompi lapsi on kuitenkin saada puhumaan totta kuin aikuinen.

No nimenomaan ei, vaan lasta on huomattavasti helpompi manipuloida ja johdatella kuin aikuista. 

Kyllä lapsi on helpompi saada tunnustamaan valhe kuin aikuinen, hyvänen aika sentään.

Vai millaisia psykopaattimonsterilapsia sinun elämäsi varrelle on osunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän valtiokonttori arvioi Annelin "kärsimyksiä" ottaen huomioon, että leski on itse itseään tyrkyttänyt julkisuuteen? Nyt myös Jens ihan itse toi naamansa esille. Täytyykö veronmaksajien maksaa ylimääräistä tuostakin? Pikemminkin tuon itsevaaditun avoimuuden tulisi vähentää koppikorvausta. Heidän kärsimyksensähän väheni siitä, kun heidän vaatimukseensa suostuttiin. 

Annelin vaatimuksia palkan ja eläkkeen menetyksistä ei ole kerrottu. Perhekerho ei ollut kovin menestyksellinen sivusto eikä hän ollut halukas menemään koulutustaan vastaaviin hommiin, vaikka Jukka niin olisi halunnut. Edes Perhekerhon seksipalsta ei kasvattanut sivuston suosiota. 

Auer varmaan sai kirjastaan ihan hyvät tulot.

Ja hänellä on youtubessa 50 tuhatta seuraajaa.

Olisikohan ilman tätä murhajulkisuutta.

Just joo😂 Valtio: Sähän sait elantoa tän murhakeissin julkisuuden takia, niin eihän me mittään makseta tulonmenetyksistä.

Vierailija
112/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Eiväthän aikuistuneet lapset itse kertoneet, että sijaisvanhemmat olisivat syöttäneet heille valmista tarinaa. Jo on kumma, etteivät Auerin kannattajat usko edes noita nuoria. He kertoivat, kuinka olivat itse muka kehitelleet nuo kaikki kertomukset pelkän tivaamisen tuotoksena. Nuorin vielä kehuskeli olleensa niin fiksu, että oli raapinut itseään tehostaakseen kertomustaan. 

Käräjätuomarit eivät tuomiossa selittäneet kertomusten syntyhistoriaa oikeastaan mitenkään, kun eivät oikeasti siihen kyenneet. En usko, että edes puolustuksen psykologi Korkman uskoo siihen, että lapset olisivat noin lyhyessä ajassa kyenneet kehittelemään tuollaisia tarinoita, täynnä seksuaalisia yksityiskohtia. Mutta Korkmanhan ei edes tiennyt, mitä kaikkea lapset olivat kertoneet. 

Sijaisvanhempien ahneus on Jensin kehitelmä, jota hänen siskonsa levitteli minfoon, missä siitä tuli "totuus", samoin kuin heidän "kiihkouskovaisuudestaan". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Nuo taitaa olla jo vanhentuneita. Kun lapset odottivat niin pitkään ennen uusia kertomuksia.

No sittenhän yleinen syyttäjä voisi olla haukkana puolustamassa veljeä, joka sai nyt kovin ikävää julkisuutta. Ei kai me nyt jätetä leikkiä kesken ja hyviä oikeusjuttuja käymättä.

Vierailija
114/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.

Miksei sitten otsikoida:


Näin paljon syyttäjän sekoilut maksoivat Suomelle


Tämän verran Ulvilan huono poliisitutkinta maksoi Suomelle


Katso mikä uskomaton lasku Suomelle kertyi sekopäisen lääkärin lausunnoista

Varmaan siksi, kun syyttäjät,  poliisit tai lääkärit ei tuomitse ketään vankilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän valtiokonttori arvioi Annelin "kärsimyksiä" ottaen huomioon, että leski on itse itseään tyrkyttänyt julkisuuteen? Nyt myös Jens ihan itse toi naamansa esille. Täytyykö veronmaksajien maksaa ylimääräistä tuostakin? Pikemminkin tuon itsevaaditun avoimuuden tulisi vähentää koppikorvausta. Heidän kärsimyksensähän väheni siitä, kun heidän vaatimukseensa suostuttiin. 

Annelin vaatimuksia palkan ja eläkkeen menetyksistä ei ole kerrottu. Perhekerho ei ollut kovin menestyksellinen sivusto eikä hän ollut halukas menemään koulutustaan vastaaviin hommiin, vaikka Jukka niin olisi halunnut. Edes Perhekerhon seksipalsta ei kasvattanut sivuston suosiota. 

Auer varmaan sai kirjastaan ihan hyvät tulot.

Ja hänellä on youtubessa 50 tuhatta seuraajaa.

Olisikohan ilman tätä murhajulkisuutta.

Just joo😂 Valtio: Sähän sait elantoa tän murhakeissin julkisuuden takia, niin eihän me mittään makseta tulonmenetyksistä.

Auerin tulot oli aika pienet ennen tuomiota. Suhteessa korvausvaatimukseen.

 

En tiedä, minun oikeustaju ei puolla Auerille sen suurempia koppikorvauksia kuin muillekaan, toki hän korvaukset ansaitsee, mutta ei hän minusta sen suurempi marttyyri ole kuin kuka tahansa väärän tuomion takia syyttömänä vangittu.

Vierailija
116/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Eiväthän aikuistuneet lapset itse kertoneet, että sijaisvanhemmat olisivat syöttäneet heille valmista tarinaa. Jo on kumma, etteivät Auerin kannattajat usko edes noita nuoria. He kertoivat, kuinka olivat itse muka kehitelleet nuo kaikki kertomukset pelkän tivaamisen tuotoksena. Nuorin vielä kehuskeli olleensa niin fiksu, että oli raapinut itseään tehostaakseen kertomustaan. 

Käräjätuomarit eivät tuomiossa selittäneet kertomusten syntyhistoriaa oikeastaan mitenkään, kun eivät oikeasti siihen kyenneet. En usko, että edes puolustuksen psykologi Korkman uskoo siihen, että lapset olisivat noin lyhyessä ajassa kyenneet kehittelemään tuollaisia tarinoita, täynnä seksuaalisia yksityiskohtia. Mutta Korkmanhan ei edes tiennyt, mitä kaikkea lapset olivat kertoneet. 

Sijaisvanhempien ahneus on Jensin kehitelmä, jota hänen siskonsa levitteli minfoon, missä siitä tuli "totuus", samoin kuin heidän "kiihkouskovaisuudestaan". 

Tekisi hyvää sinullekin tehdä muutama reikä foliohattuun. Uskot siis todella että Auer ja Kukka syyllistyivät kumidildoiluun ja saakelinpalvontaan?

Vierailija
117/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin. 

Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä. 

Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.

Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.

Jotain totuusperää on ollut lasten kertomuksissa, sillä lapsi ei yleensä valehtele tuollaisia, mitä on kerrottu tapahtuneen. Mamma pyrki sekoittamaan lasten mieliä monin ( sairain) tavoin, jotta eivät kertoisi kenellekään murhayön tapahtumista. Ainakin kaksi vanhinta tietää ja muistaakin mitä tapahtui murhayönä ja ovat myös kertoneet muinoin. Mm äidin muuttineesta vaatstuksesta yöllä, kahteen kertaan kuulluista ikuunan rikkomisesta jne. 

 

Eräässä sanomalehdessä oli hiljan oheinen yleisön kirjoitus , joka on kuvaava ja hyvinkin totta, 

 

" Anneli Auerin tapauksessa liikutellaan yhteen suuntaan miljoonia veromarkkojamme etukäteen suunnitelulla tavalla. Asioiden sujuminen tuomitun haluamalla tavalla perustuu yksinkertaiseen totuuteen siitä, että lapsi ei valehtele, mutta aikuiseksi kasvanut lapsi voi valehdella sovitulla tavalla. "

 

Noin se on kylmä totuus. 

On aivan absurdi ja täysin perätön väite, että lapset eivät valehtelisi. 

Lapsia on sen sijaan huomattavasti helpompi manipuloida ja johdatella, kuin aikuisia. 

Totta täysin. Kaikki jotka ovat olleet tekemisissä lasten kanssa paljon, niin omien kuin vieraiden tietävät, että lapsi puhuu totta. On harvinaista jos lapsi ylipäätään alkaisi kehittämään sellaisia tarinoita mitä olemme lukeneet. Siis valehtelisivat ja vielä samalla tavalla. Ei mitään korvauksia tuolle perheelle enää. Kaikki rahan perässä ja kimpassa.

Siis mitä ihmettä nyt oikeasti? Et oo ikinä ollut lasten kanssa tekemisissä vai? Mitään perää ei nimittäin ole tuollaisella väitteellä. Mistä kukaan voi edes saada päähänsä tuollaista?!? 

Olen eri, mutta googlailin minäkin eilen lasten hyväksikäyttövalehtelusta. Monessa ulkomaisessa artikkelissa todettiin, että se on hyvin harvinaista. Korkeintaan joissain huoltajuuskiistoissa sellaista on tapahtunut. Itsenikin on vaikea kuvitella, että lapset olisivat lojaaleja jollekin vieraammalle aikuiselle ja asettuisivat omaa rakasta vanhempaansa vastaan ilman mitään syytä. Auerin aikuistuneet lapset eivät nähdäkseni kyenneet kunnolla selittämään, kuinka heidän valheensa muka oikein syntyivät ja kuinka he rakensivat joistain yksityiskohdista monimutkaisen kokonaistarinan, joka sijoittuu luontevasti aikaan ja paikkaan, ja jonka kaikki lapset jakoivat yhteisesti. 

Vierailija
118/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ralli pitäisi aloittaa alusta ja nostaa syytteet pääpahiksia eli Auerin ahnetta veljeä ja veljen vaimoa vastaan. Lasten manipulointi, viranomaisten erehdyttäminen, lasten rääkkääminen, väärän tuomion edesauttaminen jne.

Nuo taitaa olla jo vanhentuneita. Kun lapset odottivat niin pitkään ennen uusia kertomuksia.

No sittenhän yleinen syyttäjä voisi olla haukkana puolustamassa veljeä, joka sai nyt kovin ikävää julkisuutta. Ei kai me nyt jätetä leikkiä kesken ja hyviä oikeusjuttuja käymättä.

Kunnianloukkaus ei ole virallisen syytteen alainen rikos. 

Mutta jos veli haluaa tutkintapyynnön tehdä, niin mikäs siinä sitten, syyttäjähän sen päättää sitten sen jälkeen, jos poliisitutkinta syyttäjälle etenee.

Vierailija
119/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän valtiokonttori arvioi Annelin "kärsimyksiä" ottaen huomioon, että leski on itse itseään tyrkyttänyt julkisuuteen? Nyt myös Jens ihan itse toi naamansa esille. Täytyykö veronmaksajien maksaa ylimääräistä tuostakin? Pikemminkin tuon itsevaaditun avoimuuden tulisi vähentää koppikorvausta. Heidän kärsimyksensähän väheni siitä, kun heidän vaatimukseensa suostuttiin. 

Annelin vaatimuksia palkan ja eläkkeen menetyksistä ei ole kerrottu. Perhekerho ei ollut kovin menestyksellinen sivusto eikä hän ollut halukas menemään koulutustaan vastaaviin hommiin, vaikka Jukka niin olisi halunnut. Edes Perhekerhon seksipalsta ei kasvattanut sivuston suosiota. 

Auer varmaan sai kirjastaan ihan hyvät tulot.

Ja hänellä on youtubessa 50 tuhatta seuraajaa.

Olisikohan ilman tätä murhajulkisuutta.

Just joo😂 Valtio: Sähän sait elantoa tän murhakeissin julkisuuden takia, niin eihän me mittään makseta tulonmenetyksistä.

Auerin tulot oli aika pienet ennen tuomiota. Suhteessa korvausvaatimukseen.

 

En tiedä, minun oikeustaju ei puolla Auerille sen suurempia koppikorvauksia kuin muillekaan, toki hän korvaukset ansaitsee, mutta ei hän minusta sen suurempi marttyyri ole kuin kuka tahansa väärän tuomion takia syyttömänä vangittu.

Kerro joku vastaava tapaus mikä on saanut näin paljon julkisuutta ja on kestänyt 20 vuotta? Kun lasten hyväksikäytöstä uutisoitiin ja yksityiskohdista kerrottiin, näki kuka tahansa vähänkin järjellä varustettu että nyt mennään metsään ja lujaa. Oli aivan absurdi farssi seurata oikeidenkäyntiä ja tuomiota.

Vierailija
120/207 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Auer vaatimansa koppikorvaukset saa. Mitään syytä tuskin on, millä voitaisiin perustella, että näiden koppikorvausten tulisi olla pienempiä kuin edellisten - päinvastoin. 

Minusta ihan pätevä perustelu voisi olla Suomen valtion taloudellinen tilanne.

Kelpaahan se muidenkin korvausten leikkaamiseen.

Et voi olla tosissasi? Silloin ei voitaisi puhua enää oikeusvaltiosta. 

Anneli saa tässä taloustilanteessa tyytyä siihen 80-180 euron päiväsummaan, mitä muillekin jatkossa jaetaan. Mikään ei tee häntä niin erikoiseksi suomalaiseksi, että hän ansaitsisi tonnin vankeuspäivältä. Hän olisi muutenkin viihtynyt neljän seinän sisällä koneensa äärellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme