Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"
Suomelta?
Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6
Kommentit (208)
Valtiokonttori = Suomen valtion kassa.
Kela on kansaneläkelaitos, jonka rahoituksesta vain 74% tulee valtiolta.
Otsikossa ei ole mitään kummallista.
En jaksanut lukea koko ketjua, joten pahoittelut jos tämä fakta on jo täällä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Auer vaatimansa koppikorvaukset saa. Mitään syytä tuskin on, millä voitaisiin perustella, että näiden koppikorvausten tulisi olla pienempiä kuin edellisten - päinvastoin.
Minusta ihan pätevä perustelu voisi olla Suomen valtion taloudellinen tilanne.
Kelpaahan se muidenkin korvausten leikkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
maksetaan vaikka 10% mitä meni syyttämiseen. montahan kymmentä miljoonaa se olis
No jos valtion kassasta siirtyi rahaa momentilta x momentille y ja loput palkkoina, jotka palaavat verotuloina valtiolle, ei se valtiontaloutta rapauta.
Korvauksista ei käsittääkseni mene veroja, toivottavasti Auer käyttää rahat kotimaassa, että alvit sentään jää tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Anneli on syytön molempina epäilyihin. Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa.
Se että todetaan syyttömäksi,ei tarkoita että äm mä on syytön.
No tässä tapauksessa ei ole mitään näyttöä syyllisyydestä.
Oikeuden päätksissä on esitetty runsaastikin raskauttavaa näyttöä. Jäi kuitenkin varteenotettava epäily, ettei olisikaan syyllinen, joten vapauttava tuomio.
Mikä on mielestäni ihan oikein.
Triggeröi tällaiset inttäjät, jolle se vapauttava tuomio ei riitä, vaan pitää inttää faktoja vastaan.
Onko syynä sitten tietämättömyys vai joku muu, mene tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Ei oikeuslaitos ketään tuominnut eläinten uhraamisesta tai dildosarvista.
Oletko nyt itse mennyt propagandan helppoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
Oli kyllä hieman jäätävää, kun oliko se Auerin asianajaja, joka paljasti, että vuosia odotettiin lasten täysi-ikäistymistä.
Tätähän nettipalstoillakin uhottiin. Vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
Oli kyllä hieman jäätävää, kun oliko se Auerin asianajaja, joka paljasti, että vuosia odotettiin lasten täysi-ikäistymistä.
Tätähän nettipalstoillakin uhottiin. Vuosia.
Anneli laittoi esikoisen houkuttelemaan poikaa jo vuonna 2017. Tämä viivytteli perumisessa niin pitkään, että se herättää epäilyksiä. Toiseksi nuorin tyttö oli rakkaudennälkäisenä helpoin saalis. Jotenkin tuntuu, ettei tämä "saaga" jää tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
En ole tajunnutkaan, kuinka syvällä susku on salaliittoteorioissa nykyään.
Ja Trumpin + Putinin kannattaja, jonka mielestä Ukrainan sodalle oli perusteet.
Lähde X (entinen twitter)
OT
Sopivasti raflaava otsikko. Ja loppupeleissä on vieläpä ihan oikeinkin ilmaistu. Voisi ottaa yleisemminkin käyttöön, niin ihnmiset ehkä hiffaisivat paremmin, että juuri heiltä nyhdettyjä verorahoja käytetään näinkin.
Aika hyvä korvaus maksetaan Suomessa sille joka syyllistyy seks hyväksikäyttöön ja lasten pahoinpitelyyn. Murhaamisesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
En ole tajunnutkaan, kuinka syvällä susku on salaliittoteorioissa nykyään.
Ja Trumpin + Putinin kannattaja, jonka mielestä Ukrainan sodalle oli perusteet.
Lähde X (entinen twitter)
OT
Kuka on Susku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
En ole tajunnutkaan, kuinka syvällä susku on salaliittoteorioissa nykyään.
Ja Trumpin + Putinin kannattaja, jonka mielestä Ukrainan sodalle oli perusteet.
Lähde X (entinen twitter)
OT
Kuka on Susku?
Jensin sisko, joka on Annelin kanssa ideoinut veljensä puolustuksen. Kirjelmöi jo 2012 sossuille Annelin puolesta, mutta asiat eivät edenneet, koska hän ei ollut asianomainen. Levittänyt Auer-propagandaa vuosikaudet blogissaan ja minfossa, jotta veli pääsisi jonain päivänä miljonääriksi. Tunnustanut tulleensa nuorena itse hyväksikäytetyksi, mutta veli ollut tuolloin hänen tukenaan.
Auer tietää kuka ukkonsa päiviltä päästi tai teki sen itse. Syyllisen näköinen. Alusta asti ylimielinen vieno hymy eikä yhtään surua silmissä näy. Tyhjä katse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
En ole tajunnutkaan, kuinka syvällä susku on salaliittoteorioissa nykyään.
Ja Trumpin + Putinin kannattaja, jonka mielestä Ukrainan sodalle oli perusteet.
Lähde X (entinen twitter)
OT
Kuka on Susku?
Jensin sisko, joka on Annelin kanssa ideoinut veljensä puolustuksen. Kirjelmöi jo 2012 sossuille Annelin puolesta, mutta asiat eivät edenneet, koska hän ei ollut asianomainen. Levittänyt Auer-propagandaa vuosikaudet blogissaan ja minfossa, jotta veli pääsisi jonain päivänä miljonääriksi. Tunnustanut tulleensa nuorena itse hyväksikäytetyksi, mutta veli ollut tuolloin hänen tukenaan.
Huomiotani kiinnitti se, ettei Susku ilmaantunut veljensä luonnetodistajaksi oikeuteen. Eivät varmaan halunneet, että syyttäjä pääsisi kyselemään häneltä monista asioista, joissa Susku on ollut mukana veljensä rinnalla.
Miljoonien tekemiseen on muitakin keinoja, kuin lottoaminen.
Monikohan syytön istuu vankiloissa lasten valehtelujen ansiosta ?
Vierailija kirjoitti:
Monikohan syytön istuu vankiloissa lasten valehtelujen ansiosta ?
Kuinkakohan moni syyllinen yrittää nyt taivuttaa aikuistuneita lapsia perumaan kertomuksiaan, kun on saatu ennakkotapaus? Tässä keississä oli tosin niin isot rahat haussa, mikä kenties selitti onnistumista. Tonni vuorokaudelta on suuruudenhullu vaatimus. Mitä lie Jens vaatii, sitä ei ole vuodatettu.
Vierailija kirjoitti:
Auer tietää kuka ukkonsa päiviltä päästi tai teki sen itse. Syyllisen näköinen. Alusta asti ylimielinen vieno hymy eikä yhtään surua silmissä näy. Tyhjä katse.
Joo, ei kyllä kuvissa ole näkynyt, että olisi surun murtama miehensä kuolemasta. Ja se ei mene mun ymmärrykseen, kuinka terassin ikkunan sirpaleet leviää terassille, kun sen ikkunan rikkoo ulkopuolelta? Mystistä. Tai sitten ollut kirjekurssilla opiskelleita rikostutkijoita.
Vierailija kirjoitti:
Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.
Sai jo sellaisen summan että lastenlapset elää sillä. Pitäisi olla niin, että ei noista makseta mitään, kun ihan joka heppu ei syytteessä ole vaan jokin on vähintään syytä epäillä. Se että todetaan syyttömäksi, on vain tosi kiva, ei sillä (ainakaan kahta kertaa) pisä rikastua.
Eiköhän Auer vaatimansa koppikorvaukset saa. Mitään syytä tuskin on, millä voitaisiin perustella, että näiden koppikorvausten tulisi olla pienempiä kuin edellisten - päinvastoin.