Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"
Suomelta?
Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
0/5
Hirveästi on kyllä valtiolla ylimääräistä rahaa kun 20 vuotta väännetään ja käännetään ped ofiili keissiå.
Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.
maksetaan vaikka 10% mitä meni syyttämiseen. montahan kymmentä miljoonaa se olis
Anneli saamasssa sellaiset rahat, että noilla jo pärjäilee tulevatkin polvet.
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Vierailija kirjoitti:
Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.
Mutta ei vastaavia asioita ikinä ilmaista noin. Aina sanotaan, että vaatii valtiolta korvauksia, ei Suomelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
0/5
Jens se siellä Porvoossa asuu, en minä.
Tuossa asiayhteydessä Suomi tarkoittaa valtiota. Ja tämähän on Suomen valtio, niin eipä tuossa mitään ongelmaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi olemme loppupeleissä kaikki me. Ei se ainakaan täysin pielessä oleva ilmaisu ole.
Mutta ei vastaavia asioita ikinä ilmaista noin. Aina sanotaan, että vaatii valtiolta korvauksia, ei Suomelta.
Ihan sama.
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Kun miljoonat paukahtavat omalle tilille, tuskin sillä on Annelille sen jälkeen sen kummempaa merkitystä. Kuten jo roomalaiset viisaasti toteisivat: raha ei haise. Sehän tarkoittaa sitä, että raha on sinä hetkenä aina samanarvoista, olipa se hankittu millä keinoin hyvänsä. Vaikka kuinka likaisin keinoin...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa asiayhteydessä Suomi tarkoittaa valtiota. Ja tämähän on Suomen valtio, niin eipä tuossa mitään ongelmaa ole.
Toki, mutta onhan tuo täysin kummallista huonoa kieltä. Ei tunnu toimittajatkaan nykyään osaavan äidinkieltään kovin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.
Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.
Syyttäjät ja oikeuden puheenjohtajat eli tuomarit ovat hirvittävän kalliita virkamiehiä Suomelle!
Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Ei tehnyt mitään.
Ameriikkassa saisi monta sataa miljoonaa.
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.