Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"
Suomelta?
Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta?
Ei tietenkään missään länsimaisessa oikeusvaltiossa pidetä pikkulapsia rikosoikeudellisessa vastuussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Tämä Auerin tapaus nyt onneksi alkaa olla ohi.
Ainoastaan Anneli Auer tietää, mitä oikeasti tapahtui ja kuka murhasi miehen. Oikeuslaitos on nyt tutkinut asian ja päätöksen tehnyt.
Silti minä edelleen olen sitä mieltä, että on vain yksi joka sen murhan pystyi tekemään. Tutkinta tyrittiin heti alkumetreillä, kun epäiltiin jotain ulkopuolista tekijää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on.
Totuus tulee vielä ilmi, uskon siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ameriikkassa saisi monta sataa miljoonaa.
Etelä- vai Pohjois-Ameriikassa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.
Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.
Jensin tietokoneelta löytynyt CAM-materiaali ei saa fanien omatuntoa värähtämäön suuntaan eikä toiseen.
Eihän siitä ole minkäänlaista varmuutta, että sellaista on oikeasti ollut. Eikä kukaan kai ole mikään "fani".
P. S. On huonoa kieltä puhua CAM-materiaalista, kun tuo M kyseisessä kirjainyhdistelmässä tarkoittaa jo materiaalia.
Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta käy ilmi, että Jensin koneelta löytyi poistettuna CAMia, ja tuomarit pitivät sitä ainoana viitteenä siihen suuntaan, että hänellä oli ped*fiilisiä taipumuksia.
Yhäkään siitä materiaalista ei käy varmaksi ilmi, onko se CAMia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on.
No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.
Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on.
No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen.
Eräät kykenevät työkseen havainnoimaan toisten ihmisten ajatustenkulkua, kunhan vaan tietynlaista materiaalia on tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Anneli on syytön molempina epäilyihin. Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta?
Ei tietenkään missään länsimaisessa oikeusvaltiossa pidetä pikkulapsia rikosoikeudellisessa vastuussa!
Englannissa ikäraja on 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Anneli on syytön molempina epäilyihin. Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa.
Lain edessä syytön, mutta molempiin oikeudenkäyntimateriaaleihin nyt perehtyneenä voi todeta, että hän ei vaan jäänyt teoistaan vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.
Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu.
Tuossa ei ole mitään järkeä.
Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on.
No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen.
Eräät kykenevät työkseen havainnoimaan toisten ihmisten ajatustenkulkua, kunhan vaan tietynlaista materiaalia on tarpeeksi.
Joo ei. Ihmeellinen kaikkivoipaisuusharha.
Vierailija kirjoitti:
Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta?
Puhuessani puutaheinää nämä lapset olivat pieniä. Ei niin pieniltä mitään voi vaatia. Niiltä hoitopaikan ihmisiltä pitäisi vaatia korvauksia kun manipuloinnilla saivat itselleen hyvää palkkaa ja Annelin ja Jenssin syyttömänä vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille.
Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin.
Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä.
Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.
Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.
Jensin tietokoneelta löytynyt CAM-materiaali ei saa fanien omatuntoa värähtämäön suuntaan eikä toiseen.
Eihän siitä ole minkäänlaista varmuutta, että sellaista on oikeasti ollut. Eikä kukaan kai ole mikään "fani".
P. S. On huonoa kieltä puhua CAM-materiaalista, kun tuo M kyseisessä kirjainyhdistelmässä tarkoittaa jo materiaalia.
Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta käy ilmi, että Jensin koneelta löytyi poistettuna CAMia, ja tuomarit pitivät sitä ainoana viitteenä siihen suuntaan, että hänellä oli ped*fiilisiä taipumuksia.
Yhäkään siitä materiaalista ei käy varmaksi ilmi, onko se CAMia.
Käräjätuomareiden ja syyttäjien mielestä kyse oli lapsip*rnosta. Mikä sinä olet vastaan väittämään, kun et ole kuvia nähnyt?
Kuten totesin, asia ei ole kiistaton. Ei minulla ole aavistustakaan, miten asia oikeasti on.
Ajattelin vaan että jos itse olisin joutunut lapsistani erilleen syyttömänä noin pitkäksi aikaa niin sitä ei mikään rahasumma korvaisi mimlle eikä lapsilleni, 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa.