Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tää otsikko on olevinaan "Tällaista summaa Anneli Auer vaatii Suomelta"

Vierailija
22.06.2026 |

Suomelta? 

 

Puhutaanko samalla tapaa "Suomesta" jos hakee vaikka Kelalta jotain, esim. lapsilisää? Valtio se silloinkin maksaa. 

 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e3ee4bf4-8c08-432d-ad92-5008655b69b6

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Vierailija
22/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta? 

Ei tietenkään missään länsimaisessa oikeusvaltiossa pidetä pikkulapsia rikosoikeudellisessa vastuussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Vierailija
24/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Tuossa ei ole mitään järkeä. 

Vierailija
25/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.

Vierailija
26/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Auerin tapaus nyt onneksi alkaa olla ohi.

 

Ainoastaan Anneli Auer tietää, mitä oikeasti tapahtui ja kuka murhasi miehen.   Oikeuslaitos on nyt tutkinut asian ja päätöksen tehnyt.

 

Silti minä edelleen olen sitä mieltä, että on vain yksi joka sen murhan pystyi tekemään.   Tutkinta tyrittiin heti alkumetreillä, kun epäiltiin jotain ulkopuolista tekijää.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Tuossa ei ole mitään järkeä. 

Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on. 

Vierailija
28/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus tulee vielä ilmi, uskon siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ameriikkassa saisi monta sataa miljoonaa.

Etelä- vai Pohjois-Ameriikassa🤔

Vierailija
30/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin. 

Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä. 

Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.

Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.

Jensin tietokoneelta löytynyt CAM-materiaali ei saa fanien omatuntoa värähtämäön suuntaan eikä toiseen. 

Eihän siitä ole minkäänlaista varmuutta, että sellaista on oikeasti ollut. Eikä kukaan kai ole mikään "fani". 

P. S. On huonoa kieltä puhua CAM-materiaalista, kun tuo M kyseisessä kirjainyhdistelmässä tarkoittaa jo materiaalia. 

Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta käy ilmi, että Jensin koneelta löytyi poistettuna CAMia, ja tuomarit pitivät sitä ainoana viitteenä siihen suuntaan, että hänellä oli ped*fiilisiä taipumuksia. 

Yhäkään siitä materiaalista ei käy varmaksi ilmi, onko se CAMia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Tuossa ei ole mitään järkeä. 

Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on. 

No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen. 

Vierailija
32/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annelin lapsilta, veljeltä , veljen vaimolta ja uv-valo-lääkäriltä pitäisi periä korvaukset Annelille ja Jensille.

Eikö se nyt riitä, että Anneli ja Susku onnistuivat houkuttelemaan lapset tutulla Suomi24-palstalla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Tuossa ei ole mitään järkeä. 

Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on. 

No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen. 

Eräät kykenevät työkseen havainnoimaan toisten ihmisten ajatustenkulkua, kunhan vaan tietynlaista materiaalia on tarpeeksi. 

Vierailija
34/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Anneli on syytön molempina epäilyihin.  Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta? 

Ei tietenkään missään länsimaisessa oikeusvaltiossa pidetä pikkulapsia rikosoikeudellisessa vastuussa!

Englannissa ikäraja on 10.

Vierailija
36/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Anneli on syytön molempina epäilyihin.  Hänelle niinkuin muillekkun kuuluu koppikorvakset ja oikeudenkäynti kulut maksaa. 

Lain edessä syytön, mutta molempiin oikeudenkäyntimateriaaleihin nyt perehtyneenä voi todeta, että hän ei vaan jäänyt teoistaan vastuuseen. 

Vierailija
37/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hyväksyttävää että alkuun lapset keksii ja valehtelee, sitten kas kummaa ymmärtävät, että hei, mehän voidaan saada paljon rahaa kun perutaan tunnustus. Miksi Suomen oikeuslaitos meni näin helppoon?

Ihan käsittämätöntä kyllä, että Suomen oikeuslaitos meni niin helppoon, että ikinä tuomitsi ketään noin absurdien kertomusten pohjalta. Olihan se aivan päivänselvää, ettei lasten lennokkaat kertomukset eläinten uhraamisesta, dildosarvista jne. voineet pitää paikkaansa. 

Auerin keksimä saatananpalvontaleikki onnistui vapauttamaan hänet paitsi murhasta myös seristä. Siitä oli hyötyä myös Jensille, jonka tekoja ei kunnolla edes arvioitu. 

Tuossa ei ole mitään järkeä. 

Täytyy vain osata mennä Annelin pään sisään, niin huomaa, mikä "järki" tuossa on. 

No kukaan meistä ei voi mennä Annelin pään sisälle, ja on harhaista kuvitella pystyvänsä sellaiseen. 

Eräät kykenevät työkseen havainnoimaan toisten ihmisten ajatustenkulkua, kunhan vaan tietynlaista materiaalia on tarpeeksi. 

Joo ei. Ihmeellinen kaikkivoipaisuusharha. 

Vierailija
38/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auerin lapset saisivat maksaa korvauksia valtiolle vääristä kertomuksista ja tutkinnan harhauttamisesta, eikö heille mitään seuraamuksia valehtelusta? 

Puhuessani puutaheinää nämä lapset olivat pieniä. Ei niin pieniltä mitään voi vaatia.   Niiltä hoitopaikan ihmisiltä pitäisi vaatia korvauksia kun manipuloinnilla saivat itselleen hyvää palkkaa ja  Annelin  ja Jenssin syyttömänä vankilaan.   

Vierailija
39/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en Suomen kansalaisena haluaisi maksaa kyseiselle henkilölle euroakaan. Kiitos avoimen oikeudenkäynnin, nyt tiedetään, mitä pariskunta teki lapsille. 

Minä sen oikeudenkäynnin seurattuani todellakin suon noille syyttömänä vankilassa istuneelle käsittämättömän oikeusmurhan uhrille tuollaiset korvaukset, ja enemmänkin. 

Täytyy olla täysin vinksahtanut todellisuudentajultaan, jos vielä tuon avoimen oikeudenkäynnin jälkeen pitää Aueria syyllisenä. 

Ehkä syyttömiä, mutta ei viattomia. Annelihan on tunnustanut pojan pahoinpitelyn. Vastaavasti Jensin poika todisti isänsä väkivaltaisuudesta.

Se, mistä tässä on kyse, jäi epäselväksi. Ehkä kotona on ollut rajattomuutta, ja lapset ovat altistuneet aikuisten asioille. Väkivaltaa siis on ollut, mutta onko se ollut seksuaalista, niin se on sitten eri asia.

Jensin tietokoneelta löytynyt CAM-materiaali ei saa fanien omatuntoa värähtämäön suuntaan eikä toiseen. 

Eihän siitä ole minkäänlaista varmuutta, että sellaista on oikeasti ollut. Eikä kukaan kai ole mikään "fani". 

P. S. On huonoa kieltä puhua CAM-materiaalista, kun tuo M kyseisessä kirjainyhdistelmässä tarkoittaa jo materiaalia. 

Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiosta käy ilmi, että Jensin koneelta löytyi poistettuna CAMia, ja tuomarit pitivät sitä ainoana viitteenä siihen suuntaan, että hänellä oli ped*fiilisiä taipumuksia. 

Yhäkään siitä materiaalista ei käy varmaksi ilmi, onko se CAMia. 

Käräjätuomareiden ja syyttäjien mielestä kyse oli lapsip*rnosta. Mikä sinä olet vastaan väittämään, kun et ole kuvia nähnyt? 

Kuten totesin, asia ei ole kiistaton. Ei minulla ole aavistustakaan, miten asia oikeasti on. 

Vierailija
40/51 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan että jos itse olisin joutunut lapsistani erilleen syyttömänä noin pitkäksi aikaa niin sitä ei mikään rahasumma korvaisi mimlle eikä lapsilleni,    👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi