Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
"Ei meitä tarvitse pelätä mutta toivottavasti teidät ta petaan" t. Palstamiehet
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei ole limaisia.
Mutta se ei näy ulospäin.
Itse olin muutama vuosi sitten kaupan kassalla töissä ja siellä kävi yks asiakas ehdottelemassa sitä sun tätä. Lopulta vielä sanoi ilmaisesti että tällainen flirtti vaan piristää päivää😬
Entä jos mies olisi ollut komea? :)
Se on kuulkaas pojat niin, että jatkossa käännän teidät selällenne kun tuuperrutte kännissä ja annan teidän tukehtua omaan yrjöönne. Saatan jopa tuikata sukkapuikolla korvaan tai silmäkulmaan. Hieron sitä ensin koiranpaskaan ja sitten tuiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnea kertoo, että tapaa metsässä mielummin karhun kuin miehen!
Niin, koska karhut pääsääntöisesti pakenevat ihnistä, eivätkä metsästä ihmistä.
Karhu saattaa hyökätä yllätettynä, mitä harvoin tapahtuu, koska karhu, toisin kuin ihminen, on tottunut kulkemaan metsässä ja havainnoimaan ympäristöään.
Karhu puolustaa pentujaan ja haaskaansa, joten se on sitten too bad, jos joutuu sellaiseen tilanteeseen. Mutta koska olette viimeksi kuulleet, että karhu olisi tappanut ihmisem Suomessa, tai edes vahingoittanut ihmistä?
Tai tehnyt limaisia huomautuksia, kuten että miten noin nätti nainen uskaltaa kulkea yksin metsässä. Mä en ihan saa kiinni siitä, mitä eroa on sillä, että nätti nainen kulkee ylsin metsässä, vs. että ruma nainen kulkee yksin metsässä. Tämä kysymys sisältää oletuksen, että metsässä on jotain, mitä nätin naisen kannattaa pelätä, verrattuna rumaan naiseen, tai yksinäiseen mieheen.
Karhu ei ole niin valikoiva.
Tuo "nätti nainen" oli kyllä outo. Liian lähelle tuli verbaalisti kun olisi vain voinut ohittaa. Olisko ollut vain kömpelö maalaismies eikä limanuljaska?
Itse muistan nuoruudestani vaikka mitä setämiehiä. Oltiin kaverin kanssa liikenteessä kun mies kävi käsiksi kaveriini kopeloidakseen. Onneksi sai riuhtaistua itsensä irti. Oltiin 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Karhusta tietää, mitä oikein on luvassa. Ihmisestä taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Itseä lähinnä hämmästyttää kuinka miehiä saa haukkua vapaasti, mutta naisten arvostelu on aina naisvihaa.
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä nainen, ei voi muuta sanoa. Joskus hämmästyttää, että keskuudessamme aidosti kulkee tällaisia "aikuisia", joiden älykkyysosamäärä on jossain pakkasen puolella. Aidosti älyllisesti kehitysvammainen tapaus, tai sitten vain kyyninen valehtelija.
"uSkOkAa EtTä oLeN äLyIsÄ 🤓👆🏻"
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuollaisesta ulisemaan kuomat! Jos naikkonen haluaa kohdata karhun menköön Lieksaan. Kokeilkoon oikein kouriin tuntuvasti millainen tatsi on emokarhulla.
Minä olen iät ja ajat käynyt suvun mökillä Koillis-Suomen erämaassa lähellä Venäjän rajaa. Olen marjassa käydessä nähnyt tuoreita karhun jälkiä ja ulosteita, mutta en ikinä karhua. Koska ne väistävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Niin. Miksei miehet voi polulla vain kävellä ohi ja sano "Moi" tai "Terve" kuten yleensä luonnossa tehdään.
Miksi pitää alkaa kylsellä jotain tuollaista creepyä että "Miten se noin kaunis tyttö täällä yksin uskaltaa liikkua" Siis todella ahdistava kommentti jo näin miehenkin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä nainen, ei voi muuta sanoa. Joskus hämmästyttää, että keskuudessamme aidosti kulkee tällaisia "aikuisia", joiden älykkyysosamäärä on jossain pakkasen puolella. Aidosti älyllisesti kehitysvammainen tapaus, tai sitten vain kyyninen valehtelija.
"uSkOkAa EtTä oLeN äLyIsÄ 🤓👆🏻"
Leivo ei todellakaan ole älykäs.
Kun seuraa merkittyjä reittejä, eläimetkin oppivat missä niitä ihmisiä menee. Ei ole syytä mennä tallomaan luontoa reitin ulkopuolelle, jossa eläimet koettaa pysytellä. Joskus kauan sitten, kun vaellus oli harvalukuisempaa, mentiin omin päin, mutta silloinkaan ei raportoitu karhu- tai susihyökkäyksistä. Ei kait paiskauksistakaan. Vaeltava väki oli erilaista, nyt luonnosta on tullut huvipuistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla todella mielikuvitus rikas jos kuvittelee että siellä kaukana metsässä odottaa joku mies, joka aikoo jotain tehdä. Varmasti jaksaa odotella kun ei välttämättä ketään näe viikkoon. Toisekseen ei tuo nainen mikään kedon kaunein kukkanen ole. Kaupungissa on vaarallisempaa kuin metsässä
Ehdottelut sun muut on jo ahdistavaa. Miettikää nyt vähän mitä suustanne päästätte.
Tällekään ei oltu edes ehdoteltu mitään
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Naisia raiskataan ja ahdistellaan tuhatmäärin verrattuna siihen että joku karhu raatelee ja ihan täällä länsimaissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Sanottaisko lievemmin ettei vihaa, vaan varovaisuutta. Paha luonne harvoin näkyy heti ulospäin.
Ehdottelut sun muut on jo ahdistavaa. Miettikää nyt vähän mitä suustanne päästätte.