Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.

Vierailija
22.06.2026 |

Mistä noita torspoja oikein sikiää? 

Kommentit (216)

Vierailija
41/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän puhui limaisista miehistä.

Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?

Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂

Minäkin voisin ilmoittautua. Heittäisin ruikuttajan karhuaitaukseen ja kysyisin että miten menee...

Vierailija
42/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei puhunut pelastajista vaan miehistä yleensä. 

Kukaan ahdistelluksi joutunut ei täysin kiellä arviota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä "kohtaisin mieluummin miehen kuin karhun"-höpöjä höpisee ihmiset jotka ei ole koskaan kohdanneet karhua. Ja tarkoitan nyt kohtaamista naamatusten, en jotain "näin kilometrin päässä karhun" tai "kuulin kaukaa ääniä oli varmaan karhu" juttuja.

Kokeneena eräilijänä Linnea tietää, että karhuja tuskin edes näkee vaeltaessaan, vaan karhut pyrkivät välttämään ihmisiä. Vaan ne limaiset miehet tulevat varmasti kohti naisen tunnistaessaan.

Vierailija
44/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea voi ihan vapaasti kokeilla kumman kanssa on mukavampaa, kun törmää mieheen lapsensa kanssa luonnossa tai karhuemoon pentunsa kanssa.

Useimmiten miehet on siellä luontopoluilla yksin tai porukalla kännäämässä. Jos on perheellinen niin siellä on mukana yleensä nainenkin.

Vierailija
45/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä nainen, ei voi muuta sanoa. Joskus hämmästyttää, että keskuudessamme aidosti kulkee tällaisia "aikuisia", joiden älykkyysosamäärä on jossain pakkasen puolella. Aidosti älyllisesti kehitysvammainen tapaus, tai sitten vain kyyninen valehtelija. 

Vierailija
46/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä urpo itsekin tietää, että mieluummin kohtaisi satunnaisen miehen polulla kuin karhun, mutta valehtelijan on pakko valehdella ja levittää vihaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea sai vaelluksella kipeän verisen rakon kantapäähänsä, niin halusiko paikalle karhun? Ei vaan venetaksin, jota todennäköisesti ajoi mies.

En tiedä missä hän oli mutta Lemmenjoella sitä ajoi nainen. 

Vierailija
48/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kuitenkin naiset haluavat miljoonia lisää ma mumiehiä maailman surkeimmista perslävistä. Naiset ovat aidosti holhottava sukupuoli, ja niinhän miehet ovat aina ennen tienneetkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20225601

Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa. 

Sinulle kiitos linkistä t:34.

 

Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä. 

 

Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.

Näin se on. Jos on asiallinen retkeilijä tai muuten asiallinen naisia kohtaan, niin enpä oikein keksi mistä pitäisi loukkaantua? Ettei vaan olisi näillä miehillä huono omatunto esimerkiksi siitä että ajattelee naisista ikävästi tai on itse kohellut naisia huonosti.

Vierailija
50/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea kertoo, että tapaa metsässä mielummin karhun kuin miehen!

Niin, koska karhut pääsääntöisesti pakenevat ihnistä, eivätkä metsästä ihmistä. 

Karhu saattaa hyökätä yllätettynä, mitä harvoin tapahtuu, koska karhu, toisin kuin ihminen, on tottunut kulkemaan metsässä ja havainnoimaan ympäristöään. 

 

Karhu puolustaa pentujaan ja haaskaansa, joten se on sitten too bad, jos joutuu sellaiseen tilanteeseen. Mutta koska olette viimeksi kuulleet, että karhu olisi tappanut ihmisem Suomessa, tai edes vahingoittanut ihmistä? 

 

Tai tehnyt limaisia huomautuksia, kuten että miten noin nätti nainen uskaltaa kulkea yksin metsässä. Mä en ihan saa kiinni siitä, mitä eroa on sillä, että nätti nainen kulkee ylsin metsässä, vs. että ruma nainen kulkee yksin metsässä. Tämä kysymys sisältää oletuksen, että metsässä on jotain, mitä nätin naisen kannattaa pelätä, verrattuna rumaan naiseen, tai yksinäiseen mieheen.

 

Karhu ei ole niin valikoiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö...Linnea on kohdannut tuhansia miehiä elämässään. Kuinka moni on raadellu tai raiscannu häntä?

 

Mä en pelkäis nähdä suomalaista miestä metsässä. Usein ovat metsästäjiä ja juttelevat mukavia.

Vierailija
52/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuollaisesta ulisemaan kuomat! Jos naikkonen haluaa kohdata karhun menköön Lieksaan. Kokeilkoon oikein kouriin tuntuvasti millainen tatsi on emokarhulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/74-20225601

Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa. 

Sinulle kiitos linkistä t:34.

 

Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä. 

 

Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.

Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra, 

Vierailija
54/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä teitä inceleitä oikein sikiää?

Linnea tässä on se incell.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen miehenä enemmän huolissani muista ihmisistä, niin naisista kuin etenkin miehistä. Mutta helppo tämä on sanoa, kun tap pavia villieläimiä tulee todella harvoin vastaan missään. Eri tilanne, jos metsässä törmäisin karhuun, susilaumaan tai jopa hirveen. 

Vierailija
56/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu ei käy vaarattoman retkeilijän kimppuun. Ne on olleet metsästäjiä jotka väijyneet ja joutuneet karhun puolustautumisen kohteeksi.  Kun taas nykyään siellä voi liikkua mitä vain miesporukoita joista ei tiedä.  Ei tiedä sen puoleen keskellä kaupunkiakaan. 

Vierailija
57/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla todella mielikuvitus rikas jos kuvittelee että siellä kaukana metsässä odottaa joku mies, joka aikoo jotain tehdä. Varmasti jaksaa odotella kun ei välttämättä ketään näe viikkoon. Toisekseen ei tuo nainen mikään kedon kaunein kukkanen ole. Kaupungissa on vaarallisempaa kuin metsässä 

Vierailija
58/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei ole limaisia.

Mutta se ei näy ulospäin. 

Itse olin muutama vuosi sitten kaupan kassalla töissä ja siellä kävi yks asiakas ehdottelemassa sitä sun tätä. Lopulta vielä sanoi ilmaisesti että tällainen flirtti vaan piristää päivää😬

Vierailija
59/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai kaunista naista saa katsella 

Jos ei pukeudu jätesäkkiin!!!! 

Vierailija
60/216 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei meitä tarvitse pelätä mutta toivottavasti teidät ta petaan" t. Palstamiehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi