Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (216)
Se on kestämätön tilanne, että joku joutuu sukupuolensa takia varomaan kulkemasta yksin. Yhtä kestämätöntä, jos joku joutuu tekeen samaa ihon värinsä takia. Ei pidä joutua!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu on Linnea Leino?
Tätä meinasin itsekin kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Incelin pillunpuute kulminoituu tänään Linnea Leinoon 🤭
Incel mainittu. Sukupuolivihaa.
Ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Pahinta on kohdata metsässä tuntematon karhu. Se ei tunne kertakaikkiaan mitään, ei edes sääliä.
Jos Linnea on hukkumaisillaan, en hae pelastusrengasta vaan lähden etsimään karhua.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu on Linnea Leino?
Tanssi TTK:ssa Anssi Heikkilän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Minulle naiset on tyrkyttäneet seksiä maksusta, pitääkö siis olettaa, että kuka vaan nainen voi olla h..ra
Voitko ap edes vähän avata, mitä aloituksesi koskee? Kaikilla ei ole aikaa lukea jokaista iltiksen otsikkoa.
Itse luulin, että Linnea on miesten mieleen. Tuliko sieltä nyt joku väärä mielipide, joka osoitti, ettei kaunis, pienikokoinen ja siro nainen ehkä olekaan alistuva?
Vierailija kirjoitti:
Se on kestämätön tilanne, että joku joutuu sukupuolensa takia varomaan kulkemasta yksin. Yhtä kestämätöntä, jos joku joutuu tekeen samaa ihon värinsä takia. Ei pidä joutua!!!
Niin, valkoinen mies saa puukosta herkästi itä helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Olisiko joku niin epätoivoinen että yrittäisi lähestyä Linnea Leinoa ,epäilen.
Toivotaan, ettei Linnea kohtaa metsässä karhua, siitä ei välttämättä selviä eikä edistä hyviä rooleja.
Hyvät vaellukengillä ei ole mitään virkaa, karhu saa kiinni vaikka puuhun kiipeäisi. Kamalan pelottava ajatuskin.
Linnea voi ihan vapaasti kokeilla kumman kanssa on mukavampaa, kun törmää mieheen lapsensa kanssa luonnossa tai karhuemoon pentunsa kanssa.
Näitä "kohtaisin mieluummin miehen kuin karhun"-höpöjä höpisee ihmiset jotka ei ole koskaan kohdanneet karhua. Ja tarkoitan nyt kohtaamista naamatusten, en jotain "näin kilometrin päässä karhun" tai "kuulin kaukaa ääniä oli varmaan karhu" juttuja.
Linnea kertoo, että tapaa metsässä mielummin karhun kuin miehen!
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Minkä naisen? En ole kuullutkaan.