Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.

Vierailija
22.06.2026 |

Mistä noita torspoja oikein sikiää? 

Kommentit (257)

Vierailija
221/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta 3- 6 vuodessa vaeltanut päivien/viikkojen mittaisia reissuja. Lisäksi lukemattomia päiväretkiä. Lähes kaikilla reissuilla tullut tuollainen limainen setämies tai kaksi vastaan. 

Muutamassa kohteessa tuntuu asuvan eräät miehet. Joillain reiteillä on lähes asukkaana parikin tapausta. Toisinaan ok, eivät juuri puhu, jöröttää itekseen. Mutta kun ovat viinamäen miehiä, eikä luonnossakaan osaa olla ilman pulloa. Maistissa tai älypäissään. Enää en jää erämökille tai laavulle näiden kanssa - ihan sama onko selvinpäin tai päissään. Moneen kertaan olen joutunut lähtemään yönselkään seuraavalle etapille, kun ne puheet ja mahdollinen lääpintä alkaa. Nyttemmin olen jo oppinut, etten jää pikahuoltoa enempää samalle pisteelle tiettyjen hahmojen kanssa.

Nuo tiedetään nimeltä ja paikalliset poliisit tietävät. En tiedä ovatko koskaan lakia rikkoneet, mutta se turvattomuuskaan ei ole miellyttävää. Ymmärrän Linneaa täysin.

N54 ei niin nuori ja nätti, mutta käyttökelpoinen värkki se mullakin on, kuulemma.

Miksi te vaellatte yksinään? Miksette mene porukalla? Jos tulee esim. joku sairauskohtaus, niin se on sitten menoa.

Vierailija
222/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi suurin riski metsässä, että eksyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinen 26.2.2026

”Poronhoitoalueen ulkopuolella kannan kasvua on lisännyt se, että karhuja ei ole metsästetty kahteen viime vuoteen. Lisäksi erityisesti itäisessä Suomessa kannankehitykseen vaikuttaa myös tulomuutto Venäjältä, etenkin nuoria uroksia vaeltaa” Lainauksen lähde: Luke.fi

Vierailija
224/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi sillä lailla vähän miesten halveksimista, että Suomessa on miehet perinteisesti painaneet töitä metsässä, tehneet tukkihommia ja metsästäneet, ja tehneet ne Linnean leiriytymispaikatkin. Se että joku nainen tulee sinne ja määrää, että kaikki miehet nyt helvettiin täältä, ei ole ihan reilua. Itse ottaisin jonkun tutun kivan miehen oppaaksi ennemmin.

Vierailija
225/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaellustuvilla on kirjoittamaton sääntö, että viimeksitullut majoittuu yöksi. Vieläkö mahtaa päteä ja lähteekö Linneat kölkkimään, kun miesporukka tulee viimeksi.

Vierailija
226/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on asunut koko ikänsä maalla, metsästänyt, poiminut marjat ja sienet, sekä tehnyt metsätöitä. Koskaan hän ei ollut nähnyt karhua, eikä sen jälkiäkään kuin hyvin hyvin harvoin. Nyt parina vuotena hän on nähnyt karhuja toistakymmentä kertaa, ja jälkiä sekä ulosteita useammin. Viime syksynä karhu pisteli omenapuun päreiksi ja tänä kesänä repi monta pyöröpaalia. Ennen oli ennen ja nyt on nyt. 

Vierailija
228/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei ole limaisia.

Ei hän niin sanonutkaan.

Yksin vaeltava ottaa melkoisen riskin. Yksin vaeltava nainen ottaa suuren riskin. Mutta jokainen tekee valintansa itse.

Niin, että pitäisikö naisten jättää vaeltaminen, koska se voi olla väärä valinta? Onko vastuu siis naisella, joka valitsee vaeltaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi sillä lailla vähän miesten halveksimista, että Suomessa on miehet perinteisesti painaneet töitä metsässä, tehneet tukkihommia ja metsästäneet, ja tehneet ne Linnean leiriytymispaikatkin. Se että joku nainen tulee sinne ja määrää, että kaikki miehet nyt helvettiin täältä, ei ole ihan reilua. Itse ottaisin jonkun tutun kivan miehen oppaaksi ennemmin.

Tuskin kukaan mies lähtisi Linnean oppaaksi. Haukut palkaksi.

Vierailija
230/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kohtaan metsässä mielummin naisen ku karhun 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei ole limaisia.

Ei hän niin sanonutkaan.

Yksin vaeltava ottaa melkoisen riskin. Yksin vaeltava nainen ottaa suuren riskin. Mutta jokainen tekee valintansa itse.

Niin, että pitäisikö naisten jättää vaeltaminen, koska se voi olla väärä valinta? Onko vastuu siis naisella, joka valitsee vaeltaa? 

Lohduttaako se raiskausmurhattua tai karhun syömää naista , että ei ole hänen vastuu?

Vierailija
232/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan suomalainen julkkisnainen sanoo huomenna vain sanan mies niin täällä alkaa hirveä lynkkaaminen ja miesvihasta syyttäminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.

Vierailija
234/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ei ole limaisia.

Ei hän niin sanonutkaan.

Yksin vaeltava ottaa melkoisen riskin. Yksin vaeltava nainen ottaa suuren riskin. Mutta jokainen tekee valintansa itse.

Niin, että pitäisikö naisten jättää vaeltaminen, koska se voi olla väärä valinta? Onko vastuu siis naisella, joka valitsee vaeltaa? 

Pitäisikö miesten lopettaa puhuminen, koska naisten mielestä aina sanoo väärin ja loukkaa verisesti naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä miehet juuri todista sen, ettei joihinkin miehiin kannata törmätä metsässä tai missään. 

Vierailija
236/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.

Aivan vapaasti vaan.

 

T. Nainen

Vierailija
237/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammallahti tapansa mukaan loukkaantui tästäkin asiasta. Hän on kyllä tolkun ihmiseksi (jona itseään pitää) yllättävän herkkämielinen ja fanaattinen.

Ja tuo Sammallahden karhuvertaus oli täysin ontuva. Tottakai jos vankeudessa ja lajilleen täysin sopimattomassa ympäristössä elävän karhun aitaukseen menet niin todennäköisesti saat alituisesti stressistä kärsivän karhun kimppuusi. Sama pätee myös ihmiseen.

Vapaana elävää karhua et kuitenkasn saa läheskään niin suurella todennäköisyydellä kimppuusi kuin vapaana elävän ihmisen. Ihminen on toiselle ihmiselle tilastollisesti paljon vaarallisempi kuin euraasialainen ruskeakarhu.

Vierailija
238/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä miehet juuri todista sen, ettei joihinkin miehiin kannata törmätä metsässä tai missään. 

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Ja silloin täytyy heittää isommalla kuvainnollisella kepillä. Itse kannatan suorempaa seksuaalikasvatusta ja niihin mätäpaineisiin, joihin sekään ei tehoa ja tekevät seksuaalirikoksia, kannatan kemiallista kastrointia. On käytössä jo muissa länsimaissa seksuaalirikollisiin, Suomi on vain ajankysymys.

Vierailija
239/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä miehet juuri todista sen, ettei joihinkin miehiin kannata törmätä metsässä tai missään. 

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Ja silloin täytyy heittää isommalla kuvainnollisella kepillä. Itse kannatan suorempaa seksuaalikasvatusta ja niihin mätäpaineisiin, joihin sekään ei tehoa ja tekevät seksuaalirikoksia, kannatan kemiallista kastrointia. On käytössä jo muissa länsimaissa seksuaalirikollisiin, Suomi on vain ajankysymys.

Olen myötämielinen myös muihin kovempiin sanktioihin ja maastakarkottamisiin.

Seksuaalirikollinen ei varasta nälkäänsä tai lastensa elättämiseen, vaan tuhoaa ja satuttaa puhtaasti pahuuttaan. Vastenmielisiä olioita.

Vierailija
240/257 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka vttu on Linnea Leino?

Joku Bille Beinon sukulainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi