Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Not all men but always a man
Not really, depends on what
joo Suomen ruskea karhu on vielä nallukka, mutta jos pitäisi valita jääkarhu vai immu vihaisena juhannus yössä niin sata kertaa mieluummin vihainen immu.
musta ja harmaa karhu kans aika paha.
Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.
Aivan vapaasti vaan.
T. Nainen
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään.
Siksipä se ei usein vaivaudukaan, mokoman hyttysen takia. Mutta enivei, uskaltaakos Linnea ottaa juhlista m-taksin?
Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:
A) Suomalainen mies
B) Karhu
C) Maahanmuuttaja mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30 vuotta 3- 6 vuodessa vaeltanut päivien/viikkojen mittaisia reissuja. Lisäksi lukemattomia päiväretkiä. Lähes kaikilla reissuilla tullut tuollainen limainen setämies tai kaksi vastaan.
Muutamassa kohteessa tuntuu asuvan eräät miehet. Joillain reiteillä on lähes asukkaana parikin tapausta. Toisinaan ok, eivät juuri puhu, jöröttää itekseen. Mutta kun ovat viinamäen miehiä, eikä luonnossakaan osaa olla ilman pulloa. Maistissa tai älypäissään. Enää en jää erämökille tai laavulle näiden kanssa - ihan sama onko selvinpäin tai päissään. Moneen kertaan olen joutunut lähtemään yönselkään seuraavalle etapille, kun ne puheet ja mahdollinen lääpintä alkaa. Nyttemmin olen jo oppinut, etten jää pikahuoltoa enempää samalle pisteelle tiettyjen hahmojen kanssa.
Nuo tiedetään nimeltä ja paikalliset poliisit tietävät. En tiedä ovatko koskaan lakia rikkoneet, mutta se turvattomuuskaan ei ole miellyttävää. Ymmärrän Linneaa täysin.
N54 ei niin nuori ja nätti, mutta käyttökelpoinen värkki se mullakin on, kuulemma.
Miksi te vaellatte yksinään? Miksette mene porukalla? Jos tulee esim. joku sairauskohtaus, niin se on sitten menoa.
Sittenpähän on.
Kotonaankin voi kuolla yllättäen, vaikka aivoverenvuotoon. En silti kutsu limaisia miehiä kotiini ja lisää haitan todennäköisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.
Aivan vapaasti vaan.
T. Nainen
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Älähtikö joku?
Vierailija kirjoitti:
Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:
A) Suomalainen miesB) Karhu
C) Maahanmuuttaja mies
Suomalainen mies
Vierailija kirjoitti:
"Kiteen keskustassa liikkui torstaina aamupäivällä karhu.
Poliisi antoi asiasta vaaratiedotteen ja kehotti välttämään alueella liikkumista" Yle
"Joensuussa on tehty useita havaintoja kahdesta karhusta" Poliisi
Karhuja siis liikkuu kaupungeissakin, nuo vain pari esimerkkiä. Joensuussa, Lieksassa ja Kiteellä tehdään karhuhavaintoja säännöllisesti, sillä Itä-Suomessa on vahva karhukanta. Karhuja on liikkunut jopa kaupunkialueilla.
Sama ilmiö kuin ihmisilläkin jotka hakee omaa tilaa ja samalla vie elinpiirejä muilta eläimiltä. Linnuilla ja pieneläimillä se on jo tapahtunut, suurpedot seuraa. Iso tekijä on Lapin varaaminen poroelinkeinolle, josta ne joutuu pakenemaan ja etsimään elintilaa.
Vierailija kirjoitti:
Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään.
Siitä huolimatta on todennäköisempää joutua metsässä ihmisen, etenkin miehen, hyökkäyksen kohteeksi kuin karhun.
Tottakai kaikki naiset valitsee karhun mieluummin kuin miehen vastaantulijaksi jossain keskellä-ei-mitään-korvessa. 🐻 Yrittäkääpä kerrankin asettua toisten asemaan ettekä vedä pultteja ihan asiallisesta haastattelusta.
Vierailija kirjoitti:
Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:
A) Suomalainen miesB) Karhu
C) Maahanmuuttaja mies
Maahan muuttaja mies. Onneksi ne pelkää metsää itsekin ja toivottavasti pysyvät poissa.
Perussuomalainen on uhri tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.
Aivan vapaasti vaan.
T. Nainen
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Sammallahti tässä oli se joka älähti ja kovaa niinkuin usein tuppaa tekemään.
Kumman antaisit tulla mieluummin iholle, naisen vai punkin?
Itse ottaisin punkin koska olen rokotettu joten vahinko olisi pieni siihen verrattuna mitä nainen tekee.
Miksi nainen menee yksin metsään? Heikompana sukupuolena se ei sinne kuulu. Tarvitsee miehen suojeliakseen sinne. Tai karhun…
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen menee yksin metsään? Heikompana sukupuolena se ei sinne kuulu. Tarvitsee miehen suojeliakseen sinne. Tai karhun…
Suksi suohon!
Not all men but always a man