Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.

Vierailija
22.06.2026 |

Mistä noita torspoja oikein sikiää? 

Kommentit (268)

Vierailija
241/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not all men but always a man

Vierailija
242/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Not all men but always a man

Not really, depends on what

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo Suomen ruskea karhu on vielä nallukka, mutta jos pitäisi valita jääkarhu vai immu vihaisena juhannus yössä niin sata kertaa mieluummin vihainen immu. 

musta ja harmaa karhu kans aika paha. 

Vierailija
244/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään. 

Vierailija
245/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.

Aivan vapaasti vaan.

 

T. Nainen

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
246/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään. 

Siksipä se ei usein vaivaudukaan, mokoman hyttysen takia.  Mutta enivei, uskaltaakos Linnea ottaa juhlista m-taksin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:

A) Suomalainen mies 

B) Karhu 

C) Maahanmuuttaja mies 

Vierailija
248/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 vuotta 3- 6 vuodessa vaeltanut päivien/viikkojen mittaisia reissuja. Lisäksi lukemattomia päiväretkiä. Lähes kaikilla reissuilla tullut tuollainen limainen setämies tai kaksi vastaan. 

Muutamassa kohteessa tuntuu asuvan eräät miehet. Joillain reiteillä on lähes asukkaana parikin tapausta. Toisinaan ok, eivät juuri puhu, jöröttää itekseen. Mutta kun ovat viinamäen miehiä, eikä luonnossakaan osaa olla ilman pulloa. Maistissa tai älypäissään. Enää en jää erämökille tai laavulle näiden kanssa - ihan sama onko selvinpäin tai päissään. Moneen kertaan olen joutunut lähtemään yönselkään seuraavalle etapille, kun ne puheet ja mahdollinen lääpintä alkaa. Nyttemmin olen jo oppinut, etten jää pikahuoltoa enempää samalle pisteelle tiettyjen hahmojen kanssa.

Nuo tiedetään nimeltä ja paikalliset poliisit tietävät. En tiedä ovatko koskaan lakia rikkoneet, mutta se turvattomuuskaan ei ole miellyttävää. Ymmärrän Linneaa täysin.

N54 ei niin nuori ja nätti, mutta käyttökelpoinen värkki se mullakin on, kuulemma.

Miksi te vaellatte yksinään? Miksette mene porukalla? Jos tulee esim. joku sairauskohtaus, niin se on sitten menoa.

Sittenpähän on. 

Kotonaankin voi kuolla yllättäen, vaikka aivoverenvuotoon. En silti kutsu limaisia miehiä kotiini ja lisää haitan todennäköisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.

Aivan vapaasti vaan.

 

T. Nainen

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Älähtikö joku?

Vierailija
250/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:

A) Suomalainen mies 

B) Karhu 

C) Maahanmuuttaja mies 

Suomalainen mies

Vierailija
252/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiteen keskustassa liikkui torstaina aamupäivällä karhu.

Poliisi antoi asiasta vaaratiedotteen ja kehotti välttämään alueella liikkumista" Yle 

"Joensuussa on tehty useita havaintoja kahdesta karhusta" Poliisi

Karhuja siis liikkuu kaupungeissakin, nuo vain pari esimerkkiä. Joensuussa, Lieksassa ja Kiteellä tehdään karhuhavaintoja säännöllisesti, sillä Itä-Suomessa on vahva karhukanta. Karhuja on liikkunut jopa kaupunkialueilla. 

Sama ilmiö kuin ihmisilläkin jotka hakee omaa tilaa ja samalla vie elinpiirejä muilta eläimiltä.  Linnuilla ja pieneläimillä se on jo tapahtunut, suurpedot seuraa. Iso tekijä on Lapin varaaminen poroelinkeinolle,  josta ne joutuu pakenemaan ja etsimään elintilaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
253/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karhu on pahin mahdollinen. Sudelta voi koettaa puolustautua, mutta karhulle ihminen ei mahda mitään. 

Siitä huolimatta on todennäköisempää joutua metsässä ihmisen, etenkin miehen, hyökkäyksen kohteeksi kuin karhun. 

Vierailija
254/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kaikki naiset valitsee karhun mieluummin kuin miehen vastaantulijaksi jossain keskellä-ei-mitään-korvessa. 🐻 Yrittäkääpä kerrankin asettua toisten asemaan ettekä vedä pultteja ihan asiallisesta haastattelusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
255/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:

A) Suomalainen mies 

B) Karhu 

C) Maahanmuuttaja mies 

Maahan muuttaja mies.  Onneksi ne pelkää metsää itsekin ja toivottavasti pysyvät poissa.

Vierailija
256/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalainen on uhri tässäkin.

Vierailija
257/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.

Aivan vapaasti vaan.

 

T. Nainen

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Sammallahti tässä oli se joka älähti ja kovaa niinkuin usein tuppaa tekemään.

Vierailija
258/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman antaisit tulla mieluummin iholle, naisen vai punkin?

 

 

Itse ottaisin punkin koska olen rokotettu joten vahinko olisi pieni siihen verrattuna mitä nainen tekee.

Vierailija
259/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen menee yksin metsään? Heikompana sukupuolena se ei sinne kuulu. Tarvitsee miehen suojeliakseen sinne. Tai karhun…

Vierailija
260/268 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen menee yksin metsään? Heikompana sukupuolena se ei sinne kuulu. Tarvitsee miehen suojeliakseen sinne. Tai karhun…

Suksi suohon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi