Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!

Vierailija
22.06.2026 |

– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.

 

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…

 

Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.

Kommentit (261)

Vierailija
221/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän karhumies-sikakeskusteluun asti oli vaikea erottaa hyvät miehet pahoista heti.

Mutta nyt kaikki on muuttunut, nyt on äärimmäisen helppoa nähdä, ketkä miehistä välittävät naisten turvallisuudesta ja ketkä miehistä ovat vaaraksi naisille, yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä!

Hyvät miehet, jotka välittävät naisten turvallisuudesta ja kunnioittavat naisia yleensä, ymmärtävät ja tukevat naisten päätöstä valita karhu.

Pahat miehet, jotka eivät kunnioita naisia, loukkaavat, alentavat ja itkevät heidän loukatuista tunteistaan ja luulevat olevansa tärkeämpiä kuin naisten turvallisuus.

Jos tuossa talomme pihalla tepastelee tuntematon mies tai karhu, reaktiolla on eroa jokaisella perheenjäsenellä. Kummassa tapauksessa luulet, että tulee kiire saada lapset sisään ja soittaa 112? Näin perheenäitinä kyselen.

En ole yllättynyt siitä, että vastaavat alapeukuilla kun sanoja ei löydy. 

Karhut eivät ole tunnettuja kyvystään avata ovia tai muutenkaan erityisemmin pyrkiä ihmisasutuksiin. Kyllä minäkin olisin miehenä enemmän huolissani vieraasta naisesta pihallani kuin karhusta, siis olettaen, että kaikki ovat turvallisesti sisällä. Mieheltä en ole koskaan kohdannut väkivaltaa, mutta naiselta kylläkin. 

Itse varoittelen kyllä lapsiani vieraista ihmisistä etenkin miehistä. Että ei saa lähteä vieraan mukaan, ei saa ottaa vieraalta karkkia, ei saa mennä vieraan autoon ja että ei kannata kävellä yksin pimeällä kotiin tai mennnä yksin syrjäisille kujille. Ja kaikki tämä vaikka kaupungeissa ei ole karhuja.

Vierailija
222/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän karhumies-sikakeskusteluun asti oli vaikea erottaa hyvät miehet pahoista heti.

Mutta nyt kaikki on muuttunut, nyt on äärimmäisen helppoa nähdä, ketkä miehistä välittävät naisten turvallisuudesta ja ketkä miehistä ovat vaaraksi naisille, yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä!

Hyvät miehet, jotka välittävät naisten turvallisuudesta ja kunnioittavat naisia yleensä, ymmärtävät ja tukevat naisten päätöstä valita karhu.

Pahat miehet, jotka eivät kunnioita naisia, loukkaavat, alentavat ja itkevät heidän loukatuista tunteistaan ja luulevat olevansa tärkeämpiä kuin naisten turvallisuus.

Jos tuossa talomme pihalla tepastelee tuntematon mies tai karhu, reaktiolla on eroa jokaisella perheenjäsenellä. Kummassa tapauksessa luulet, että tulee kiire saada lapset sisään ja soittaa 112? Näin perheenäitinä kyselen.

En ole yllättynyt siitä, että vastaavat alapeukuilla kun sanoja ei löydy. 

Karhut eivät ole tunnettuja kyvystään avata ovia tai muutenkaan erityisemmin pyrkiä ihmisasutuksiin. Kyllä minäkin olisin miehenä enemmän huolissani vieraasta naisesta pihallani kuin karhusta, siis olettaen, että kaikki ovat turvallisesti sisällä. Mieheltä en ole koskaan kohdannut väkivaltaa, mutta naiselta kylläkin. 

Itse varoittelen kyllä lapsiani vieraista ihmisistä etenkin miehistä. Että ei saa lähteä vieraan mukaan, ei saa ottaa vieraalta karkkia, ei saa mennä vieraan autoon ja että ei kannata kävellä yksin pimeällä kotiin tai mennnä yksin syrjäisille kujille. Ja kaikki tämä vaikka kaupungeissa ei ole karhuja.

Kiva. Miten liittyy viestiini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä lapsellista nykyaikaa. Huoh.

Vierailija
224/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.

Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi. 

Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.

Miksi hän olisi tehnyt? EIhän hän väittänyt joutuneensa rikoksen uhriksi. Voisit lukea edes artikkelin, mistä on kyse.

Eli suotta tässä kälätetään, tuohdutaan ja pöyristytään. 

Mieshän se tuohtui, koska nainen taas kerran sanoi kohtaavansa mieluummin karhun kuin miehen.

Ja tämän jälkeen miehet tässä ketjussa tuohtuivat.

Älyllisestä epärehellisyydestä onkin syytä tuohtua. Jokainen ketjun nainen itsekin tietää, että oikeasti kohtaisi mieluummin satunnaisen miehen metsässä kuin satunnaisen karhun. Valehtelu on perseestä.

Paskaa.

Karhu väistää ihmistä metsässä, se ei ole ongelma.

Sorrut itse älylliseen epärehellisyyteen ja vääristelyyn.

Vierailija
225/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän karhumies-sikakeskusteluun asti oli vaikea erottaa hyvät miehet pahoista heti.

Mutta nyt kaikki on muuttunut, nyt on äärimmäisen helppoa nähdä, ketkä miehistä välittävät naisten turvallisuudesta ja ketkä miehistä ovat vaaraksi naisille, yhdellä yksinkertaisella kysymyksellä!

Hyvät miehet, jotka välittävät naisten turvallisuudesta ja kunnioittavat naisia yleensä, ymmärtävät ja tukevat naisten päätöstä valita karhu.

Pahat miehet, jotka eivät kunnioita naisia, loukkaavat, alentavat ja itkevät heidän loukatuista tunteistaan ja luulevat olevansa tärkeämpiä kuin naisten turvallisuus.

Jos tuossa talomme pihalla tepastelee tuntematon mies tai karhu, reaktiolla on eroa jokaisella perheenjäsenellä. Kummassa tapauksessa luulet, että tulee kiire saada lapset sisään ja soittaa 112? Näin perheenäitinä kyselen.

En ole yllättynyt siitä, että vastaavat alapeukuilla kun sanoja ei löydy. 

Karhut eivät ole tunnettuja kyvystään avata ovia tai muutenkaan erityisemmin pyrkiä ihmisasutuksiin. Kyllä minäkin olisin miehenä enemmän huolissani vieraasta naisesta pihallani kuin karhusta, siis olettaen, että kaikki ovat turvallisesti sisällä. Mieheltä en ole koskaan kohdannut väkivaltaa, mutta naiselta kylläkin. 

Itse varoittelen kyllä lapsiani vieraista ihmisistä etenkin miehistä. Että ei saa lähteä vieraan mukaan, ei saa ottaa vieraalta karkkia, ei saa mennä vieraan autoon ja että ei kannata kävellä yksin pimeällä kotiin tai mennnä yksin syrjäisille kujille. Ja kaikki tämä vaikka kaupungeissa ei ole karhuja.

Se liittyy siihen, että itsekin varot vieraita ihmisiä ja edelliseen viestiin.

Vierailija
226/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmilla ratsastava rivinäyttelijäprinsessa. Menee samaan nippuun suvivirsilänkyttäjän kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmilla ratsastava rivinäyttelijäprinsessa. Menee samaan nippuun suvivirsilänkyttäjän kanssa. 

Ahaa. Mitä mieltä olet sitten näistä miehistä, jotka itsekin valitsisivat karhun ja haluaisivat tyttärensä mieluummin kohtaavan karhun kuin miehen metsässä? 

Yltääkö vihasi näihin ajatteleviin miehiin asti?

Vierailija
228/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Keneltä se on pois, jos kokenut ja vaikutusvaltainen mies haluaa opastaa nuoren naisen rakkauden salaiseen puutarhaan?

Jaahas, Aktivisti-Terellä on näköjään uudet silmälasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei eduskunnan täysistunnossa saa sormettaa itseään koska miesviha?

Vierailija
230/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään. 

Hah, osasin jo käyttäytyä.

Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear

Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.

Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.

Sulla on Trumpin logiikka.

Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.

Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen karhun kohdannut metsässä, ja olihan se pelottavaa. Mutta mielummin silti kohtaisin karhun metsässä kuin miehen. Sillä karhut ovat paljon turvallisempaa seuraa kuin miehet.

Vierailija
232/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yksikään karhu ei ole minua pelotellut..."


Moneenko karhuun Linnea on törmännyt metsässä? 

No karhut kun väistää ihmistä luonnossa jos ihmisen huomaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"olisin ennemmin sian kanssa kuin suomalaisen naisen"
Mikähän lehti julkaisisi?

No ei kyllä julkaisi sen puoleen sellaistakaan juttua, kuin:

"olisin ennemmin sian kanssa kuin suomalaisen miehen"

Oot vähän huono noissa vertauksissa.

Vierailija
234/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on helpottava ajatus, kun nainen haluaa kohdata karhun miehen sijaan. Laajemmalle levitykseen tämä ideologia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on helpottava ajatus, kun nainen haluaa kohdata karhun miehen sijaan. Laajemmalle levitykseen tämä ideologia!

No ei tuo ole mikään palstapirkkojen keksintö vaan ihan kansainvälinen ilmiö.

Vierailija
236/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläintarhassa eläimet on todennäköisesti ruokittu joten ei ole ihmisellä hätää.

Joskus koirat haistaa jos naisella on menkat, karhuista en tiedä.

Jokatapauksessa, varmasti on hyviä miehiä mutta myös niitä huonoja. Ja sitä kun ei voi heti tietää, moni osaa esittää kivaa vain, jotta pääsee lähelle

Karhulla on moninkertaisesti parempi hajuaisti kuin vihikoiralla. Karhu on petoeläin ja kuten muutkin petoeläimet. se tapaa vaistonvaraisesti ei pelkästään nälkäänsä.

Suomalainen karhu kyllä luontaisesti välttelee luonnossa ihmistä, eikä ole aggressiivinen. Vain jos itse joutuu vahingossa pentujen ja emon väliin, voi olla tukalat paikat, ja kyse on silloin pentujen puolustamisesta. Taikka jos itse käyt karhun kimppuun ja koitat metsästää sitä. Muuten ovat varsin lunkeja. Karhujen hyökkäykset ovat siis erittäin harvinaisia. Hyvän hajuaistinsa avulla väistää ihmistä jo kaukaa, eikä ihminen edes sitä huomaa.

Aitaus voi olla eri juttu, enpä siitä tiedä. Siellä karhu ei pääse luonnollisen tapansa mukaan väistämään ihmistä. Toisaalta ovat tottuneet ihmisiin. 

Tere on vähän uhkaava kyllä itse. Syyttelee vihaisena "psykoottisesta miesten demonisoinnista". En meni naisena välttämättä tapaamaan. Enkä sinne karhuaitauksenkaan kenekään miehen pahantahtoisen usutuksen tähden. Mieluummin lähtisin vaikka metsäretkelle. 

Onneksi ei tarvi tässäkään asiassa aggressiivisia elkeitä näyttävää miestä totella, vaikka mielensä pahoitti. 

Vierailija
237/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea ei oo millään mittarilla nätti. Varmaan itse keksinyt koko jutun huomion vuoksi.

Kauneus ei ole se syy, miksi naista ahdistellaan. Ihan kaiken näköisiä ja kokoisia naisia joutuu jatkuvasti ahdistelun ja häirinnän kohteeksi. 

Onko Linnea tehnyt tästä metsässä tapahtuneesta ahdistelusta rikosilmoituksen? Eikö pitäisi, jos niin on tapahtunut? Monet tekee, eivätkä ilmoita ip-lehdille. Toiset taas kertoo ip-lehdille, mutta eivät tee rikosilmoitusta. Väitteen taakse pitää saada myös faktaa, ja sen hoitaa poliisi, syyttäjä ja oikeuslaitos.

Miksi hän olisi tehnyt? EIhän hän väittänyt joutuneensa rikoksen uhriksi. Voisit lukea edes artikkelin, mistä on kyse.

Eli suotta tässä kälätetään, tuohdutaan ja pöyristytään. 

Mieshän se tuohtui, koska nainen taas kerran sanoi kohtaavansa mieluummin karhun kuin miehen.

Ja tämän jälkeen miehet tässä ketjussa tuohtuivat.

Älyllisestä epärehellisyydestä onkin syytä tuohtua. Jokainen ketjun nainen itsekin tietää, että oikeasti kohtaisi mieluummin satunnaisen miehen metsässä kuin satunnaisen karhun. Valehtelu on perseestä.

Paskaa.

Karhu väistää ihmistä metsässä, se ei ole ongelma.

Sorrut itse älylliseen epärehellisyyteen ja vääristelyyn.

MITÄ KOHTAA VERBISTÄ "KOHDATA" ET YMMÄRRÄ? SAATANAN IDIOOTTI. 

Vierailija
238/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmilla ratsastava rivinäyttelijäprinsessa. Menee samaan nippuun suvivirsilänkyttäjän kanssa. 

Ahaa. Mitä mieltä olet sitten näistä miehistä, jotka itsekin valitsisivat karhun ja haluaisivat tyttärensä mieluummin kohtaavan karhun kuin miehen metsässä? 

Yltääkö vihasi näihin ajatteleviin miehiin asti?

Enpä usko, että tuollaisia miehiä edes on. Miehet kykenevät loogiseen ajatteluun aivan eri tavalla kuin naiset. 

Vierailija
239/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen karhun kohdannut metsässä, ja olihan se pelottavaa. Mutta mielummin silti kohtaisin karhun metsässä kuin miehen. Sillä karhut ovat paljon turvallisempaa seuraa kuin miehet.

Juu, aivan varmasti olet kohdannut. 

Vierailija
240/261 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelien ajojahdin kohde tänään on Linnea Leino 🙄

Ja nähdäkseni ajojahdista voi helposti päätellä, miksi incelit ovat incelejä.

Vaikka olis miten inceleitä, niin Linnea oli se joka jutun aloitti.

Vaiko sittenkin ne limaiset setämiehet? Jos miehet käyttäytyisivät, tuollaisia haastattelua  ei koskaan tarvitsisi antaa. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää??

Minä olen käyttäytynyt hyvin ja kohteliaasti. Silti minut tuomitaan. Miksi?

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä mies, turha sinun on uhriutua. Älä ole tere, ole oma kunnollinen itsesi. 

Kerro vielä, kuka tuomitsi juuri sinut? Jos olet hyvinkäyttäytyvä maamumies, turha sinun on uhriutua. Älä ole taksiraiskaaja tai sossuloinen, ole oma kunnollinen itsesi. 

Nää on ihan hyviä muuten nää vertauksesi, mutta kannattaa muistaa se seikka, että kun puhutaan miehistä, niin ihmisryhmä on puolet maapallon väestä, jotka ovat hyvässä asemassa tai valta-asemassa. Kun puhutaan maahanmuuttajista Suomessa, niin joukko on siihen verattuna hyvin pieni, ja asema myös heikompi. Vähemmistöksi myös kutsutaan.

Siksi enemmistön ja valta-aseman edustajista voi tavallisesti puhua ja kritisoida vähän reippaammin kuin vähemmistöstä tai huonommassa asemassa olevasta ryhmästä, sillä se ei ole verraten samalla tavalla leimaavaa ja syrjivää. Ymmärrätkö pointin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän