Näyttelijä antoi haastattelun: Limaiselta setämieheltä kuppi nurin!
– Mennään eläintarhaan, ja hän saa valita, viettääkö tunnin karhuaitauksessa vai kanssani sen ulkopuolella, Sammallahti kirjoittaa X:ssä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/fdafbc4b-f07d-463e-ad8c-5d5e0a…
Ei tarbi kahta kertaa miettiä. Karhut on söpöjä ja fiksuja.
Kommentit (261)
Huomaa kyllä, että lintukodossa asuvalle Linnealle on tullut vaelluksilla vastaan vain Suomalaisia miehiä, kun kokemukset ovat jääneet VAIN "epämiellyttävien" puheiden tasolle. :)
Ainakin tuli todistettua että neitosella on pervo mielikuvitus.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hyviä juttuja, kun saavat yhä useamman näkemään toisen sukupuolen vihollisena. Heräämistä tarvitaan, jotta voidaan taistella. Ilman fyysistä sukupuolten sotaa yhteiskunta ei voi tervehtyä.
Jopas tulee miehen aggressiivisuus ja vaarallisuus tässä taas esiin....
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä, että lintukodossa asuvalle Linnealle on tullut vaelluksilla vastaan vain Suomalaisia miehiä, kun kokemukset ovat jääneet VAIN "epämiellyttävien" puheiden tasolle. :)
Sinä et tiedä mitään hänen kasvuolosuhteistaan ja kokemuksesta ulkomaalaiset miehet osaavat keskustella naisten kanssa hyvin ja fiksusti! Äläkä ala tuomaan tähän mitään rasistisia kommentteja kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kovasti limaisia setämiehiä ilmoittautunut palstalle, taisi tyttö olla oikeassa...setämiehiä harmittaa, limalla tai ilman, se kun tietävät etteivät koskaan saa noin kaunista naista, huom äippää ei lasketa eikä siskoa...
Tämä!
Varokaa tytöt miesten ei-suostumuksellista katsetta! Järkyttävää!
Se tuntuu paljon pahemmalta kuin se, että karhu repii naaman irti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on helpottava ajatus, kun nainen haluaa kohdata karhun miehen sijaan. Laajemmalle levitykseen tämä ideologia!
No ei tuo ole mikään palstapirkkojen keksintö vaan ihan kansainvälinen ilmiö.
Eli on jo levinnyt laajalle. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on hyviä juttuja, kun saavat yhä useamman näkemään toisen sukupuolen vihollisena. Heräämistä tarvitaan, jotta voidaan taistella. Ilman fyysistä sukupuolten sotaa yhteiskunta ei voi tervehtyä.
Jopas tulee miehen aggressiivisuus ja vaarallisuus tässä taas esiin....
False Flag!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmilla ratsastava rivinäyttelijäprinsessa. Menee samaan nippuun suvivirsilänkyttäjän kanssa.
Ahaa. Mitä mieltä olet sitten näistä miehistä, jotka itsekin valitsisivat karhun ja haluaisivat tyttärensä mieluummin kohtaavan karhun kuin miehen metsässä?
Yltääkö vihasi näihin ajatteleviin miehiin asti?
Enpä usko, että tuollaisia miehiä edes on. Miehet kykenevät loogiseen ajatteluun aivan eri tavalla kuin naiset.
En todellakaan haluaisi, että tyttäreni joutuu kohtaamaan karhun metsässä. En myöskään halua, että hän joutuu miesten ahdistelemaksi tai muun väkivallan kohteeksi kenenkään taholta.
Jos karhu tulee näköetäisyydelle, jokin on jo pielessä. Ne haistavat ja kuulevat jo kaukaa. Sellainen kun ilmestyy näkökenttään, ja ei ole kivääriä messissä, voi vaan pitää melua ja toivoa parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveysongelmilla ratsastava rivinäyttelijäprinsessa. Menee samaan nippuun suvivirsilänkyttäjän kanssa.
Ahaa. Mitä mieltä olet sitten näistä miehistä, jotka itsekin valitsisivat karhun ja haluaisivat tyttärensä mieluummin kohtaavan karhun kuin miehen metsässä?
Yltääkö vihasi näihin ajatteleviin miehiin asti?
Enpä usko, että tuollaisia miehiä edes on. Miehet kykenevät loogiseen ajatteluun aivan eri tavalla kuin naiset.
En todellakaan haluaisi, että tyttäreni joutuu kohtaamaan karhun metsässä. En myöskään halua, että hän joutuu miesten ahdistelemaksi tai muun väkivallan kohteeksi kenenkään taholta.
Jos karhu tulee näköetäisyydelle, jokin on jo pielessä. Ne haistavat ja kuulevat jo kaukaa. Sellainen kun ilmestyy näkökenttään, ja ei ole kivääriä messissä, voi vaan pitää melua ja toivoa parasta.
Jep, näinhän se menee.'
Yksi hyvä syy jättää kyseisen näyttelijän ohjelmat katsomatta. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kovasti limaisia setämiehiä ilmoittautunut palstalle, taisi tyttö olla oikeassa...setämiehiä harmittaa, limalla tai ilman, se kun tietävät etteivät koskaan saa noin kaunista naista, huom äippää ei lasketa eikä siskoa...
Tämä!
Varokaa tytöt miesten ei-suostumuksellista katsetta! Järkyttävää!
Se tuntuu paljon pahemmalta kuin se, että karhu repii naaman irti!
Karhu ei raisk aa ennen sitä. Mies rai skaa ja sitten tappaa. Ja sitten kaltaisesi vänkyttävät, että mitäs läksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Sulla on Trumpin logiikka.
Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.
Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?
Häh
En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.
Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.
Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.
Tottakai saat jättää tuntemattomat rauhaan. Jättäisitpä täälläkin. Mutta sinä et aluksi sanonut niin. Sanoit, että et viitsi käyttäytyä hyvin tuntemattomien ja puolituttujen kanssa. Tuo on täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Sulla on Trumpin logiikka.
Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.
Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?
Häh
En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.
Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.
Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.
"Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan."
Mieti nyt vähän itsekin tota tilannetta ulkopuolelta. Saksalaiset turistit kysyvät sulta ehkä eksyneenä neuvoa, ja sä alat vuodattaa heille jotain sun henkilökohtaista nettiraivoa ja some-meemien aiheuttamaa pahaa mieltä. Luuletko, että heitä kiinnostaa suomalaisen keskustelupalstan metoo-väännöt? Tuo ei ole mitään 'protestia', tuo on vain todella noloa ja epäkohteliasta syyttömiä ihmisiä kohtaan.
Erikoista miten jotkut miehet lähtee tästä ihan laukalle. Eihän hän sanonut, että kaikki miehet (vaikka aina mies...).
Jos omaat normaalit käytöstavat niin ei pitäisi ottaa itseensä. Kai siellä vaelluksella voi naisen kanssa jutella ihan normaaleista asioista tai vain tervehtiä ja antaa olla. Vai olisiko se ok, jos kysyttäisiin, että mitä noin kaunis poika täällä metsässä tekee ihan yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Sulla on Trumpin logiikka.
Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.
Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?
Häh
En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.
Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.
Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.
Mainostit ensin omia hyviä käytöstapojasi, joita ei sitten ollutkaan, kun pahoitit mielesi naisten aivan valideista lausunnoista siitä, että pitävät miehiä potentiaalisen vaarallisina itselleen. Vaarallisempina kuin karhu. En näe mitään oikeaa syytä suuttua tällaisesta mielestäni varsin realistisesta arvioista.
Objektiivisestikin tarkasteltuna olettaisin tämän pitävän paikkaansa, varsinkin jos puhutaan suomalaisesta ruskeakarhusta. Toki karhun kohtaaminen olisi varmasti pelottavaa, mutta aito riski siihen, että harhu hyökkäsi, on valtavan pieni ja asia on harvinainen.
Sen sijaan miesten satuttava, ikävä, väkivaltainen tai seksuaalisesti loukkaava / rikollinen toiminta tai ahdistelu naisia kohtaan, ei ole ollenkaan harvinaista, vaan verrattain yleistä. Monella naisella on myös tällaisesta omakohtisia kokemuksia. Verrokiksi vielä se, että on harvinaista että nainen olisi naiselle vaarallinen. (Katso tilasoja jos et usko.)
En ihan ymmärrä miksi tosiasioista niin suututaan ja otetaan itseensä ja heitätään muka niin hyvät käytöstavat romukoppaan, jota ensin mainostettiin. ...Oliko ne käytöstavat alunperinkään sitten niin hyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kovasti limaisia setämiehiä ilmoittautunut palstalle, taisi tyttö olla oikeassa...setämiehiä harmittaa, limalla tai ilman, se kun tietävät etteivät koskaan saa noin kaunista naista, huom äippää ei lasketa eikä siskoa...
Tämä!
Varokaa tytöt miesten ei-suostumuksellista katsetta! Järkyttävää!
Se tuntuu paljon pahemmalta kuin se, että karhu repii naaman irti!
Karhu ei raisk aa ennen sitä. Mies rai skaa ja sitten tappaa. Ja sitten kaltaisesi vänkyttävät, että mitäs läksi.
Vain houreisessa mielikuvituksessasi nuo teot ovat yleisiä. Olet tuttu tapaus palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Sulla on Trumpin logiikka.
Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.
Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?
Häh
En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.
Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.
Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.
"Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan."
Mieti nyt vähän itsekin tota tilannetta ulkopuolelta. Saksalaiset turistit kysyvät sulta ehkä eksyneenä neuvoa, ja sä alat vuodattaa heille jotain sun henkilökohtaista nettiraivoa ja some-meemien aiheuttamaa pahaa mieltä. Luuletko, että heitä kiinnostaa suomalaisen keskustelupalstan metoo-väännöt? Tuo ei ole mitään 'protestia', tuo on vain todella noloa ja epäkohteliasta syyttömiä ihmisiä kohtaan.
Säästin saksaa puhuvat naisoletetut potentiaalisesti vaaralliselta kohtaamiselta. He olisivat voineet altistua esim. miesselittämiselle tai kokea olonsa jotenkin uhatuksi, koska en ole karhu. Missä siis ongelma?
Jos sanotaan, että mieluummin karhu kuin mies niin sitten käyttäydytään sen mukaan. Jos karhu tulee kadulla vastaan, en todellakaan jäisi kysymään reittiohjeita, vaan häipyisin nopeasti paikalta.
Jos itse katsoisit jatkuvia lokakampanjoita, joissa miehet kertoisivat, kuinka joisivat mieluummin viemärinavaajaa, kun kuulisivat naisen puhuvan, ja jossain Ylellä ja Hesarissa tehtäisiin tästä artikkeleita, päättäisit varmaan jossain vaiheessa itsekin, että en sitten puhu noille, kerta se on niin epämiellyttävää.
Ei voi koko ajan solvata ja vaatia ristiriitaisia asioita (esim. miehet pysykää kaukana <-> wöö miksi miehet ei enää lähesty), uhriutua jostain oven avaamisesta, tms. ja sitten vielä uhriutua kun ei enää avata ovea. Pitäkää s-tana tunkkinne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kovasti limaisia setämiehiä ilmoittautunut palstalle, taisi tyttö olla oikeassa...setämiehiä harmittaa, limalla tai ilman, se kun tietävät etteivät koskaan saa noin kaunista naista, huom äippää ei lasketa eikä siskoa...
Tämä!
Varokaa tytöt miesten ei-suostumuksellista katsetta! Järkyttävää!
Se tuntuu paljon pahemmalta kuin se, että karhu repii naaman irti!
Karhu ei raisk aa ennen sitä. Mies rai skaa ja sitten tappaa. Ja sitten kaltaisesi vänkyttävät, että mitäs läksi.
Vain houreisessa mielikuvituksessasi nuo teot ovat yleisiä. Olet tuttu tapaus palstalla.
Sanoinko, että tuo on yleistä? On silti yleisempää, että mies rai skaa ja tappaa naisen kuin että karhu tappaisi naisen.
Ja se tuttu vammanen palstajankkaaja olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet voisivat sitten opetella käyttäytymään.
Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan.
Sulla on Trumpin logiikka.
Jos en saa rauhanpalkintoa, niin ei kiinnosta rauha enää, vaan alan hyökkäillä ja sotia. Ja niin teki.
Mitä olette mieltä, oliko Trump alunperinkään aidosti rauhan asialla?
Häh
En tavoittele mitään palkintoja, vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Feministeille ei kelpaa, joten olkoot sitten keskenään.
Ei se, että jättää tuntemattomat naiset rauhaan ole mikään hyökkäys. Se, että pudottaa pommeja Iraniin on.
Onko feministillä vaikeuksia ymmärtää eroa hiljaisuuden ja 2000 lb JDAMin välillä? Vaikka olisi tuollaisia varastossa, en pudottaisi niitä edes Saara Särmän niskaan.
"Hah, osasin jo käyttäytyä.
Nyt en enää viitsi tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa käyttäytyä hyvin. Jos he yrittävät kysyä tai sanoa jotain, vastaan vaan että #choosethebear
Ennen juhannusta tuli saksalaisia turisteja kysymään jotain, sanoin vaan että darf nix sagen, denn ich leider männlich bin, häshtäg valitsekarhu.
Oli siinä porukassa myös miesoletettuja, mutta ihan sama. Oppiipahan."
Mieti nyt vähän itsekin tota tilannetta ulkopuolelta. Saksalaiset turistit kysyvät sulta ehkä eksyneenä neuvoa, ja sä alat vuodattaa heille jotain sun henkilökohtaista nettiraivoa ja some-meemien aiheuttamaa pahaa mieltä. Luuletko, että heitä kiinnostaa suomalaisen keskustelupalstan metoo-väännöt? Tuo ei ole mitään 'protestia', tuo on vain todella noloa ja epäkohteliasta syyttömiä ihmisiä kohtaan.
Säästin saksaa puhuvat naisoletetut potentiaalisesti vaaralliselta kohtaamiselta. He olisivat voineet altistua esim. miesselittämiselle tai kokea olonsa jotenkin uhatuksi, koska en ole karhu. Missä siis ongelma?
Jos sanotaan, että mieluummin karhu kuin mies niin sitten käyttäydytään sen mukaan. Jos karhu tulee kadulla vastaan, en todellakaan jäisi kysymään reittiohjeita, vaan häipyisin nopeasti paikalta.
Jos itse katsoisit jatkuvia lokakampanjoita, joissa miehet kertoisivat, kuinka joisivat mieluummin viemärinavaajaa, kun kuulisivat naisen puhuvan, ja jossain Ylellä ja Hesarissa tehtäisiin tästä artikkeleita, päättäisit varmaan jossain vaiheessa itsekin, että en sitten puhu noille, kerta se on niin epämiellyttävää.
Ei voi koko ajan solvata ja vaatia ristiriitaisia asioita (esim. miehet pysykää kaukana <-> wöö miksi miehet ei enää lähesty), uhriutua jostain oven avaamisesta, tms. ja sitten vielä uhriutua kun ei enää avata ovea. Pitäkää s-tana tunkkinne!
Suuri uhriutuja tässä olet kylläkin sinä.
Jos kohtaat karhun metsässä, niin se on tavallisesti kaukana. Useimmiten niin, että karhu kohtaa sinut metsässä, mutta sinä et siitä tiedä yhtään mitään. On erittäin harvinaista että karhu lähestyisi ihmistä ja varsinkaan hyökkää. Vaikka niitä tuolla metsissä onkin. Älähän revi pelihousujasi nyt aivan, vaikka kohtaammekin vain näin netin välityksellä. Vaikutat jo vähän vaaralliselta. Olet varmaankin mies...? Kohtaisin nyt kyllä mieluummin karhun metsässä kuin sinut, tämänhetkisen riskirvioni perusteella.
-eri