Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (171)

Vierailija
161/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.

emäntä sanoi daxe mygget.

Repesin tälle.

Vierailija
162/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.

Ei ole viime aikoina näkynyt Ritan juttuja Peter Nygårdista ja hänen ihanasta saarestaan, olikohan ihan Epsteinin mökkinaapuri Bahamalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Jokainen täysijärkinen nyt ymmärtää tämän itsekin. Suomalaiset miehet  kuolee keskimäärin noin 77-78-vuotiaana. Moni siis paljon aiemmin. En kyllä itse ryhtyisi vauvoja hankkimaan näin 65-vuotiaana, vaikka olisi mahdollista. Suuri riski jo kaikkiin syöpiin, sydänsairauksiin, aivoverenvuotoon. Pelottaisi saisiko lasta edes ripille ennenkuin kuolee. Puhumattakaan jaksaisiko olla täyspainoinen vanhempi. Elämän iltapuolella 18 v eteenpäin on pitkä aika.  Toivon 67-vuotiaalle  Rennylle kuitenkin paljon armorikkaita vuosia pienen vauvan ja kahden pikkulapsen kanssa.  

He ovat ehkä, kenties ja mahdollisesti saattaneet keskustella asiasta pitkäänkin ja päättäneet alkaa perheeksi ja yrittää saada lapsia. Johanna on aikuinen ja kasvatustieden maisteri, eli nyt ei olla minkään tumpelon kanssa tekemisissä. Tietää lasten kasvatuksesta ja tarpeista. Hän on se, joka on ottanut riskin ja tietää myös sen, että voi myös itse menehtyä esim. rintasyöpään vaikka ensi vuonna. Ehkä he ovat pohtineet asiat halki, hoitaneet ne jo ennalta kuntoon, turvaverkot jne, ja antaneet palaa. Rakkaus on.

Johanna on hyvän ikäinen äiti. Just sopiva. Ideaali-ikä saada lapset naiselle on 30-34-vuotiaana. Ei ole enää nuori ja tyhmä. Naisella on yleensä tuossa iässä jo koulutus, työkokemusta ja elämänkokemusta. Nämä asiat ovat syntyville lapsille tärkeitä.  Monilla naisilla tosin tuossa iässä jo hedelmällisyys laskenut, 35-vuotiaana selkeästi laskee hedelmällisyys. . Biologian kannalta ideaali-ikä olisi 20-25v. Nykypäivänä vaan ei järkevää lisääntyä tuossa iässä. 

Vierailija
164/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Renny on varmaan semmoisia ohmisiä, jotka elävät hetkessä, eivät ajattele elämää eteenpäin. Muistan, kun olivat ilahtuneita, kun Coco 1v, että hän on iso. Mutta 17v vielä jäljellä täysi-ikäisyyteen. On haastavat teini-iät. Kolme pikkulasta Rennyn ja Jossun kilometreillä on paljon. Nuori äiti on noin 20-25-vuotiaana. Johanna on 32v. Keski-ikäinen äiti. Mutta Renny 67v on tosi vanha pikkuvauvan ja lisäksi kahden pikkulapsen  isäksi. Mutta omapa on asiansa. Ei heitä nuoremmaksi saa. Yleensä tuossa iässä lapset on jo aikuisia, vaikka nykyisin lapsia saadaan vanhempana. 

Moni nainen opiskelee pitkään ja voi olla ettei tule raskaaksi, vaikka yrittääkin. Eli ikä voi kohota neljänkymppiinkin ihan hyvin.

Millä oikeudella kukaan puuttuu kenenkään äitiyteen ja päätöksiin. Laura Malmivaara sai poikansa 48-vuotiaana. Kertoo lapsen olleen täydellinen yllätys.

Eräästä tv-ohjelmasta tuttu nainen sai juuri pojan, ja on nelikymppinen. Yksinään, siis lapsella ei tukena omaa isää,  ja keinohedelmöityksellä. Tässäpä miettimistä.

Vierailija
165/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kamala nimi mutta saahan lapsi sen vaihettua, pidän kyllä tuota johannaa herttaisena, mutta rännystä en oikein tiiä, jotain muuta on tuon lässyttäjän pinnan alla.

Vierailija
166/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

No weeree b-luokan leffojahan se on muutenkin työstänyt. Kyrvänleikkaajien Saari oli sellainen pohjanoteeraus että huhhuh.

Jäätävä polte oli kyllä huippu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tam PAX

Vierailija
168/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny-pappa ei sovi enää iältään isäksi, vaan isoisoisäksi.  Lapsille tulee lasten reuma, leukemia, värisokeus ja kehitysvammoja, kun niiden isänräyhkäle on noin järkyttävän vanha ja rupsahtanut. 

Laittaisitko tästä vaikka linkkiä tai lähteen tutkimustuloksiin.

Hän varmaan viittaa tässä äidin korkeaan ikään.

Ei vaan nimenomaan isän korkea ikä on suuri riskitekijä lapsen terveydelle. Vanhusisät aiheuttavat lapsille kehitysvammaisuutta, leukemiaa, reumaa,  ihosairauksia, värisokeutta ym.  Äidin korkea ikä ei vaikuta vauvaan mitenkään, koska liian vanha ei tule raskaaksi. 50v alkaa olla liikaa äidin iäksi. Miesten isyys on ohi n.35-vuotiaana, ellei halua sairaita lapsia. 

 Suurin osa naisista ei raskaudu enää 37-40-vuotiaana. Tälle on syynsä. Lapsen kantaminen, synnytys, yövalvomiset on raskasta. Elossakin pitäisi pysyä kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Arvioit äidin ideaali-iän alakanttiin. Hedelmällisyys lakkaa naisilla vasta noin 50-vuotiaana, eikä silloinkaan kaikilla. Paras ikä äidiksi on 40-50v.  Naisethan elävät kauemmin kuin miehet, siksi isän on syytä olla ainakin 7v nuorempi kuin äidin.  Tässä Harlinien tapauksessa ikäero on väärinpäin, ja jäätävän iso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny-pappa ei sovi enää iältään isäksi, vaan isoisoisäksi.  Lapsille tulee lasten reuma, leukemia, värisokeus ja kehitysvammoja, kun niiden isänräyhkäle on noin järkyttävän vanha ja rupsahtanut. 

Laittaisitko tästä vaikka linkkiä tai lähteen tutkimustuloksiin.

Hän varmaan viittaa tässä äidin korkeaan ikään.

Ei vaan nimenomaan isän korkea ikä on suuri riskitekijä lapsen terveydelle. Vanhusisät aiheuttavat lapsille kehitysvammaisuutta, leukemiaa, reumaa,  ihosairauksia, värisokeutta ym.  Äidin korkea ikä ei vaikuta vauvaan mitenkään, koska liian vanha ei tule raskaaksi. 50v alkaa olla liikaa äidin iäksi. Miesten isyys on ohi n.35-vuotiaana, ellei halua sairaita lapsia. 

 Suurin osa naisista ei raskaudu enää 37-40-vuotiaana. Tälle on syynsä. Lapsen kantaminen, synnytys, yövalvomiset on raskasta. Elossakin pitäisi pysyä kunnes lapsi on täysi-ikäinen.

Arvioit äidin ideaali-iän alakanttiin. Hedelmällisyys lakkaa naisilla vasta noin 50-vuotiaana, eikä silloinkaan kaikilla. Paras ikä äidiksi on 40-50v.  Naisethan elävät kauemmin kuin miehet, siksi isän on syytä olla ainakin 7v nuorempi kuin äidin.  Tässä Harlinien tapauksessa ikäero on väärinpäin, ja jäätävän iso. 

Jokaisen parin oma yhteinen päätös ja asia. eri

Vierailija
170/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tam PAX

Lobotomiax idiotix

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/171 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Jokainen täysijärkinen nyt ymmärtää tämän itsekin. Suomalaiset miehet  kuolee keskimäärin noin 77-78-vuotiaana. Moni siis paljon aiemmin. En kyllä itse ryhtyisi vauvoja hankkimaan näin 65-vuotiaana, vaikka olisi mahdollista. Suuri riski jo kaikkiin syöpiin, sydänsairauksiin, aivoverenvuotoon. Pelottaisi saisiko lasta edes ripille ennenkuin kuolee. Puhumattakaan jaksaisiko olla täyspainoinen vanhempi. Elämän iltapuolella 18 v eteenpäin on pitkä aika.  Toivon 67-vuotiaalle  Rennylle kuitenkin paljon armorikkaita vuosia pienen vauvan ja kahden pikkulapsen kanssa.  

He ovat ehkä, kenties ja mahdollisesti saattaneet keskustella asiasta pitkäänkin ja päättäneet alkaa perheeksi ja yrittää saada lapsia. Johanna on aikuinen ja kasvatustieden maisteri, eli nyt ei olla minkään tumpelon kanssa tekemisissä. Tietää lasten kasvatuksesta ja tarpeista. Hän on se, joka on ottanut riskin ja tietää myös sen, että voi myös itse menehtyä esim. rintasyöpään vaikka ensi vuonna. Ehkä he ovat pohtineet asiat halki, hoitaneet ne jo ennalta kuntoon, turvaverkot jne, ja antaneet palaa. Rakkaus on.

Johanna on hyvän ikäinen äiti. Just sopiva. Ideaali-ikä saada lapset naiselle on 30-34-vuotiaana. Ei ole enää nuori ja tyhmä. Naisella on yleensä tuossa iässä jo koulutus, työkokemusta ja elämänkokemusta. Nämä asiat ovat syntyville lapsille tärkeitä.  Monilla naisilla tosin tuossa iässä jo hedelmällisyys laskenut, 35-vuotiaana selkeästi laskee hedelmällisyys. . Biologian kannalta ideaali-ikä olisi 20-25v. Nykypäivänä vaan ei järkevää lisääntyä tuossa iässä. 

Itse Ritako täällä on vastailemassa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi