Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.

Vierailija
22.06.2026 |

On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden. 

 

Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne. 

 

Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia. 

 

Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin. 

 

Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia. 

 

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toikin on ihan älytöntä miten ihmiset on niin hukassa itsensä kanssa että tässäkin tapauksessa tavallaan ulkoisesti koitetaan yhdistää naista ja miestä keskenään jotta voitaisi luoda "parempi" yhteiskunta. "

 

Mitä se oikeastaan sinulle kuuluu? Kuveittelethan sinäkin että tuo on jotenkin sinun elämääsi valtavasti vaikuttava asia vaikka ei ole? Joten ihan samalla tavalla ihmiset ovat sekaisin puolin ja toisin.

Vierailija
42/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että woke-dei positiivisina esiintyvissä yrityksissä kuten Finnair ei ole uskallettu yhdistää naisten ja miesten vessoja muslimien ja ulkomaalaisten reaktion pelossa. Kyse on siis hyvesingaloinnista ja näennäissuvaitsevaisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastakkainasettelu syntyy siitä, että pride yhteisöä ei saa kritisoida tai siihen liittyvistä epäkohdista puhua eli avoimuus puuttuu. Varmasti on totta, että osa kokee syrjintää, mutta kaikki aiheesta käytävä keskustelu ei ole syrjivää. Esimerkiksi juurikin se, että haluaako naisena miestä naisten vessaan ei ole syrjivää."

 

Se ei ole lähtökohtaisesti syrjivää mutta kyllä näissä unohtuu usein asioiden mittasuhteet. Eli että onko joku asia oikeasti laaja ongelma vai lähinnä teoreettinen. Eli siis onko oikeasti meillä aiheuttanut ongelmia että miehet tunkevat naisten vessoihin vain onko tämä vain enemmän mahdollinen skenaario? Ja kaikkein tärkein, voisiko asiat hoitaa muutenkin kuin painamalla vähemmistöt takaisin piiloon. Se minusta on se suurin ongelma tässä "kritiikissä". Se lähtee yleensä siitä että ongelmat ratkaistaan ottamalla vähemistöiltä jotain oikeuksia pois, ei tekemällä pieniä muutoksia jotka puuttuvat ihan vain juuri siihen tarkkaan ongelmaan.

Vierailija
44/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko huomanneet että woke-dei positiivisina esiintyvissä yrityksissä kuten Finnair ei ole uskallettu yhdistää naisten ja miesten vessoja muslimien ja ulkomaalaisten reaktion pelossa. Kyse on siis hyvesingaloinnista ja näennäissuvaitsevaisuudesta."

 

En ole huomannut. Viimeksi lauantaina jonotin ihan samaan vessaan Finnairin lentokoneessa muiden kanssa.

Vierailija
45/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Ovat oppineet syyttämään miehiä tästä(kin)

Vierailija
46/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia."

 

Naiset ovat keskimäärin paljon suvaitsevaisempi joten kyllä tässä ongelma on pääosin miehillä. Nyt ovat nyt sitten keksineet että löytyy tietty joukko konservatiivisia naisia joilla on myös ongelmaa tasavertaisuuden kanssa ja ovat sitten ottaneet nämä keppihevoksekseen mukaan vähemmistöjä vastustamaan.

Ihan tiedoksi, naisilla ei esiinny mitään laajaa "katumusta" tasa-arvon lisääntymisen, woken, dein eikä minkään vastaavan suhteen. Voitte siis laittaa popparit takaisin kaappiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan. "

 

Kerrotko että mikä osa demokratiaa on tässä nyt ihan tarkkaan ottaen vaarassa ja miten?

Koko perustuslaillinen demokratia on vaarassa sosialistisen diktatuurin uhkan alla. Mitä et ymmärtänyt?

Vierailija
48/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi joskus tehdä tutkimus, että montako aloitusta persut ehtii tehdä päivän aikana, siis sellaista, missä on Hesari tai YLE otsikossa.

Tälläkin hetkellä mukamas 28 yläpeukkua ja muutama alapeukku, siis aiheelle mikä ei herätä kiinostusta muissa kuin persuissa. Persujen trollitehdas vauhdissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia."

 

Naiset ovat keskimäärin paljon suvaitsevaisempi joten kyllä tässä ongelma on pääosin miehillä. Nyt ovat nyt sitten keksineet että löytyy tietty joukko konservatiivisia naisia joilla on myös ongelmaa tasavertaisuuden kanssa ja ovat sitten ottaneet nämä keppihevoksekseen mukaan vähemmistöjä vastustamaan.

Ihan tiedoksi, naisilla ei esiinny mitään laajaa "katumusta" tasa-arvon lisääntymisen, woken, dein eikä minkään vastaavan suhteen. Voitte siis laittaa popparit takaisin kaappiin. 

Minulle on fine että naiset ovat niin suvaitsevaisia että päästävät homot ja transmiehet kuseksimaan vessoihinsa. Joten ohjataan niihin myös inkkarit ja arabit paskalle. Problem soved. Ja syökää popparit ihan keskenänne. EVVVK

Vierailija
50/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

"Te miehet" olette syy, miksi naiset ja osa vähemmistöistä tarvitsevat omia turvallisia tiloja. Teitä ei naisten oikeudet kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä vasemmistöäylätystä. Mikä on ongelma? Että joku tulee naisten vessaan? So what, Antkaa sen tehdä tarpeensa, se menee kyllä pois sen jälkeen. Vai jääkö sinne joku päivystämään. Haiseeko miehen p***a erinlaiselta?

Mikä on ongelma?

Vierailija
52/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Trumpin kausi on hyvä asia maailmalle kun woke, lqbt, transnarsistit, feminatsit, vihervasemmiston perseilijät saavat nenilleen Trumpin voiton kautta."

 

Sii s käytännössä te myytte normaalin demokratian, vapaudet ja faktat sen taka että saatte pois silmistä marginaalisen ihmisryhmän joka ei oikeasti väikuta teidän elämäänne mitenkään? Aika halvalla menee. Oletteko ihan varmoja että tuo on hyvä kauppa?

Tämä marginaalinen ihmisryhmä on olemassa eikä kukaan ole hävittämässä heitä mihinkään. On kyse ainostaan siitä mikä on totta. Totta on että sukupuoli ei ole vaihdettavissa, Se ei vaihdu plastiikkakirurgialla eikä hormoneja syömällä. Sukupuoli ei ole itse valittavavissa oleva ominaisuus vaan biologinen fakta. 

 

Nyt on sitten laissa Self-ID, joka sallii totuudesta poikkeamisen ja se vaikuttaa ihan jokaiseen. Se vääristää tilastoja ja antaa laillisen mahdollisuuden väärinkäyttöön. 

 

Ei ole ihmisoikeus pakottaa muita ihmisiä tunnustamaan vale todeksi. Sen sijaan että vaaditaan miehille pääsyä naisten asioihin niin voitaisiin keskittyä siihen että oikeasti koulutetaan ihmisiä hyväksymään se että mies saattaa olla femininiinen, mutta hän on silti mies ja päinvastoin. 

 

Kansaa ei raivostuta ns. trans-ihmiset, eikä heitä vihata, eikä heitä haluta sulkea piiloon. Se mikä raivostuttaa on että muut ihmiset tahtomattaan osallistetaan totuuden vastaiseen "leikkiin". Nykypäivän trans-seksuaalisuus ei ole enää sitä mitä sillä joskus tarkoitettiin. Nyky-transiuden mukaan transius ei vaadi kehodysforiaa. Tämä sallii kenen tahansa karvapallisen äijä "identifioitumaan" naiseksi ja muuttamaan virallisen statuksensa. 

 

Tämä on naisvastainen liike nykyisellään. En käsitä että sitä ei haluta nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vasemmistöäylätystä. Mikä on ongelma? Että joku tulee naisten vessaan? So what, Antkaa sen tehdä tarpeensa, se menee kyllä pois sen jälkeen. Vai jääkö sinne joku päivystämään. Haiseeko miehen p***a erinlaiselta?

Mikä on ongelma?

Oikeisto tässä teki aloituksen ja mölisee.

Vierailija
54/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa sallitaan hormoni-blokkereiden käyttö vähintään 11-vuotiaille tytöille ja 12-vuotiaille pojille.

Siis hormonit, jotka estävät murrosiän, eivät keskeytä sitä. Ei ole edelleenkään mitään takeita miten murrosikä mahdollisen estolääkityksen jälkeen käynnistyy ja mitä ongelmia blokkereiden käytöstä seuraa.

 

Tätä ymmärtääkseni vihreät ajavat Suomessakin. Onko näin, tietääkö joku?

Vierailija
56/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Aika rumasti sanottu. Persuuntuminen kun kertoo vain siitä, että on helposti aivopestävä, ja uskoo kaiken mitä somessa sanotaan, ja tykkää olla vihainen aamusta iltaan.

Vierailija
57/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Aika rumasti sanottu. Persuuntuminen kun kertoo vain siitä, että on helposti aivopestävä, ja uskoo kaiken mitä somessa sanotaan, ja tykkää olla vihainen aamusta iltaan.

Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole oikeistolaista eikä persuuntumista. Maahanmuuton ongelmien myöntäminen ei sekään ole oikeistolaista eikä persuuntumista.

Vierailija
58/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koko perustuslaillinen demokratia on vaarassa sosialistisen diktatuurin uhkan alla. Mitä et ymmärtänyt?"

 

Sitä miten voit olla noin harhainen ja olla edes ymmärtämättä mitä demokratia tarkoittaa. Mitään tuollaista ei ole tapahtumassa.

Puhut mm. perustuslaillisesta demokratiasta tajuamatta että se perustuslaki nimenomaan turvaa kaikille yhtäläiset oikeudet.

Vierailija
59/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se, että väitetään sukupuolia olevan paljon kaventaa sukupuolikäsitystä. Esim. nainen ei muutu mieheksi sillä, että hän laittaa housut jalkaan tai leikkaa hiuksensa lyhyeksi. Nainen voi hyvin tehdä kodin remonttia tai ajaa rekkaa tai traktoria ja olla silti nainen. Toisaalta mies ei muutu naiseksi pukeutumalla hameeseen. Skotlannissa kiltti eli hame on miesten kansallisvaate, eikä hameeseen pukeutuminen tee heistäkään naisia. Mies voi värjätä hiuksia, voi meikata, eikä hän silti muutu naiseksi. Miettikää nyt vaikkapa rokkareita kajaleineen. Siksi pitäisi selkeästi opettaa ihmisille, että sukupuolia on kaksi ja seksuaalinen suuntautuminen on sitten erikseen. 

Vierailija
60/120 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on tätä ajaneet yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä. Me miehet olemme istuneet sivussa syöden popcornia odottaen miten kauan naisilla kestää tajuta että taas asioilla on seurauksia.

Sama juttu maahanmuuton kanssa. Töissä olen viiden vuoden aikana havainnut miten yksikin entinen hippityttö on täysin persuuntunut.

Aika rumasti sanottu. Persuuntuminen kun kertoo vain siitä, että on helposti aivopestävä, ja uskoo kaiken mitä somessa sanotaan, ja tykkää olla vihainen aamusta iltaan.

Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole oikeistolaista eikä persuuntumista. Maahanmuuton ongelmien myöntäminen ei sekään ole oikeistolaista eikä persuuntumista.

No mitenkäs persut hallituksessa on auttaneet asiaa, kun maahan muuttajien määrä vain nousee?

Yhden asian puolue onkin nollan asian puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi