HS:ltä järkyttävä pääkirjoitus eilen! Valehtelevat ja vastustavat naisten oikeuksia.
On todella uskomatonta että lahkonkaltainen ideologia on kaapannut valtakunnan päälehden.
Naisten oikeuksien puolustaminen ei ole transvastaisuutta. Naisilla on syystä omat urheilusarjansa, vankilansa, raiskaustukikeskuksensa, pukeutumistilansa, vessansa, suihkutilansa jne.
Sukupuolia ei ole kuin kaksi. Identiteetit ja persoonallisuudet eivät ole sukupuolia. Puheet sukupuolivähemmistöistä eivät siis voi olla tosia.
Jos mies ei uskalla mennä miesten vessaan, ratkaisu siihen ei ole, että hän menee naisten vessaan. Jos mies ei pärjää miesten urheilusarjassa, ratkaisu ei ole päästää häntä naisten urheilusarjoihin.
Ei ole myöskään naisten vastuulla ratkaista näiden miesten ongelmia.
Kommentit (120)
Vastakkainasettelu syntyy siitä, että pride yhteisöä ei saa kritisoida tai siihen liittyvistä epäkohdista puhua eli avoimuus puuttuu. Varmasti on totta, että osa kokee syrjintää, mutta kaikki aiheesta käytävä keskustelu ei ole syrjivää. Esimerkiksi juurikin se, että haluaako naisena miestä naisten vessaan ei ole syrjivää. Paras ratkaisu vessa turvallisuuden kannalta on rakentaa wc tilat yksittäisinä vessoina eikä sellaisina isoina huoneina, jossa on monta wc koppia. Isot organisaatiot pystyvätkin tuon helpommin ratkaisemaan siten, että rakentaa yksittäisiä wc tiloja, jotka ovat sukupuoli neutraaleja. Ongelmat ovat ratkaistavissa. Mutta johonkin joutuu joskus vetämään rajoja. Yksi niistä on naisten urheilu. Mies on fyysisesti voimakkaampi kuin nainen ja se nyt on päivänselvä asia, että jos joku yksittäinen mies saa tulla naisten urheilujoukkueseen syntyy hänelle siitä suhteeton ja kohtuuton etulyönti asema naisurheilijoihin nähden joten ihmettelen miten kukaan edes kehtaa tuollaista vaatia tai ehdottaa. Siinä ei ko henkilö ole ajatellut asiaa muiden vaan pelkästään itseään ajatellen. Mukautuksia voi tehdä niissä asioissa, joissa se on kohtuullista, mutta ei voi vaatia, että naiset nyt yhtäkkiä väistää ja komppaa kaikessa pride väkeä ilman että edes kysytään. Vähemmistöön kuulumisen varjolla ei voi jyrätä myöskään toisten yli.
Kun kaikki verhotaan "ihmisoikeuksiin" niin mikä tahansa tuntuu menevän läpi.
Feminismi joutuu taipumaan Trans-ideologialle.
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki verhotaan "ihmisoikeuksiin" niin mikä tahansa tuntuu menevän läpi.
Kyllä. Aikaisemmin rakastin käsitettä "ihmisoikeudet", mutta nykyisin länsimaissa niiden perään parkuminen osoittaa lähinnä parkujan olevan joku friikki.
Menköön Afganistaniin, siellä naisten oikeudet on oikeesti huonot.
Vierailija kirjoitti:
Vastakkainasettelu syntyy siitä, että pride yhteisöä ei saa kritisoida tai siihen liittyvistä epäkohdista puhua eli avoimuus puuttuu. Varmasti on totta, että osa kokee syrjintää, mutta kaikki aiheesta käytävä keskustelu ei ole syrjivää. Esimerkiksi juurikin se, että haluaako naisena miestä naisten vessaan ei ole syrjivää. Paras ratkaisu vessa turvallisuuden kannalta on rakentaa wc tilat yksittäisinä vessoina eikä sellaisina isoina huoneina, jossa on monta wc koppia. Isot organisaatiot pystyvätkin tuon helpommin ratkaisemaan siten, että rakentaa yksittäisiä wc tiloja, jotka ovat sukupuoli neutraaleja. Ongelmat ovat ratkaistavissa. Mutta johonkin joutuu joskus vetämään rajoja. Yksi niistä on naisten urheilu. Mies on fyysisesti voimakkaampi kuin nainen ja se nyt on päivänselvä asia, että jos joku yksittäinen mies saa tulla naisten urheilujoukkueseen syntyy hänelle siitä suhteeton ja kohtuuton etulyönti asema naisurheilijoihin nähden joten ihmettelen miten kukaan edes kehtaa tuollaista vaatia tai ehdottaa. Siinä ei ko henkilö ole ajatellut asiaa muiden vaan pelkästään itseään ajatellen. Mukautuksia voi tehdä niissä asioissa, joissa se on kohtuullista, mutta ei voi vaatia, että naiset nyt yhtäkkiä väistää ja komppaa kaikessa pride väkeä ilman että edes kysytään. Vähemmistöön kuulumisen varjolla ei voi jyrätä myöskään toisten yli.
Juuri näin, paitsi että naiset tarvitsevat ne omat vessansa. Myös miehet pitävät enemmän omista vessoistaan kuin sukupuolineutraaleista vessoista.
Monelle transidentfioituvalle miehelle vaikuttaa kynnyskysymyksenä olevan juuri se, että he nimenomaisesti haluavat sinne naisten sekaan, eli he eivät edes halua mitään todellista ratkaisua asiaan. Heillä on täysi vapaus käydä oman biologisen sukupuolensa mukaisessa vessassa, eli yksi ratkaisu olisi kyltittää miesten vessat, jossa muistutetaan että miehellä saattaa myös olla hame päällä ja tekotissit, mutta hän on silti mies, joten annathan asiointirauhan tms.
Sukupuolen korjausleikkaukset tulee kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on munaton mies ja mielenterveyspotilas. Mies joka naamioituu naiseksi ei ole nainen.
Sukupuoli pitää korjata pään sisältä koska kehon silpominen ei korjaa sukupuolta. Sukupuolen korjausleikkaukset pitää kieltää koska ne eivät korjaa sukupuolta, mutta pilaavat terveyden ja ovat peruuttamattomia.
Niiden sijaan täytyy suosia eheytyshoitoja, koska ongelma on pään sisällä. Jokaisen pitää vain hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Niin me muutkin teemme.
Homot ja naiset kuuluvat naistenvessaan.
Päivänselvä asia.
Ei selvinnyt, millaista se syrjiminen on? Taitaa tällä hetkellä suurin syrjinnän, haukkumisen ja vähättelyn kohde olla valkoinen heteromies, jota ei tarvita mihinkään, paitsi kaiken maksajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Feminismi joutuu taipumaan Trans-ideologialle.
Feminismi ei olekaan tervettä tasa-arvoa jossa huomioidaan myös perusäijät, vaan se kasvaa samasta juuresta woke-sosialismin kanssa. Jos feminismin puitteissa jossain miehiä on, niin ainoastaan jotkut pehmeät soijamiehet hyväksytään...t:nainen
Vierailija kirjoitti:
Ainut, miten jokainen voi vielä vaikuttaa, on lopettaa Hesarin tilaus. Vain rahahanojen katkeaminen voi saada Hesarin miettimään muidenkin oikeuksia kuin vain transihmisten oikeuksia ja ylipäätään miettimään toimintansa seurauksia ja vastuullisuutta journalismissa.
Ei sekään riitä. Sanomat Oy on niin suuri yritys että pitää boikotoida myös muita sen osia. Ilta Sanomat ja kanava 4 ym.
En tiedä läheskään kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi joutuu taipumaan Trans-ideologialle.
Feminismi ei olekaan tervettä tasa-arvoa jossa huomioidaan myös perusäijät, vaan se kasvaa samasta juuresta woke-sosialismin kanssa. Jos feminismin puitteissa jossain miehiä on, niin ainoastaan jotkut pehmeät soijamiehet hyväksytään...t:nainen
Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan.
Demokratia on tärkeämpi kuin tällaiset demokratian ohittamiseen tarkoitetut pseudotieteelliset ihmisten lajittelut.
Demokratian tarkoitus on nimenomaan välttää tämänkaltainen lajittelu ja antaa kaikille yhtäläinen ääni ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
Woke on sairas teoria ohittaa demokratia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi joutuu taipumaan Trans-ideologialle.
Feminismi ei olekaan tervettä tasa-arvoa jossa huomioidaan myös perusäijät, vaan se kasvaa samasta juuresta woke-sosialismin kanssa. Jos feminismin puitteissa jossain miehiä on, niin ainoastaan jotkut pehmeät soijamiehet hyväksytään...t:nainen
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.
Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.
Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille. Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.
Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta.
Toikin on ihan älytöntä miten ihmiset on niin hukassa itsensä kanssa että tässäkin tapauksessa tavallaan ulkoisesti koitetaan yhdistää naista ja miestä keskenään jotta voitaisi luoda "parempi" yhteiskunta. Kun se asia ei mene niin vaan ihmisen on itse SISÄISESTI TASAPAINOTETTAVA ITSENSÄ jotta yhteiskunnasta tulee turvallisempi ja tasa-arvoisempi, koska jos sä olet SISÄISESTI TASAPAINOTTUNUT niin kaikki nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä.
HuumoriaPeliin🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainut, miten jokainen voi vielä vaikuttaa, on lopettaa Hesarin tilaus. Vain rahahanojen katkeaminen voi saada Hesarin miettimään muidenkin oikeuksia kuin vain transihmisten oikeuksia ja ylipäätään miettimään toimintansa seurauksia ja vastuullisuutta journalismissa.
Ei sekään riitä. Sanomat Oy on niin suuri yritys että pitää boikotoida myös muita sen osia. Ilta Sanomat ja kanava 4 ym.
En tiedä läheskään kaikkea.
Tämäkin Vauva-palsta on Sanomien tuote. Tätäkin pitää boikotoida.
"Aktivismista tehdään uskonto nykyään. Siksipä nuo latelee mitä hulluimpia tulkintoja maailmasta eikä peräänny ikinä hulluimmistakaan vaatimuksistaan, tai kuuntele vastaväitteitä."
Saisiko listan mitä kaikkea sinulta on vaadittu vaikka viimeisen pari viikon aikana ja jotka ovat kannaltasi olleet ihan hulluja? Ja mitä vastaväitteitäsi ei ole kuunneltu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismi joutuu taipumaan Trans-ideologialle.
Feminismi ei olekaan tervettä tasa-arvoa jossa huomioidaan myös perusäijät, vaan se kasvaa samasta juuresta woke-sosialismin kanssa. Jos feminismin puitteissa jossain miehiä on, niin ainoastaan jotkut pehmeät soijamiehet hyväksytään...t:nainen
Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan.
Demokratia on tärkeämpi kuin tällaiset demokratian ohittamiseen tarkoitetut pseudotieteelliset ihmisten lajittelut.
Demokratian tarkoitus on nimenomaan välttää tämänkaltainen lajittelu ja antaa kaikille yhtäläinen ääni ja mahdollisuus vaikuttaa asioihin.
Woke on sairas teoria ohittaa demokratia.
Trumpin kausi on hyvä asia maailmalle kun woke, lqbt, transnarsistit, feminatsit, vihervasemmiston perseilijät saavat nenilleen Trumpin voiton kautta.
Rehellisyys nousee uuteen arvostukseen, kun asioista saa puhua oikeilla nimillä. Sukupuolia on kaksi, kehopositiivisuus on sairaalloista lihavuutta ja, jos ei tykkää jostain niin sen saa sanoa suoraan eikä tarvitse varoa loukkaantujien loukkaantumista. Paska maa on paskamaa. Eikä se ole rasismia.
Miehekkyys ei ole toksista maskuliinisuutta. Valhe toksiesta miehisyydestä on feminatsien valhe, jolla he hankkivat vaikutusvaltaa naisten joukossa.
Äiti on äiti eikä mikään mies, joka voi synnyttää.
Mies joka leikkaa munat pois ei ole nainen. Hän on mielenterveyspotilas ja iso korsto oikeasti raskaaksi tulevien naisten maailmassa.
"Woke on kehitetty epädemokraattisissa piireissä ja sen tarkoitus on tuhota demokratia. Kommunismissa ei ole demokratiaa ja tämä on kommareiden uusi hyökkäys demokratiaa vastaan. "
Kerrotko että mikä osa demokratiaa on tässä nyt ihan tarkkaan ottaen vaarassa ja miten?
"Trumpin kausi on hyvä asia maailmalle kun woke, lqbt, transnarsistit, feminatsit, vihervasemmiston perseilijät saavat nenilleen Trumpin voiton kautta."
Sii s käytännössä te myytte normaalin demokratian, vapaudet ja faktat sen taka että saatte pois silmistä marginaalisen ihmisryhmän joka ei oikeasti väikuta teidän elämäänne mitenkään? Aika halvalla menee. Oletteko ihan varmoja että tuo on hyvä kauppa?
Onko vaikea ymmärtää, että ihan jokainen hetero on joskus kokenut syrjintää tai kiusaamista! Millä oikeudella trans-ihmiset kiusaavat heteroita ja lapsia esittelemällä itseään alasti uimahalleissa ja julistamalla lapsille propagandaansa? Lapsilla on myös oikeus olla heteroita.
Oletteko te trans-ihmiset noin tietämättömiä, että "syrjintää" esiintyy aina, kun ihmisten kanssa ollaan tekemisissä?