Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (130)

Vierailija
101/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle kävisi vähän sellainen yksinkertaisen oloinen lihashemmo, sellainen alkuihmisen näköinen. Puljujärvi ok esimerkki. Mies ei saisi olla liian älykäs vaan sellainen täh töh -tyyppinen tekijätapaus.

Pottukoira olisi sopiva sulho Peppiinalle, noin tasomielessä.

Vierailija
102/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiinan ei todellakaan kannata huolia ketätahansa ukkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Tosi kaunis nainen,ei voi ymmärtää palstalaisten haukkuja.

Vierailija
104/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Mä tykkään. 

Minusta aivan älyttömän ihanan

näköinen, tuo söpö nenä ja valoisa hymy.

Hertileijaa mikä nainen! 🙀

 

Ei ole kumma, 

että hän on mallitoimiston listoilla.

En ihmettele. Rakas löytyy, hän on

vielä alle 25 eli todella nuori.

Peppiinalla ei ole mitään hätää.

Ei kerrassaan mitään. Lapsiakin

synnyttää vielä 20 vuotta. x

Vierailija
105/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Mä tykkään. 

Minusta aivan älyttömän ihanan

näköinen, tuo söpö nenä ja valoisa hymy.

Hertileijaa mikä nainen! 🙀

 

Ei ole kumma, 

että hän on mallitoimiston listoilla.

En ihmettele. Rakas löytyy, hän on

vielä alle 25 eli todella nuori.

Peppiinalla ei ole mitään hätää.

Ei kerrassaan mitään. Lapsiakin

synnyttää vielä 20 vuotta. x

Jos femmelesbot tykkää se ei tarkoita, että kaikki tykkää.

Vierailija
106/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi pahikseksi seuraavaan terminaattorileffaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama on kuin persereikä.

Sinähän se varmaan tiedät.

Olet kurkkinut p-reikääsi ja  verrannut sitten kasvoihisi.

 

Luulis hävettävän.

Vierailija
108/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin näyttävä, luomukaunis mallinainen

asuu ymmärtääkseni ulkomailla.

Ei hän Suomen miehiä taida tällä hetkellä 

tapailla. Kaunotar törmännee nykyisen maansa lokaaleihin miehiin, ei meidän tarvitse neidon miesseurasta murehtia. 

Minusta tällainen märehtiminen on 

kertakaikkisen negaholistista ja turhaa.

x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kroppa toisella on. Harkimo vois ottaa yhteyttä. Jollelle tästä morsmaikkj

Eiköhän ihana Peppiina päätä itse kenet ottaa, jos nyt edes ketään huolii.

Älkää te täällä ryhtykö puhemiehiksi.

Vierailija
110/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinyt isältään laatikkoleuan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi pahikseksi seuraavaan terminaattorileffaan.

Ei vaan  LInda Hamiltoniksi.

Niin, hänellähän on kulmikkaat leukaperät ja siksi/siitä huolimatta on kaunis nainen.

Vierailija
112/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori nainen. En ymmärrä miksi tämänkin ulkonäköä haukutaan. On nuori ja laiha, vastaa tavallisia kauneusihanteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...

Onhan esimerkiksi Sumarin siskoksilla laatikko leuat myös ja ihan normaalisti ovat kelvanneet

Ja Kike Elomaalla, ja on kaunis nainen.

Vierailija
114/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on. 

Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu. 

Ns. "rumia" naisia on julkkismaailmassakin: Androgyyni Grace Jones,  Donatella Versace,  Anjelica Huston jne .

Tuskin ovat jääneet nyyhkimään, että voi kun sitä miestä ei nyt löydy millään. Sehän se olis kaiken onnen tae.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa käsitystäni, etten

ikinä naisena tekisi somea 

tässä kiusaajamaassa

kasvoni kaikelle kansalle 

näyttäen. Ei tule tapahtumaan.

Meno on naiselle täysin toinen

kuin miehellä. Ei kukaan 

kenenkään miehen leukaluustoa

omaksi Vauva-aloitukseksi

väkerrä. Naiset joutuvat jopa

malli/missistatuksella taviskansan

möllinaamojen haukuttavaksi.

Palstan porukasta suurin osa 

lienee max 7 puoli kasi minulla

kasvoiltaan/

kehostaan/hiuksiltaan/tyyliltään.

Mennään Tukholmaan, jo pää kääntyy

joka toisen vastaantulijan kohdalla.

Mäkin tsekkailen miestä aivan muualta.

En kotikulmilta. Paitsi ruotsinkieliset. x

Vierailija
116/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on. 

Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu. 

Ns. "rumia" naisia on julkkismaailmassakin: Androgyyni Grace Jones,  Donatella Versace,  Anjelica Huston jne .

Tuskin ovat jääneet nyyhkimään, että voi kun sitä miestä ei nyt löydy millään. Sehän se olis kaiken onnen tae.

Ja ehkä ovat styylailleet vaikka rumien miestenkin kanssa, mutta eivät taida olla kansakoulussa luokalle jääneitä älynsä puolesta.

 

Entäpä sitten vaikka Gerard Depardieu ja Danny de Vito? Tuskin on ainoastaan "rumat" naiset heidän liepeillään pyörineet.

Vierailija
117/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä aika epätavallisen näköinen tuo hänen kasvojen alin kolmannes. Edes huippumaskuliiniset kasvot omaavilla miehillä harvoin on noin vahvaa leukaa. 

Peppiina vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
118/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Puoli kasi miinus' - tekstiin tuli sana 

'minulla' > autocorrector muutti sanan.

E D I T. x

Vierailija
119/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi antaa tuollaiselle naiselle nimen Peppiina kun paljon paremmin sopisi Gertrud?

Mitä vikaa Gertrudissa on? Ihan tavallinen nimi Saksassa tai Ruotsissa.

Vierailija
120/130 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkaunis nainen. Näissä ohjelmissa kun on yleensä nuoret naiset jo pumpattu täyteen täyteaineita. Miehet ovat nykyään ihan yhtä turhamaisia ja luonnollisuus on asia mitä nykyään ei haluta olla. Itsetunnon puutetta se minusta on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi