Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (130)
Peppiinan ei todellakaan kannata huolia ketätahansa ukkoa!
Mitä ihmettä? Tosi kaunis nainen,ei voi ymmärtää palstalaisten haukkuja.
Mä tykkään.
Minusta aivan älyttömän ihanan
näköinen, tuo söpö nenä ja valoisa hymy.
Hertileijaa mikä nainen! 🙀
Ei ole kumma,
että hän on mallitoimiston listoilla.
En ihmettele. Rakas löytyy, hän on
vielä alle 25 eli todella nuori.
Peppiinalla ei ole mitään hätää.
Ei kerrassaan mitään. Lapsiakin
synnyttää vielä 20 vuotta. x
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään.
Minusta aivan älyttömän ihanan
näköinen, tuo söpö nenä ja valoisa hymy.
Hertileijaa mikä nainen! 🙀
Ei ole kumma,
että hän on mallitoimiston listoilla.
En ihmettele. Rakas löytyy, hän on
vielä alle 25 eli todella nuori.
Peppiinalla ei ole mitään hätää.
Ei kerrassaan mitään. Lapsiakin
synnyttää vielä 20 vuotta. x
Jos femmelesbot tykkää se ei tarkoita, että kaikki tykkää.
Sopisi pahikseksi seuraavaan terminaattorileffaan.
Vierailija kirjoitti:
Naama on kuin persereikä.
Sinähän se varmaan tiedät.
Olet kurkkinut p-reikääsi ja verrannut sitten kasvoihisi.
Luulis hävettävän.
Erittäin näyttävä, luomukaunis mallinainen
asuu ymmärtääkseni ulkomailla.
Ei hän Suomen miehiä taida tällä hetkellä
tapailla. Kaunotar törmännee nykyisen maansa lokaaleihin miehiin, ei meidän tarvitse neidon miesseurasta murehtia.
Minusta tällainen märehtiminen on
kertakaikkisen negaholistista ja turhaa.
x
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kroppa toisella on. Harkimo vois ottaa yhteyttä. Jollelle tästä morsmaikkj
Eiköhän ihana Peppiina päätä itse kenet ottaa, jos nyt edes ketään huolii.
Älkää te täällä ryhtykö puhemiehiksi.
Perinyt isältään laatikkoleuan.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi pahikseksi seuraavaan terminaattorileffaan.
Ei vaan LInda Hamiltoniksi.
Niin, hänellähän on kulmikkaat leukaperät ja siksi/siitä huolimatta on kaunis nainen.
Kaunis nuori nainen. En ymmärrä miksi tämänkin ulkonäköä haukutaan. On nuori ja laiha, vastaa tavallisia kauneusihanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...
Onhan esimerkiksi Sumarin siskoksilla laatikko leuat myös ja ihan normaalisti ovat kelvanneet
Ja Kike Elomaalla, ja on kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
Ns. "rumia" naisia on julkkismaailmassakin: Androgyyni Grace Jones, Donatella Versace, Anjelica Huston jne .
Tuskin ovat jääneet nyyhkimään, että voi kun sitä miestä ei nyt löydy millään. Sehän se olis kaiken onnen tae.
Vahvistaa käsitystäni, etten
ikinä naisena tekisi somea
tässä kiusaajamaassa
kasvoni kaikelle kansalle
näyttäen. Ei tule tapahtumaan.
Meno on naiselle täysin toinen
kuin miehellä. Ei kukaan
kenenkään miehen leukaluustoa
omaksi Vauva-aloitukseksi
väkerrä. Naiset joutuvat jopa
malli/missistatuksella taviskansan
möllinaamojen haukuttavaksi.
Palstan porukasta suurin osa
lienee max 7 puoli kasi minulla
kasvoiltaan/
kehostaan/hiuksiltaan/tyyliltään.
Mennään Tukholmaan, jo pää kääntyy
joka toisen vastaantulijan kohdalla.
Mäkin tsekkailen miestä aivan muualta.
En kotikulmilta. Paitsi ruotsinkieliset. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
Ns. "rumia" naisia on julkkismaailmassakin: Androgyyni Grace Jones, Donatella Versace, Anjelica Huston jne .
Tuskin ovat jääneet nyyhkimään, että voi kun sitä miestä ei nyt löydy millään. Sehän se olis kaiken onnen tae.
Ja ehkä ovat styylailleet vaikka rumien miestenkin kanssa, mutta eivät taida olla kansakoulussa luokalle jääneitä älynsä puolesta.
Entäpä sitten vaikka Gerard Depardieu ja Danny de Vito? Tuskin on ainoastaan "rumat" naiset heidän liepeillään pyörineet.
Kieltämättä aika epätavallisen näköinen tuo hänen kasvojen alin kolmannes. Edes huippumaskuliiniset kasvot omaavilla miehillä harvoin on noin vahvaa leukaa.
Peppiina vaikuttaa ihan mukavalta tyypiltä. Kaikkea hyvää hänelle.
'Puoli kasi miinus' - tekstiin tuli sana
'minulla' > autocorrector muutti sanan.
E D I T. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi antaa tuollaiselle naiselle nimen Peppiina kun paljon paremmin sopisi Gertrud?
Mitä vikaa Gertrudissa on? Ihan tavallinen nimi Saksassa tai Ruotsissa.
Luonnonkaunis nainen. Näissä ohjelmissa kun on yleensä nuoret naiset jo pumpattu täyteen täyteaineita. Miehet ovat nykyään ihan yhtä turhamaisia ja luonnollisuus on asia mitä nykyään ei haluta olla. Itsetunnon puutetta se minusta on.
Pottukoira olisi sopiva sulho Peppiinalle, noin tasomielessä.