Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (101)
Kaunis nuori nainen ja osaa poseerata valokuvissa luontevasti. En ymmärrä, kuka kehtaa haukkua ulkonäköä.
Piti oikein katsoa kuvat ja olipa taas turha "uutinen ". Tuikitavallisen näköinen nuori nainen, tyttönen vielä iältään. Sanon tyttönen koska olen itse huomattavasti vanhempi. Itse asiassa varsin nätti nainen ja kuvauksellinen päälle. Toivotan menestystä elämään.
Ja, imo, se ettei love islandista löytynyt partneria on vain hyvä asia. Suorastaan katselmuksen siunaus jota tulet arvostamaan myöhemmin elämässä. Ne "miehet", tsss....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.
Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön.
Aikuiset ihmiset kehtaa haukkua nuoren ihmisen ulkonäköä, olette kyllä alhaisia!!
Hyvä kroppa toisella on. Harkimo vois ottaa yhteyttä. Jollelle tästä morsmaikkj
Geeneissä kaikki ulkonäköön liittyvä kulkee. Leuka on peritty joko isän tai äidin suvulta. Ei sen kummempaa. Itse olen nainen, joka on aivan isänsä näköinen! On vaan hyväksyttävä, mitä sieltä peilistä näkyy! Olen ylpeästi androgyyni! (kahden lapsen äiti)
Miksi sillä on koiran nimi? Peppiina, Pepita... Peppupuppy.
Vierailija kirjoitti:
Piti oikein katsoa kuvat ja olipa taas turha "uutinen ". Tuikitavallisen näköinen nuori nainen, tyttönen vielä iältään. Sanon tyttönen koska olen itse huomattavasti vanhempi. Itse asiassa varsin nätti nainen ja kuvauksellinen päälle. Toivotan menestystä elämään.
Ja, imo, se ettei love islandista löytynyt partneria on vain hyvä asia. Suorastaan katselmuksen siunaus jota tulet arvostamaan myöhemmin elämässä. Ne "miehet", tsss....
Sekoitatkohan nyt Temptation islandin ja Love islandin?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.
M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.
Coulthardista puhumattakaan :D
Näyttää noissa kuvissa erilaiselta kuin tv:ssä. Kasvonpiirteet on erikoiset, mutta todella ihmettelen miksi (aikuiset ihmiset!) kertovat päin naamaa mielipiteensä hänen ulkonäöstään. Tuskinpa Peppiinaa kiinnostaa mitä joku Pertti Perähikiältä hänen kasvoistaan ajattelee..
Otsikkosi on virheellinen, ap!
Peppiina olisi kyllä "kelvannut" ukoille, mutta Peppiina itse ei kelpuuttanut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...
Onhan esimerkiksi Sumarin siskoksilla laatikko leuat myös ja ihan normaalisti ovat kelvanneet
Titanicin uppoamisen syy selvisi viimeinkin :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.
M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.
Coulthardista puhumattakaan :D
Sama tuli mieleen. En koskaan edes kiinnittänyt huomiota Schumin leukaan, mutta Coulthardin leveät leukaperät muistan.
Eihän tuo Peppina nyt priimaa ole, mutta kuranttia kuitenkin.
Priima on muutenkin yliarvostettua ja ylläpitoon ja huoltoon ei sitten kuintenkaan ole suurimmalla osalla varaa.
No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.
M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.
No ei schumilla nyt mikään jykevä leuka ole. Pitkä on kuin Ohukaisen ja Paksukaisen Ohukaisella, ja kaareutuu teräväksi tapiksi. Siksi varmaan onkin kasvina letkuissa.
Hänelle kävisi vähän sellainen yksinkertaisen oloinen lihashemmo, sellainen alkuihmisen näköinen. Puljujärvi ok esimerkki. Mies ei saisi olla liian älykäs vaan sellainen täh töh -tyyppinen tekijätapaus.
Oliko tuossa artikkelissa meikittömiä kuvia myös?