Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta upea luusto, ja komean näköinen. Samaa näköä kuin prinsessa Victoriassa. 

Ja jatkan: kaunis ilman meikkiäkin! 

Irvokkaita tuollaisen vieressä peräpukamahuulet täytteillä, kilon ripsirivistö, tekohiukset peruukit, akryylikynnet sekö kaikki proteesiosiaan esittelevät … ei heitö vökerryksen jälkeen edes tunnista keitä ovat? 

Oliko tuossa artikkelissa meikittömiä kuvia myös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nuori nainen ja osaa poseerata valokuvissa luontevasti. En ymmärrä, kuka kehtaa haukkua ulkonäköä.

Vierailija
84/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein katsoa kuvat ja olipa taas turha "uutinen ". Tuikitavallisen näköinen nuori nainen, tyttönen vielä iältään. Sanon tyttönen koska olen itse huomattavasti vanhempi. Itse asiassa varsin nätti nainen ja kuvauksellinen päälle. Toivotan menestystä elämään.

Ja, imo, se ettei love islandista löytynyt partneria on vain hyvä asia. Suorastaan katselmuksen siunaus jota tulet arvostamaan myöhemmin elämässä. Ne "miehet", tsss....

Vierailija
85/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.

Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.

Ei ole kyllä kummallakaan prinsessalla tuollaisia leukaperiä! Ja Madde ainakin on kaunis, en ole edes koskaan kiinnittänyt huomiota hänen leukaansa, vain kauniiseen ulkonäköön. 

Vierailija
86/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset kehtaa haukkua nuoren ihmisen ulkonäköä, olette kyllä alhaisia!!

Vierailija
87/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppa toisella on. Harkimo vois ottaa yhteyttä. Jollelle tästä morsmaikkj

Vierailija
88/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneissä kaikki ulkonäköön liittyvä kulkee. Leuka on peritty joko isän tai äidin suvulta. Ei sen kummempaa. Itse olen nainen, joka on aivan isänsä näköinen!  On vaan hyväksyttävä, mitä sieltä peilistä näkyy! Olen ylpeästi androgyyni!   (kahden lapsen äiti)

Vierailija
89/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on koiran nimi? Peppiina, Pepita... Peppupuppy.

Vierailija
90/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti oikein katsoa kuvat ja olipa taas turha "uutinen ". Tuikitavallisen näköinen nuori nainen, tyttönen vielä iältään. Sanon tyttönen koska olen itse huomattavasti vanhempi. Itse asiassa varsin nätti nainen ja kuvauksellinen päälle. Toivotan menestystä elämään.

Ja, imo, se ettei love islandista löytynyt partneria on vain hyvä asia. Suorastaan katselmuksen siunaus jota tulet arvostamaan myöhemmin elämässä. Ne "miehet", tsss....

Sekoitatkohan nyt Temptation islandin ja Love islandin? 

Vierailija
91/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.

M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.

Coulthardista puhumattakaan :D

Vierailija
92/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää noissa kuvissa erilaiselta kuin tv:ssä. Kasvonpiirteet on erikoiset, mutta todella ihmettelen miksi (aikuiset ihmiset!) kertovat päin naamaa mielipiteensä hänen ulkonäöstään. Tuskinpa Peppiinaa kiinnostaa mitä joku Pertti Perähikiältä hänen kasvoistaan ajattelee..

Vierailija
93/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkosi on virheellinen, ap! 

Peppiina olisi kyllä "kelvannut" ukoille, mutta Peppiina itse ei kelpuuttanut ketään.

Vierailija
94/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin näköinen tyttö. Lähettäkää omia kuvianne tänne...

Onhan esimerkiksi Sumarin siskoksilla laatikko leuat myös ja ihan normaalisti ovat kelvanneet

Vierailija
95/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titanicin uppoamisen syy selvisi viimeinkin :(

Vierailija
96/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coulthardista puhumattakaan :D

Sama tuli mieleen. En koskaan edes kiinnittänyt huomiota Schumin leukaan, mutta Coulthardin leveät leukaperät muistan. 

Vierailija
97/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo Peppina nyt priimaa ole, mutta kuranttia kuitenkin.

Priima on muutenkin yliarvostettua ja ylläpitoon ja huoltoon ei sitten kuintenkaan ole suurimmalla osalla varaa.

Vierailija
98/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol

Vierailija
99/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei schumilla nyt mikään jykevä leuka ole. Pitkä on kuin Ohukaisen ja Paksukaisen Ohukaisella, ja kaareutuu teräväksi tapiksi. Siksi varmaan onkin kasvina letkuissa. 

Vierailija
100/101 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle kävisi vähän sellainen yksinkertaisen oloinen lihashemmo, sellainen alkuihmisen näköinen. Puljujärvi ok esimerkki. Mies ei saisi olla liian älykäs vaan sellainen täh töh -tyyppinen tekijätapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan