Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (101)
MInusta hän oli kuin huippumalli, persoonallisilla, kauniilla kasvoillaan,
Hän käveli itsevarmasti, hyvä ryhtisenä.
Varmasti tuollaiset "peppiinat" ärsyttävät kanssaihmisiä, koska hän ei lymyile nurkissa ja yritä peittää kasvojaan jollain korkeakauluksisella paidalla.
Jos olisin joku mallipomo, palkkaisin hänet oitis, noita kasvoja ei ole 13 tusinassa vaan jäävät mieleen.
Hyvä Peppiina!
Vierailija kirjoitti:
Minusta upea luusto, ja komean näköinen. Samaa näköä kuin prinsessa Victoriassa.
Ja jatkan: kaunis ilman meikkiäkin!
Irvokkaita tuollaisen vieressä peräpukamahuulet täytteillä, kilon ripsirivistö, tekohiukset peruukit, akryylikynnet sekö kaikki proteesiosiaan esittelevät … ei heitö vökerryksen jälkeen edes tunnista keitä ovat?
Miehekäs habitus ja jätkän ääni. Aikamme tuotos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi.
Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää.Ei varmana ole vaikea löytää seuraa, mutta eri asia, kelpaako Peppiinalle sellaista seuraa, jota hän haluaisi. Kelpaisiko ihan tavis?
Aikamme ongelma että naisille pitäisi kelvata taviksetkin kun 80% miehistä on ilmaa.
Miksei tavisnaiselle kelpaa tavis, jos ei onnistu saamaan sitä huippualfaa.
Miksi tavisnaisellle kelpaisi tavis kun kuvittelee olevansa alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
MItä ihmeen höpötystä tuo oli?
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
Naisten keskuudessa on teennäinen kehuminen yleisempää. Kehutaan keskivertoa tai jopa sen alle kauniiksi ja fiksuksi. Tuskin siihen kuitenkaan enemmistö sortuu. Jostain amerikoista tullut cityilmiö? Sitten selän takana haukutaan. Miehillä harvinaisempaa, koska he puhuvat muutenkin vähemmän siitä, millainen kukin on, enempi jutellaan kiinnostuksen kohteista
Jykevä leuka ja hyvä itsetunto eli juuri ne asiat jotka ilkeiltä kommentoijilta puuttuvat. Veikkaisin kateutta. Normaali mies ei kadehdi naisia mutta netti on täynnä sellaisia hulluja.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
ai koulutuksen korkeus on nykynaiselle joku meriitti? suomessahan yliopistot on täysin vasemmalle kallellaan, ja tuottavat siten feminiinejä miehiä, niin se on naisesta hyvä asia? minä kyllä arvostan miehistä miestä joka pärjää elämässä, enemmän, kun jotain koulutettua ämmämiestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas? Katsoin linkin kuvat, on ihan miellyttävän näköinen nuori nainen.
ap taitaa olla katkera jätetty ja pakit saanut luuseri ;)
Tämä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
Ei. Se vain ei ole miehen silmissä kaunista
Vierailija kirjoitti:
Naisten keskuudessa on teennäinen kehuminen yleisempää. Kehutaan keskivertoa tai jopa sen alle kauniiksi ja fiksuksi. Tuskin siihen kuitenkaan enemmistö sortuu. Jostain amerikoista tullut cityilmiö? Sitten selän takana haukutaan. Miehillä harvinaisempaa, koska he puhuvat muutenkin vähemmän siitä, millainen kukin on, enempi jutellaan kiinnostuksen kohteista
Ja kauniit haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
Ei. Se vain ei ole miehen silmissä kaunista
Eiväthän naiset edes halua miehiltä kehuja, se on tunkeilemista.
Vierailija kirjoitti:
Miehekäs habitus ja jätkän ääni. Aikamme tuotos.
Kuulostat tosi katkeralta ja yksin jääneeltä luuuserilta.
Peppiinahan on kaunis nuori nainen
Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.
M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.
Paljon isompi ongelma suomalaisilla naisilla on että ovat rumia sisältä niinkuin tässäkin naisten kommenteista näkee miesten solvaaminen pyhittää keinot. Kamalia ihmisiä feminismeineen ja turistien hyyssäämisineen. Ei jatkoon.
Katoin ensin, että Erling Haaland kasvattanut pitkän tukan.