Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppiina ei ole jäänyt itkemään miten suomalaiset miehet ovat perseestä, kun eivät häntä huoli. Voisi palstan ulisijat ottaa mallia.

Vierailija
42/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi antaa tuollaiselle naiselle nimen Peppiina kun paljon paremmin sopisi Gertrud?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leuka naisella korreloi vahvan libidon kanssa. Jutun nainen on aivan tavallisen näköinen. 

Vierailija
44/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, hän on ihan mielettömän kaunis. Miehet ovat kyllä todella nirsoja.

on hyvä jos nirsoja ovat kaikki muut paihti hänen oma aviomiehensä

Vierailija
45/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Ei varmana ole vaikea löytää seuraa, mutta eri asia, kelpaako Peppiinalle sellaista seuraa, jota hän haluaisi. Kelpaisiko ihan tavis?

Vierailija
46/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, miten ulkonäkökeskeinen aikamme on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi antaa tuollaiselle naiselle nimen Peppiina kun paljon paremmin sopisi Gertrud?

Vierailija
48/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, miten ulkonäkökeskeinen aikamme on. 

Kumma kyllä ulkonäkökeskeisyys ja rasismi suomalaisia miehiä kohtaan ei naisia aiheuta surkuttelua. Suomalaisella miehellä kun ei ole mitään jakoa jos ei ole malliksi kelpaava tai julkkis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Ei varmana ole vaikea löytää seuraa, mutta eri asia, kelpaako Peppiinalle sellaista seuraa, jota hän haluaisi. Kelpaisiko ihan tavis?

Aikamme ongelma että naisille pitäisi kelvata taviksetkin kun 80% miehistä on ilmaa.

Vierailija
50/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset silmät ja siitä alaspäin naama on Ridge Forrester-porsaalla. Mikäs siinä jos joku tykkää. Mutta miksi tästä piti tehdä juttu lehteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveitsetuntoinen ja vahva nuori nainen. Olipa mukava lukea välillä tuollainenkin juttu.

Näitä riittää joka päivä iltasanomissa kun siihen liitettiin Me naiset - toimitus joka päivä saa kuulla feministipropagandaa

Vierailija
52/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Ei varmana ole vaikea löytää seuraa, mutta eri asia, kelpaako Peppiinalle sellaista seuraa, jota hän haluaisi. Kelpaisiko ihan tavis?

Aikamme ongelma että naisille pitäisi kelvata taviksetkin kun 80% miehistä on ilmaa.

Miksei tavisnaiselle kelpaa tavis, jos ei onnistu saamaan sitä huippualfaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.

Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.

Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista

Herranjumala mitä hatusta vedettyä pas aa.

Vierailija
54/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveitsetuntoinen ja vahva nuori nainen. Olipa mukava lukea välillä tuollainenkin juttu.

Välillä? Eihän muunlaisia juttuja naisista ole vuosiin tehtykään. Eikä siinä siis mitään väärää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on kaunis, toki persoonallisen näköinen, mutta ei se sitä muuta. Hän olisi kyllä ohjelmassa pariutunut, jos ei olisi laittanut kaikki miehiä (paitsi Ammad) friendzonelle. Samoin normielämässä taatusti kelpaa miehillä, jos miehet vain kelpaavat hänelle. Toki hienoa, että pitää riman korkealla eikä lähtenyt ohjelmaan vain pelaamisen ilosta.

Vierailija
56/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nopealla analyysilla: ihan peruspirkko, mutta maskuliiniset miesmäiset piirteet. Noita voi sitten koittaa häivyttää tai korostaa. Peppiinan jutuista päätellen hän korostaa niitä persoonallaan. Kokonaisuus muodostuu täten miesmäiseksi. 

Uskon että takuulla seuraa on vaikea löytää. 

Ei varmana ole vaikea löytää seuraa, mutta eri asia, kelpaako Peppiinalle sellaista seuraa, jota hän haluaisi. Kelpaisiko ihan tavis?

Aikamme ongelma että naisille pitäisi kelvata taviksetkin kun 80% miehistä on ilmaa.

Miksei tavisnaiselle kelpaa tavis, jos ei onnistu saamaan sitä huippualfaa. 

Koska feminismi

Vierailija
57/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä, hän on ihan mielettömän kaunis. Miehet ovat kyllä todella nirsoja.

Ei. Ei ole. Enkä luokittelisi itseäni nirsoksi. Tuon kyseisen naisen kutsuminen mielettömän kauniiksi on sama kuin väittäisi Rosa Meriläisen olevan jumalainen kaunotar.

Vierailija
58/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leukako hänessä siis on vialla? 

En lukenut artikkelia enkä katsonut filmiä, mutta seitsemästä kuvasta selvisi, että Peppiina osaa kävellä kadulla ja että hänellä on tasan yksi ilme. Ulkonäköongelma ei välittynyt.

Aika ruma vartalokin sikamaisen naaman lisäksi. Kaikki eivät vain ole kauniita.

Olisi kiva nähdä kuva sinun naamastasi ja vartalosta. Laitapa tulemaan.  Päästään arvostelemaan.  -Mikä muuten sinua vaivaa? Vaikutat typerykseltä, niinkuin monet täällä. Minusta p.o nainen on ihan kivan näköinen kaikin puolin ja fiksun oloinen. 

Vierailija
59/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tavallisen hyvän näköinen nuori nainen, jolla on kiva hymy. Vaikea ymmärtää ihmisten kommentointia rumaksi. Eipä ihme, jos joka toisella alkaa olla masennusta ja minäkuvan häiriöitä.

Vierailija
60/85 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveitsetuntoinen ja vahva nuori nainen. Olipa mukava lukea välillä tuollainenkin juttu.

Välillä? Eihän muunlaisia juttuja naisista ole vuosiin tehtykään. Eikä siinä siis mitään väärää ole.

Olisihan se vaihtelua jos välillä suomalaisia tavis miehiäkin kehuttaisiin ja nostettaisiin jalustalle. Näihin jotka näitä juttuja julkaisee liittyy aina vahva agenda ja seuraavalla viikolla saamme kuulla afrikkalaisesta joka tuli vaikeakulkuisen vaarallisen lentomatkan suoralla lennolla suomeen ja onnistui saamaan kelasta elätyksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä