Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (85)
Terveitsetuntoinen ja vahva nuori nainen. Olipa mukava lukea välillä tuollainenkin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että hänellä on mielettömän positiivinen asenne. Keskittyy positiiviseen, ei uhriudu eikä itke kiusaamisesta.
Terve itsetunto. Netissä huutelijat ovat useimmiten jotain rottia, olmeja ja vanhuksia, joilla ei ole mitään todellista vaikutusta tämänkään ihmisen elämään
Onko tolla hameen alla munat? Näyttäisi siltä.
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
Miksei se eheydy lesboksi? Olisi varmasti menekkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se eheydy lesboksi? Olisi varmasti menekkiä.
Miksi ryhtyisi? Odottaa arvoistaan vahvaa ja pärjäävää ukkoa, eikä välitä tippaakaan soijapoikien itkuista.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla hameen alla munat? Näyttäisi siltä.
Sulla sitten vissiin housuissa pillu?
Ihan perussavolainen. Jos olisi mukava luonne, eikä peittele noihin löysiin kolttuihin kovin turvonnut ruhoa niin deittailisin.
taitaa plikan bc olla jykevämpi kuin leuka
Hyvä että noi leukaperät varastaa huomion nenästä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
Tunnetaan nimellä white dad factor - siis se että valkoinen keskiluokkainen tai menestynyt isä kouluttaa tyttärensä miesten harrastuksiin, joka tietysti näkyy myös tytön fysiikassa. Esimerkiksi aatelisnaiset koulutetaan aina myös metsästämään. Tässä ei ole mitään ihmeellistä. Normaali ihminen ei etsi parisuhteesta ja avioliitosta muutenkaan mitään vauvamaisuutta vaan arvostaa pärjäävää kumppania.
Pituus tulee geeneistä, siihen ei voi vaikuttaa harrastuksilla, eikä tuon naisen pituus tule edes mitenkään ilmi kuvista, ellei lukisi juttua. Hän ei ole millään tavalla lihava tai miehekäs vartaloltaan. Edes leuka ei ole mitenkään suuri. Vertaa prinsessa Victoriaan tai Madeleiniin, joilla on sitten se aidosti iso leuka.
Ei olekaan. Mutta kasvot ovat laatikon malliset ihan niinkuin monella muullakin naisella ja siitä tässä kai inkkelit nyt itkevät sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se eheydy lesboksi? Olisi varmasti menekkiä.
Miksi ryhtyisi? Odottaa arvoistaan vahvaa ja pärjäävää ukkoa, eikä välitä tippaakaan soijapoikien itkuista.
Onko vahva ja pärjäävä sellainen joka saa kiksejä kun niitä nöyryytetään ja potkitaan kiveksille?
Monella kaunottarella on vahva leuka.
https://uusitie.com/wp-content/uploads/piarendic-kasvo.jpg pia Rendic on toiseelta hieman jykevänaamaisempi mutta sirompi muutoin
Mitä helvettiä, hän on ihan mielettömän kaunis. Miehet ovat kyllä todella nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi mielelläni tyttäreni ikäisten naisten ulkonäköä, mutta jäi epäselväksi, että mikä Peppinassa saa miehet juoksemaan karkuun. Oma vaikutelmani, jolla ei ole mitään merkitystä, on vahvasti positiivinen. Ehkä hänessä on voimakas energia jonka kanssa monet eivät pärjää. Olemuksessa on jotain samaa kuin Sara Forsbergissa. Pitkät ovat monesti skrodeja muutenkin.
Minulle kommentoitiin tuosta joskus myös, että on jykevä leuka. Miehen toimesta siis. Jolla ei ollut jykevä leuka, mutta joka lisäsi miehekkyyttään salilla.
Vahvat leukaperät tulevat lapsuuden testosteronialtistuksesta. Tällainen ulkonäkö viestii, että henkilö on koulutettu tappelemaan tai urheilemaan, useimmiten urheilemaan. Se pelottaa miehiä, jotka yrittävät alistaa naisen kuin lapsen munansa alle r aiskattavaksi. Vahva nainen voi olla heille jopa hengenvaarallinen, koska yrittävät temppuja jotka vertautuvat ryöstöihin, hyväksikäyttöihin ja r aiskauksiin. Tietenkään mies joka on oikeasti kunniallinen, ei joudu pelkäämään vahvaakaan naista
Tai mies joka ei koe häntä fyysisenä uhkana - ehkä tiedostamattaan. En lähtisi herkästi näin vahvoille alistustangenteille. Nuoret ovat alttiita vaikutteille ja paine tarkkaan muottiin sopimisesta on tosi voimakas sekä itselle että seurustelukumppaneille.
Tämä on aika melkoista hypokritiaa, koska samaan aikaan kaikki omalaatuisuudet täytyisi hyväksyä ja ns. kaikki pelaa. Ehkä en ymmärrä tilannetta koska olen eri ikäluokkaa, yli 190cm ja vieläkin aika treenattu. En ole ikinä kokenut pitkiä naisia uhkaksi, päinvastoin.
Haukkujat on jostain uli laudalta. Siellähän tämä laatikkoleuka "läppä" elää voimakkaana. Itselleni kyseinen henkilö pisti silmään ohjelmassa heti positiivisesti niin ulkonäön kuin luonteensa puolesta.
Täytyy sanoa, että hänellä on mielettömän positiivinen asenne. Keskittyy positiiviseen, ei uhriudu eikä itke kiusaamisesta.