Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin, miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan?
Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.
Ap
Sitä saa mitä tilaa.
Halusin keskustella naisista ja se ei taaskaan käynyt. Mitä naiset pelkäävät? Minusta keskustelu auttaa molempia sukupuolia.
Ap
Ai sä oot avun tarpeessa? Mikset soita 112? Myös matalan kynnyksen mielenterveyspalveluja on jonkin verran saatavissa ennenkuin Rydman tuhoaa ne.
Vastaatko väärään ketjuun? Tämä ei liity mitenkään naisiin. Halusin keskustella naisten elämästä.
Ap
Et halunnut. Sinä halusit jankuttaa ja vollottaa jotain sekavaa koirista, puhelimista ja omasta pippelistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Lopeta uhriutuminen. Avasit ketjun tänne ja oletat että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi. Tervetuloa internettiin homo.
Nyt minua h omotellaan jo. Yhtään ei ole keskusteltu naisista. Se yritetään vaientaa haukkumalla minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Et halua. Esim. väität että naisilla on helppo elämä, koska sinulla ei ole naisista muuta kokemusta kuin somessa seuraamasi instapyllistelijät ja luulet että some on oikeaa elämää.
Sitten väität ettei naisia näy missään, koska kaikki naiset ovat kotona koiran kanssa ja katsovat vain puhelinta.
Et siedä mitään vasta-argumentteja.
Instapyllistelijät ovat ihan oikeita naisia ja somessa näkee oikeita ihmisiä ja niiden elämää, v*tun vammainen.
Kukahan tässä on v*tun vammainen. Se joka ei vieläkään oppinut että insta on poseerausta ja some on lavastusta. Oikea elämä eletään jossain muualla, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.
Aika hankalaa se keskusteleminen on kun kaikki on naisvihaa. Myös naisista keskusteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo ovat vääriä yleistyksiä ja sinä olet trolli. TTA.
Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.
Ap
Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.
Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?
Mikä tämä äiti jankutus on? En ymmärrä ollenkaan.
Ap
Samaa kuin sinun nais-jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
Oletko lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pillu antaa veto-oikeuden kaikkiin asioihin. Ettekö ole huomanneet?
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
9 sivua eikä yhtään keskustelua naisista. Hyvin meni taas. Tärkeintä on miehen haukkuminen kun ne ovat niin valtavan pahoja ihmisiä.
Ap
Ei tässä ole miehiä haukuttu vaan sinua, trolli. Sinä olet typerä ja turha. Häpeäksi sukupuolellesi. Himoitset koiria ja varastelet puhelimia munaa julkisesti heilutellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Mitkä huonot puolet?
Ap jo länkytti koirasta ja siitä, ettei näe naisia kotonaan. Ja varmaan meidän huono puoli on sekin, että se haluaa pillua muttei tule saamaan. Yrittää kiistää sen mutta sitä se haluaa.
No ap:lla on kasvamisen paikka sitten kun vapautuu suljetulta. Antakaa nyt hyvänen aika lemmikkien myös olla ja elää. Rakkauttahan ja hellyyttähän ne tuo koko perheelle. Aika löyhässä pitää olla miehen itsetunto, jos ei kestä sitä että koirakin saa huomiota.
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia.
Ei siihen trollaamista tarvitse. Provosoituvat ihan itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mistä haluat keskustella?
Minä halusin keskustella miksi naisilla on niin hyvä elämä verrattuna miehiin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
Ap
Keskustella ja vastata kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.
(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)
Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Miksi mies on aina friikki? En minäkään hauku naisia friikeiksi.
Ap
Ei mies ole aina friikki. Sinä olet friikki. Sinä et ole kaikki miehet.
Niin minä ole friikki koska olen suomalainen. Kreikkalainen mies ei ole koskaan friikki.
Ap
Et sinä todennäköisesti ole suomalainen vaan venäläinen. Kirjoitat huonosti ja olet friikki. Kreikkalaisia tunnen vain yhden ja hän on oikein kiva tyyppi, tienaa hyvin ja on kumma kyllä Diplomi-insinööri. Sinkku, kierot silmät. Isänsä nimi on Hermes ja äitinsä on Afrodite ja sille me on monet illat naurettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
9 sivua eikä yhtään keskustelua naisista. Hyvin meni taas. Tärkeintä on miehen haukkuminen kun ne ovat niin valtavan pahoja ihmisiä.
ApEi tässä ole miehiä haukuttu vaan sinua, trolli. Sinä olet typerä ja turha. Häpeäksi sukupuolellesi. Himoitset koiria ja varastelet puhelimia munaa julkisesti heilutellen.
Kaikki muut trollaa ja minä ainoana yritän keskustella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Kyllä me kestetään ja yleensä ollaan jopa halukkaita keskustelemaan, se vaan tuppaa joskus olemaan täysin hedelmätöntä koska miesten keskustelu ja itsereflektointikyky on usein taaperon tasolla.
Vaikka sulle vastataan aivan asiallisesti perustellen niin sä kuittaat sen jollain "ei ole totta, muttakumuttaku, no naisethan on aina sitä ja tätä ja ei se noin ole" niin ei sitä oikein jaksa.
Keskustelu, ja väittelykin on ihan hauskaa ja voi avartaa kummankin näkemystä, mutta se vaatii myös taidon osata kuunnella, pohtia ja kunnioittaa myös toisen näkemystä.
Parhaat keskustelut on sellaisia jossa voidaan todeta että "ai hitto me ollaan niin eri mieltä, ihan mahtavaa".
Mistä siis haluaisit keskustella ja mitä ymmärtää paremmin?
Ihan reilusti vaan :)
Aika monella naisella oletus on että mies on taapero. Joten kohtelee taaperona. Eikä "näe" omaa sokeuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kasvaa aikuiseksi ja lopettaa typerä trollauksesi ja tarkoituksellinen provoamisesi ja hankkia parempaa sisältöä elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin, miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan?
Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.
Ap
Taitaa sinulla olla lääkitys pielessä tai sitä ei ole vielä edes olemassa. Toki voit myös olla sunnuntaitrolli eipä siinä.