Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
141/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen ääliö kuin Allu.

Kyllä, toistelee vaan muutamaa täysin lapsellista lausetta. 

Skitsofreenikoilla jää joskus levy jumiin. Ehkä tää on sellainen. Siinä tapauksessa sen psykoosilääkkeet on ottamatta. Voi olla kivaa nousua tuleva viikko ja sitten ap on taas halipaita päällä matkalla suljetulle. Niin kävi viime kesänäkin. Niin kävi keväällä. Paheneva taudinkuva.

Niin minä haluan keskustella naisista ja heti tullaan haukkumaan. Miten se tekee minusta skitsofreenikon?

Ap

Vierailija
142/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin,  miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan? 

Olen lukenut kaikki ja yksi asiallinen vastaus. Loput on ota lääkkeet tasoa.

Ap

Sä kuvittelit että se sarkastinen vastaus oli tosissaan kirjoitettu, se, missä sun persettä nuoltiin?

Sun kyky itsekritiikkiin ja huumorintaju on sangen surkeat, ap.

Jaa nyt se on yhtäkkiä huumoria. Onko sekin huumoria jos sanon livenä jollekin samaa mitä minulle sanotaan tällä palstalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.

(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)

Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.

Miksi mies on aina friikki? En minäkään hauku naisia friikeiksi.

Ap

Mies on friikki kun se yrittää tulla sönköttämään tyhmiä juttujaan eikä ymmärrä ettei naista kiinnosta. En halua tulla isketyksi hautausmaalla. (Paitsi jos itse flirttailen söpön haudankaivajan kanssa.)

Et tiedä mitä me naiset joudumme kokemaan. Et näköjään tunne miehiä sitäkään vähää kuin naisia.

Vierailija
144/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.

Toisin sanoen kiellät naisista keskustelemisen. Kiva. 

Et sinä osaa keskustella naisista etkä todennäköisesti mistään. Sinä saarnaat omia pakkomielteitäsi, joita on muutamia ja nehän toki kieppuvat munanpääsi stimuloinnin ympärillä.

Vierailija
145/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.

ap

Vierailija
146/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen ääliö kuin Allu.

Kyllä, toistelee vaan muutamaa täysin lapsellista lausetta. 

Skitsofreenikoilla jää joskus levy jumiin. Ehkä tää on sellainen. Siinä tapauksessa sen psykoosilääkkeet on ottamatta. Voi olla kivaa nousua tuleva viikko ja sitten ap on taas halipaita päällä matkalla suljetulle. Niin kävi viime kesänäkin. Niin kävi keväällä. Paheneva taudinkuva.

Niin minä haluan keskustella naisista ja heti tullaan haukkumaan. Miten se tekee minusta skitsofreenikon?

Ap

Sullehan just perusteltiin? 

Voit aina myös kumota väitteen, etpä tee sitä. 

Vierailija
147/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten halu keskustella on harhaa, naiset haluaa miehistä otteen ja syyttää miestä ihan kaikesta. Enemmistö naisista ei edes halua keskustella, he haluavat syylistää miestä ja saada tahtonsa läpi. Pahin mistä minua on syylistetty, on etten halua edes riidellä. Onneksi lähdin siitä suhteesta, riidelköön yksinään, ja kyllä hän löysi uuden höynäytettävän. Missä oikeassa parisuhteessa seksi on kiristämistä ja riitely parantaa suhdetta? Valoja päälle miehet, parempia naisia on olemassa.

Vierailija
148/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.

Toisin sanoen kiellät naisista keskustelemisen. Kiva. 

Et sinä osaa keskustella naisista etkä todennäköisesti mistään. Sinä saarnaat omia pakkomielteitäsi, joita on muutamia ja nehän toki kieppuvat munanpääsi stimuloinnin ympärillä.

Minä haluan aidosti keskustella naisista mutta ei anneta. Keskustelijat tulivat vaan hankkimaan oman hyvän olon minun haukkumisesta.

Ap

Vierailija
149/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.

Ap

Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.

No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.

Miksi se on miesten vika jos naiset ovat kotona koiran kanssa? Vaikea jutella ihmisille joille koira on koko elämä.

Ap

MInulla ei ole lemmikkieläintä, enkä halua sellaiseksi myöskään sitä vähemmän älykästä homo idioticusta, jota mieheksi kutsutaan.

Ok femcel 

Femceleitä ei ole olemassa. En ole selibaatissa vasten tahtoani :D

Harva nainen sitäpaitsi identifioi itsensä, saati uhriutuu sen mukaan, onko hinkuttanut sukuelimiä yhteen jonkun kanssa vai ei. Mutta teille inceleille se on ihan maailman tärkein asia. Teitä pitäisi muka katsoa kun ulkoiluttaa koiraa. Puhelinta ei saisi muka käyttää vaan pitäisi mulkoilla ja palvoa tuollaista mielenvikaista ääliötä. Ehkä ne naiset selaa esiin 112-sovellusta ilmoittaakseen sekavasta miehestä, joka tulee lässyttämään jotain puutaheinää sopimattoman lähelle samalla hinkuttaen housujensa etumusta. Ehkä ne videoi tai tallentaa sun höpinät ja jakaa ne someen.

Vierailija
150/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.

ap

Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.

Vierailija
151/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.

Ap

Ei niin. Koska kaikki miehet on h0moja. 100%. Sinäkin. Joten turha naisten lähteä minnekään. Parempi vain ottaa koiria. Ja niitä me me käytetään ulkona salaisissa paikoissa.

Olen nähnyt netissä kun iso koira panee naista.

Ap

Netti on täynnä videoita joissa miehet panee miehiä. Niin totta että kaikki miehet on h0m0ja. 

Mä näin kun valkoista miestä pani perseeseen 160-kiloinen 210-senttinen musta mies ja toinen, vähän pienempi, pani sitä samaa tyyppiä suuhun. Näytti vähän Tynkkyseltä se altavastaaja.

Kiitos kivasta ja perisuominaisellisesta kommentistasi. 

Terkut sinne sun juopolle pietarilaiselle katuhuo*aäipällesi, että sen olis syytä vahtia sua ettet joudu karkotetuksi isänmaahasi Venäjälle.

Vierailija
152/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten halu keskustella on harhaa, naiset haluaa miehistä otteen ja syyttää miestä ihan kaikesta. Enemmistö naisista ei edes halua keskustella, he haluavat syylistää miestä ja saada tahtonsa läpi. Pahin mistä minua on syylistetty, on etten halua edes riidellä. Onneksi lähdin siitä suhteesta, riidelköön yksinään, ja kyllä hän löysi uuden höynäytettävän. Missä oikeassa parisuhteessa seksi on kiristämistä ja riitely parantaa suhdetta? Valoja päälle miehet, parempia naisia on olemassa.

Totta. Yritän keskustella naisista mutta ne syyttää minua asioista johon en ole edes osallinen millään tavalla.

Ap

Vierailija
153/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tää oli hauska 😂 

Mä oon tänään keskustellut pitkin päivää kahden miehen kanssa, joskus on useampia, oikein mukava höpötellä kun kaikilla on oma mielipide mutta kukaan ei ole toista parempi. 

Mikäköhän sussa on kun naiset ei halua keskustella sun kanssa? 

Vierailija
154/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suomalaiset naiset voivat pahemmin kuin koskaan vaikka Suomeen on tuotu ihania neekerisimpanssinuslimeja toistakymmentä vuotta.

Oho, toinenkin hullumies. Ottiko yksinäinen viinavetoinen juhannuksenne noin koville? Kyllä kantsii persunkin välillä syödä eikä vain juoda ja miettiä mustia mulkkuja.

Vierailija
155/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.

Kuka ei haluaisi äidinkielenopettajaa jolla on kissa ja paha luonne:D

Vierailija
156/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.

Ap

Vierailija
157/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.

Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.

Ap

Sulla on ollut oikein asiallisia vastauksia tässäkin,  miksi sä ohitat ne? Et kykene keskustelemaan? 

Ap

Sitä saa mitä tilaa.

Halusin keskustella naisista ja se ei taaskaan käynyt. Mitä naiset pelkäävät? Minusta keskustelu auttaa molempia sukupuolia.

Ap

Ai sä oot avun tarpeessa? Mikset soita 112? Myös matalan kynnyksen mielenterveyspalveluja on jonkin verran saatavissa ennenkuin Rydman tuhoaa ne.

Vierailija
158/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tää oli hauska 😂 

Mä oon tänään keskustellut pitkin päivää kahden miehen kanssa, joskus on useampia, oikein mukava höpötellä kun kaikilla on oma mielipide mutta kukaan ei ole toista parempi. 

Mikäköhän sussa on kun naiset ei halua keskustella sun kanssa? 

Oliko mielipiteet sellaisia joita halusitkin kuulla? 

Ap

Vierailija
159/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana

Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?

Ap

Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.

Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.

Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset? 

Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa. 

Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia. 

Henkisesti keskenkasvuisen naisvihamielisen apinan "nokkela" trollaus, osa 6609...

Ton pikku apinamiehen peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo ei voi olla yli 6,2

Vierailija
160/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sitä saa mitä tilaa.

Halusin keskustella naisista ja se ei taaskaan käynyt. Mitä naiset pelkäävät? Minusta keskustelu auttaa molempia sukupuolia.

Ap

Ai sä oot avun tarpeessa? Mikset soita 112? Myös matalan kynnyksen mielenterveyspalveluja on jonkin verran saatavissa ennenkuin Rydman tuhoaa ne.

Vastaatko väärään ketjuun? Tämä ei liity mitenkään naisiin. Halusin keskustella naisten elämästä.

Ap