Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset?
Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa.
Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia.
Tässä näin on oikea malliesimerkki ihmiskunnan kruunusta. Miehestä.
On se hieno otus.
Raiskasiko isäsi sinut lapsena vai miksi vihaat miehiä?
9 sivua eikä yhtään keskustelua naisista. Hyvin meni taas. Tärkeintä on miehen haukkuminen kun ne ovat niin valtavan pahoja ihmisiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.
Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.
Ap
Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.
Koita jo päättää.
Jos nainen kuvailee miestä sanalla "uhriintuva", kannattaa paeta kauemmaksi kuin pippuri kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.
Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.
Ap
Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.
Koita jo päättää.
Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.
(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)
Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Miksi mies on aina friikki? En minäkään hauku naisia friikeiksi.
Ap
Ei mies ole aina friikki. Sinä olet friikki. Sinä et ole kaikki miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Et halua. Esim. väität että naisilla on helppo elämä, koska sinulla ei ole naisista muuta kokemusta kuin somessa seuraamasi instapyllistelijät ja luulet että some on oikeaa elämää.
Sitten väität ettei naisia näy missään, koska kaikki naiset ovat kotona koiran kanssa ja katsovat vain puhelinta.
Et siedä mitään vasta-argumentteja.
Instapyllistelijät ovat ihan oikeita naisia ja somessa näkee oikeita ihmisiä ja niiden elämää, v*tun vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo ovat vääriä yleistyksiä ja sinä olet trolli. TTA.
Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.
Ap
Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.
Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?
Mikä tämä äiti jankutus on? En ymmärrä ollenkaan.
Ap
"En ymmärrä ollenkaan" on Jani Mämämäkelän (PS) vakiolauseita. Hän on hyvin huono ymmärtämään mitään kuten tämä ap:kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ap
Koita jo päättää.
Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.
Ap
Jos kerran on hyvä elämä, niin silloin ei hukata aikaa haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.
Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Ap
Ei mies ole aina friikki. Sinä olet friikki. Sinä et ole kaikki miehet.
Niin minä ole friikki koska olen suomalainen. Kreikkalainen mies ei ole koskaan friikki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää oli hauska 😂
Mä oon tänään keskustellut pitkin päivää kahden miehen kanssa, joskus on useampia, oikein mukava höpötellä kun kaikilla on oma mielipide mutta kukaan ei ole toista parempi.
Mikäköhän sussa on kun naiset ei halua keskustella sun kanssa?
Oliko mielipiteet sellaisia joita halusitkin kuulla?
Ap
Täh?
En pidä mitään sääntöjä, mitä toisen tulee sanoa tai yritä kontrolloida sitä tai odota mitään. Kunnioittava väittely on hauskaa ja musta on mahtavaa kun saan keskustella ihmisten kanssa jotka esittää oman mielipiteensä mutta myös pohtii vastapuolen argumentteja, niin mäkin teen!
Mutta tätä mielipidettähän sä et halunnut kuulla tai suostu uskomaan sitä.
Miksi haluat niin kovasti lytätä kaikki naiset? Ja yleistät? On muakin pahoinpidelty, ihan kantasuomalaisten miesten toimesta, mutta en oleta että kaikki sitä tekee (vaikka tunnen monia naisia, joille on tehty samaa).
Et muuten edelleenkään ole kertonut, mistä sä haluat siis itseasiassa keskustella.
Keskustellaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on friikki kun se yrittää tulla sönköttämään tyhmiä juttujaan eikä ymmärrä ettei naista kiinnosta. En halua tulla isketyksi hautausmaalla. (Paitsi jos itse flirttailen söpön haudankaivajan kanssa.)
Et tiedä mitä me naiset joudumme kokemaan. Et näköjään tunne miehiä sitäkään vähää kuin naisia.
Eihän toi friikki "keskustele" kenenkään kanssa. Ei sillä ole ystäviä ja se liikkuu vain öisin. Se on pelkuri. Se uskaltaa öyhöttää vauvapistefissä. Se on niin rohkee ja mestari ja oikea alfa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nuo ovat vääriä yleistyksiä ja sinä olet trolli. TTA.
Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.
Ap
Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.
Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?
Mikä tämä äiti jankutus on? En ymmärrä ollenkaan.
Ap
"En ymmärrä ollenkaan" on Jani Mämämäkelän (PS) vakiolauseita. Hän on hyvin huono ymmärtämään mitään kuten tämä ap:kin.
Eli minun pitäisi ottaa kaikki p a ska vastaan koska olen mies ja suomalainen. Vain ulkomaalainen mies saa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuka ei haluaisi äidinkielenopettajaa jolla on kissa ja paha luonne:D
En ole äidinkielenopettaja eikä minulla ole kissaa, mutta noin räikeät kirjoitusvirheet eivät tee kenestäkään uskottavaa.
Älä hätäile, en minäkään halua sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset?
Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa.
Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia.
Tässä näin on oikea malliesimerkki ihmiskunnan kruunusta. Miehestä.
On se hieno otus.
Raiskasiko isäsi sinut lapsena vai miksi vihaat miehiä?
Mitä nyt ihmettä? 😳
Vierailija kirjoitti:
ap
Lopeta uhriutuminen. Avasit ketjun tänne ja oletat että kaikki ovat samaa mieltä kanssasi. Tervetuloa internettiin homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Tää oli hauska 😂
Mä oon tänään keskustellut pitkin päivää kahden miehen kanssa, joskus on useampia, oikein mukava höpötellä kun kaikilla on oma mielipide mutta kukaan ei ole toista parempi.
Mikäköhän sussa on kun naiset ei halua keskustella sun kanssa?
Oliko mielipiteet sellaisia joita halusitkin kuulla?
Ap
Täh?
En pidä mitään sääntöjä, mitä toisen tulee sanoa tai yritä kontrolloida sitä tai odota mitään. Kunnioittava väittely on hauskaa ja musta on mahtavaa kun saan keskustella ihmisten kanssa jotka esittää oman mielipiteensä mutta myös pohtii vastapuolen argumentteja, niin mäkin teen!
Mutta tätä mielipidettähän sä et halunnut kuulla tai suostu uskomaan sitä.
Miksi haluat niin kovasti lytätä kaikki naiset? Ja yleistät? On muakin pahoinpidelty, ihan kantasuomalaisten miesten toimesta, mutta en oleta että kaikki sitä tekee (vaikka tunnen monia naisia, joille on tehty samaa).
Et muuten edelleenkään ole kertonut, mistä sä haluat siis itseasiassa keskustella.
Keskustellaan! :)
Palstalaiset veivät minulta motivaation keskustella naisista haukkumalla minua hulluksi yms. Kiitos vain.
Ap
Luovuta Ap, sivustolla oli joskus aikoinaan ihan oikeita naisia, ja heidän kanssa pystyi keskustelemaan. Toden näköisesti vastaajat ovat miehiä ja povosoivat sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuka ei haluaisi äidinkielenopettajaa jolla on kissa ja paha luonne:D
Ei tarvitse olla opettaja osatakseen hyvää suomea. Riittää, että on normaaliälyinen ja oppimiskykyinen, mitä kumpaakaan sinä et ole. Ja hei, ei ole lemmikkejä mutta on se kirves.
Mainitsihan tolvana myös pilinsä. Se ei sinällään yhtään yllätä, että hänellä on se. Se ikään kuin kuuluu incelillä asiaan.