Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (460)

Vierailija
201/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nuo ovat vääriä yleistyksiä ja sinä olet trolli. TTA.

Mitkä ovat vääriä yleistyksiä? Kaikki naiset mitä tunnen niin niillä on hyvä elämä. Miehillä ei ole.

Ap

Sinähän et tunne muita naisia kuin oman äitisi, mutta jos hänellä on hyvä elämä, kivat hänelle.

Tarkoitatko naisen hyvällä elämällä btw sitä että nainen elää itsenäisenä ja riippumattomana, tienaa omat rahansa ja kasvattaa omat lapsensa?

Mikä tämä äiti jankutus on? En ymmärrä ollenkaan.

Ap

"En ymmärrä ollenkaan" on Jani Mämämäkelän (PS) vakiolauseita. Hän on hyvin huono ymmärtämään mitään kuten tämä ap:kin.

Eli minun pitäisi ottaa kaikki p a ska vastaan koska olen mies ja suomalainen. Vain ulkomaalainen mies saa keskustella.

Ne keskustelee jotka osaa. Sinä et osaa, sinä jankutat ja olet friikki. Aivan sama oletko suomalainen, venäläinen, savolainen vai vammalalainen, sinä olet joka tapauksessa jotenkin viallinen ja ällöttävä.

Vierailija
202/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan ajatellut keskustella naisten kanssa? Naisista keskustelu ilman kokemuksia naisista ei oikein toimi.

Naisia ei näy missään niin pakko keskustella täällä.

Ap

Missään = sun saastainen lääväsi, josta et poistu kuin yöllä.

No ei näy, eikä tule näkymään. Miksi ylipäätään mietit naisia kun et tule meitä ikinä kohtaamaan? Älä mieti. En mäkään mieti miljoonia euroja rahaa kun ei mulla niitä ole.

Miksi 10 ihmistä on tätä tykännyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.

ap

Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.

Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.

Ap

Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.

Koita jo päättää.

Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.

Ap

Mutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä  yhtään naista ikinä näe missään. 

Vierailija
204/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta taas poistetaan kun naisista ei saa sanoa mitään. Elämme hyvin sairasta aikakautta Suomen historiassa.

Ap

Sinä elät hyvin sairasta jaksoa omassa elämässäsi.

Hiekkalaatikkotasoinen "no u" -argumentti kun ei yksinkertainen pillueläin muutakaan osaa 🤭 

Kas kas, sun argumentin kopio ja noin tylysti tuomitset itsesi :D

Sen tuosta sinun ölinästäsi saa kiinni, että pillu(n puute) pyörii mielessäsi. 

Vierailija
205/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia 

Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia. 

Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.

Ap

Entä suomalaisilla miehillä?

Oliko sinullakin tuskalliset kuukautiset 27 vuotta? Jäitkö endometrioosin vuoksi lapsettomaksi, aloittaja?

Onko biologia nyt aloittajan syytä?

Vierailija
206/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.

Ap

Vierailija
207/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia. 

Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.

Ap

Millä perusteella se on parempi kuin suomalaisella miehellä? Voit ihan itse vaikuttaa elämääsi. Esim pidä itsestäsi huolta, opettele olemaan fiksu ja älykäs, kyllä sellaisena ainakin itselläni on kivoja naisia ympärillä todella paljon. M41

Vierailija
208/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli 15 alanuolta kun sanoin että naisilla on hyvä elämä. Onko tämä enää todellista :D

Mulla on mm kivulias endometrioosi, olen yksinäinen ja työtön köyhyysrajan alapuolella, mielenterveys mennyt jo kauan aikaa sitten lopullisesti, joudun tappelemaan oikeista lääkkeistä ja hoidosta ja "kipuhan vaan kuuluu naisen elämään". 

On tää tosi helppoa joo. Oikeasti oon niin surkeassa jamassa, että nykyää Suomessa sen ei pitäisi olla mitenkään mahdollista tai edes laillista. 

Varsinkin kivun hoidon suhteen naiset on vaan turtuneet siihen, mies otetaan enemmän tosissaan, naiset kärsii ja suorittaa kun meitä ei oteta tosissaan ja sinä nimenomaan allekirjoitat sen että meidän on oikeastaan turha edes yrittää sanoa mitään. 

Miehen ei ole muuten sopivaa sanoa mitään tuon kaltaista. Aika nopeasti sekä muut miehet että naiset alkavat huutamaan luuseriksi ja inceliksi

Vierailija
209/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Mistä haluat keskustella? 

Minä halusin keskustella miksi naisilla on niin hyvä elämä verrattuna miehiin

Ap

No sulle on esitetty hyvin perusteltuja vastaväitteitä, jotka olet ignoorannut sekä sun ainoa perustelu omalle väitteellesi on "kaikki tuntemasi naiset" vaikka sä et kuulema naisia edes näe missään. 

Avaatko vielä perusteluitasi? Ketä nää tuntemasi naiset on, kuinka paljon heitä on ja miksi yleistät sen koskemaan ihan kaikkia naisia? Mitä heillä on mitä sulla (ja kaikilla muilla miehillä) ei ole? 

Vierailija
210/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista? 

Ei ap:lla ole kokemusta naisista. Hän pelkää naisia kuollakseen. Siksi hän yrittää öyhöttämällä nostaa itseään yläpuolelle: kiipeää jakkaralle hiirtä karkuun. Lisäksi hän häpeää itseään miehenä, on epävarma ja erittäin riittämätön.

Vierailija
211/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämän palstan mukaan myös miehet ovat.

Ap

Olet väärässä.

Tällä hetkellä? Katsotaan viiden minuutin päästä uudestaan.

Vierailija
212/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista? 

Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?

Ap

Suoraan kysymykseen suora vastaus:

Etsiä tukeva oksa ja köyttä ja ripustaa itsesi oksaan kaulastasi.

Vierailija
213/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.

Ap

Koska sinä et keskustele vaan haastat tahallasi riitaa provosoiden sössötyksilläsi naisia moittien, kuin mikäkin autistinen vammainen kerta toisensa jälkeen jankaten jankkaamasta päästyäsi. Mikään naisen antama, edes ihan asiallinen vastaus/kommentti ei sinulle kelpaa, vaan väännät ja käännät, väniset ja vingut aina yhtä ja samaa. 
Mene katsomaan futista. Tai vaikka ulos kävelylle. 

Vierailija
214/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.

ap

Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.

Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.

Ap

Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.

Koita jo päättää.

Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.

Ap

Mutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä  yhtään naista ikinä näe missään. 

Netissä naisia on mutta ulkona naisia ei näy. Tällä tavoin välttävät keskustelun ja saa arvostella minua vapaasti.

Ap

Vierailija
215/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on samanlainen ääliö kuin Allu.

Kyllä, toistelee vaan muutamaa täysin lapsellista lausetta. 

Vähän kuin tekin...

Vierailija
216/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?

Ap

Suoraan kysymykseen suora vastaus:

Etsiä tukeva oksa ja köyttä ja ripustaa itsesi oksaan kaulastasi.

Miksi sinäkään et halua keskustella naisista?

Ap

Vierailija
217/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. 

Mistä haluat keskustella? 

Minä halusin keskustella miksi naisilla on niin hyvä elämä verrattuna miehiin

Ap

Se kerrottiin sulle jo: koska me emme ole miehiä ja voimme valita olla ilman miehiä, mutta sinä (mies) et pysty siihen. Joudut sietämään itseäsi ihan koko ajan. Kyllähän se varmaan koville ottaa heikomman sukupuolen edustajana, jonka genomi surkastuu.

Vierailija
218/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki naisten ehdoilla.

Vierailija
219/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuka ei haluaisi äidinkielenopettajaa jolla on kissa ja paha luonne:D

Ei tarvitse olla opettaja osatakseen hyvää suomea. Riittää, että on normaaliälyinen ja oppimiskykyinen, mitä kumpaakaan sinä et ole. Ja hei, ei ole lemmikkejä mutta on se kirves.

Pitää olla vain mulkku keskustelussa.

Vierailija
220/460 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska sinä et keskustele vaan haastat tahallasi riitaa provosoiden sössötyksilläsi naisia moittien, kuin mikäkin autistinen vammainen kerta toisensa jälkeen jankaten jankkaamasta päästyäsi. Mikään naisen antama, edes ihan asiallinen vastaus/kommentti ei sinulle kelpaa, vaan väännät ja käännät, väniset ja vingut aina yhtä ja samaa. 
Mene katsomaan futista. Tai vaikka ulos kävelylle. 

Kukaan ei vastaa minulle mitään. Haukutaan vain ja sitten vähän haukutaan lisää.

Ap