Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
Ap
Opettelepa ensin käytöstapoja ja sitä miten ihmisille puhutaan sivistyneesti. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.
Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.
Ap
Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.
Koita jo päättää.
Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.
ApMutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä yhtään naista ikinä näe missään.
Netissä naisia on mutta ulkona naisia ei näy. Tällä tavoin välttävät keskustelun ja saa arvostella minua vapaasti.
Ap
Naisia liikkuu myös tuolla ulkona, joten tuon paskanjauhantasi voisit jo pikkuhiljaa lopettaa kokonaan. Se, ettet sinä heitä näe, ei suinkaan ole kiinni siitä, ettei naisia tuolla ulkona todellisessa elämässä näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset?
Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa.
Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia.
Kuules, nulikka. Sinunlaistasi ei kehtaa edes mieheksi kutsua. Olet meille muille häpeäpilkku, pelkkä naisia turhaan alaspäin katsova pikku paska.
Sinä taas yksi hysteerisestä porukasta potkimassa yhtä
-eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.
Ap
Sinä et tiedä naisen orgasmista mitään.
Mutta sen sinä tiedät, että olet huono ja säälittävä, muttet hyvällä tavalla vaan sellaisella ällöttävällä, vähän kuin kitumaan tielle jäänyt siili, joka pitäisi lopettaa muttei oikein ehdi eikä tiedä, millä sen ottaisi pois päiviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
ApOpettelepa ensin käytöstapoja ja sitä miten ihmisille puhutaan sivistyneesti. ;)
Minä en ole arvostellut täällä ketään. Katso viestit läpi. Kaikki haukkuvat minua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.
ApKoska sinä et keskustele vaan haastat tahallasi riitaa provosoiden sössötyksilläsi naisia moittien, kuin mikäkin autistinen vammainen kerta toisensa jälkeen jankaten jankkaamasta päästyäsi. Mikään naisen antama, edes ihan asiallinen vastaus/kommentti ei sinulle kelpaa, vaan väännät ja käännät, väniset ja vingut aina yhtä ja samaa.
Mene katsomaan futista. Tai vaikka ulos kävelylle.Kukaan ei vastaa minulle mitään. Haukutaan vain ja sitten vähän haukutaan lisää.
Ap
Kyllä sinulle on vastattu, jopa asiallisestikin, mutta sinä senkun jankutat jankuttamasta päästyäsi tätä yhtä ja samaa provosointiasi sekä epätoivoista riidan haastamistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli 15 alanuolta kun sanoin että naisilla on hyvä elämä. Onko tämä enää todellista :D
Mulla on mm kivulias endometrioosi, olen yksinäinen ja työtön köyhyysrajan alapuolella, mielenterveys mennyt jo kauan aikaa sitten lopullisesti, joudun tappelemaan oikeista lääkkeistä ja hoidosta ja "kipuhan vaan kuuluu naisen elämään".
On tää tosi helppoa joo. Oikeasti oon niin surkeassa jamassa, että nykyää Suomessa sen ei pitäisi olla mitenkään mahdollista tai edes laillista.
Varsinkin kivun hoidon suhteen naiset on vaan turtuneet siihen, mies otetaan enemmän tosissaan, naiset kärsii ja suorittaa kun meitä ei oteta tosissaan ja sinä nimenomaan allekirjoitat sen että meidän on oikeastaan turha edes yrittää sanoa mitään.
Miehen ei ole muuten sopivaa sanoa mitään tuon kaltaista. Aika nopeasti sekä muut miehet että naiset alkavat huutamaan luuseriksi ja inceliksi
Mitä, eikö sun huumorintaju ja itsekritiikki riitä siihen, että keskustellaan sinusta?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Mistä haluat keskustella?
Minä halusin keskustella miksi naisilla on niin hyvä elämä verrattuna miehiin
Ap
Mistä tällaista kanavoit päähäsi? Kyllä se on toisinpäin. Menkat ja kaikki naisilla. Miesten ei tartte kuin vetää käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Sanopa kerrankin jotain, mistä edes voisimme keskustella. Ilman naisten niputtamista kasvottomaksi massaksi.
Sekö on keskustelua, että nainen niputtaa miehet kasvottomaksi massaksi? Sitä nimittäin tämä palsta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Annapa se puhelinnumeros niin keskustellaan?
Ohitat aika paljon kysymyksiä ja allekirjoitat vaan idioottiteeseilläsi sen, että et sä halua keskustella kun sä haluat että kaikki myötäilee sua.
Vai olenko väärässä?
Saatko mielihyvää siitä että potkit heikompaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinä et tiedä naisen orgasmista mitään.
Mutta sen sinä tiedät, että olet huono ja säälittävä, muttet hyvällä tavalla vaan sellaisella ällöttävällä, vähän kuin kitumaan tielle jäänyt siili, joka pitäisi lopettaa muttei oikein ehdi eikä tiedä, millä sen ottaisi pois päiviltä.
Taas minua haukutaan :D Miksei kukaan keskustele naisista vaikka se oli tarkoitus?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Sanopa kerrankin jotain, mistä edes voisimme keskustella. Ilman naisten niputtamista kasvottomaksi massaksi.
Sekö on keskustelua, että nainen niputtaa miehet kasvottomaksi massaksi? Sitä nimittäin tämä palsta on täynnä.
Miehet sitä, miehet tätä, jäkä, jäkä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSuoraan kysymykseen suora vastaus:
Etsiä tukeva oksa ja köyttä ja ripustaa itsesi oksaan kaulastasi.
Miksi sinäkään et halua keskustella naisista?
Ap
Miksi pitäisi haluta keskustella naisista? Tai koirista, tai puhelimesta, tai sun pippelistä? Mitä muuta sulla oli naisista keskusteltavaa kuin kallioon hakattu harhaluulosi, että naisten elämä on parempaa kuin miesten, mikä on täällä monesti myönnetty ja todettu siihen, että johtuupi siitä että nainen voi vapauttaa itsensä miehistä, jos haluaa, mutta sinä et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKoska sinä et keskustele vaan haastat tahallasi riitaa provosoiden sössötyksilläsi naisia moittien, kuin mikäkin autistinen vammainen kerta toisensa jälkeen jankaten jankkaamasta päästyäsi. Mikään naisen antama, edes ihan asiallinen vastaus/kommentti ei sinulle kelpaa, vaan väännät ja käännät, väniset ja vingut aina yhtä ja samaa.
Mene katsomaan futista. Tai vaikka ulos kävelylle.Kukaan ei vastaa minulle mitään. Haukutaan vain ja sitten vähän haukutaan lisää.
Ap
Kyllä sinulle on vastattu, jopa asiallisestikin, mutta sinä senkun jankutat jankuttamasta päästyäsi tätä yhtä ja samaa provosointiasi sekä epätoivoista riidan haastamistasi.
No kerroppa nyt esimerkki koska olen haastanut riitaa? Ei taida löytyä. Jokainen viesti on minun haukkumista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oletko psykoosissa? Vai pitääkö sinua vetää kunnolla lättyyn?
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Samasta syystä kun naiset ei kestä kun niiden olemattomista saavutuksistakaan ei saa keskustella.
Naisilla ei ole minkäänlaista huumorintajua saatika kritiikinsietokykyä eli siksi.
Kerros, miksi sun on niin tärkeää olla parempi kuin naiset?
Sitäpaitsi moni ottaa sun jutut ihan läppänä, ei noita voi tosissaankaan ottaa.
Ei tarvi edes erikseen "olla", koska kaikki miehet on jo syntyjään parempia kuin naiset ja naisten yläpuolella. Naisten kyvyttömyys tunnustaa tosiasiat on se mistä nyt keskustellaan, aina siihen asti kun ensimmäinen hiivainen haahka apinanraivolla takoo ilmoitus-nappia.
Kuules, nulikka. Sinunlaistasi ei kehtaa edes mieheksi kutsua. Olet meille muille häpeäpilkku, pelkkä naisia turhaan alaspäin katsova pikku paska.
Sinä taas yksi hysteerisestä porukasta potkimassa yhtä
-eri
Miksi miehet on niin hysteerisiä ja avuttomia? Eivät osaa edes keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No kerroppa nyt esimerkki koska olen haastanut riitaa? Ei taida löytyä. Jokainen viesti on minun haukkumista.
Ap
Luepa aloituksesi kokonaisuudessaan ja ihan ajatuksella. Osaatko edes lukea saati ajatella sillä yläpäälläsi yhtään mitään? Sinä täällä olet aina uudelleen ja uudelleen naisia moittinut ja erityisesti silloin, kun et saa itsellesi mieluisia kommentteja typerään provoosi, koska kukaan ei siihen enää lankea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kaikki naiset ovat keskenään samanlaisia
Se on ap:n trollauksen sisältö. Yrittää provota täällä naisia.
Ei minusta ole väärin sanoa että naisilla on hyvä elämä. On se parempi kun Suomalaisella miehellä.
Ap
Entä suomalaisilla miehillä?
Oliko sinullakin tuskalliset kuukautiset 27 vuotta? Jäitkö endometrioosin vuoksi lapsettomaksi, aloittaja?
Onko biologia nyt aloittajan syytä?
Itseasiassa endometrioosi ja lapsettomuus on usein esim klamydian syytä. Mistä nainen sen saa? Ja ei, se ei meinaa sitä että "mitäs lrttoilet ympäriinsä", se saadaan myös ihan vakikumpppanilta joka on sen käynyt jostain hommaamassa panemalla paljaalla eikä välitä kumppaninsa terveydestä sen vertaa, että kertoisi totuuden. Usein se on oireetonkin mutta voi hoitamattomana johtaa juurikin tuommoisiin pikkuasioihin kuten endometrioosi ja lapsettomuus.
Jos ihan vaan kivuista puhutaan, niin naisten kipuja ei hoideta koska "kivuliaat menkat vaan kuuluu elämään", vaikka toimivia lääkkeitäkin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä yrität keskustella naisten kanssa, mutta minä en ainakaan pidä siitä että kaiken maailman friikit lähestyvät minua yllättäen kun olen kaupungilla, ruokakaupassa, kahvilassa, kirjastossa, lääkärin odotushuoneessa, raitiovaunussa tai hautausmaakävelyllä.
(Kaikkein creepyimmät miehet olen muuten kohdannut hautausmaalla, hyi saatana.)
Lähestymisyrityksiä varten on omat fyysiset fooruminsa: baarit, yökerhot ja lavatanssit. Mene sinne ja anna meidän muiden olla rauhassa.
Miksi mies on aina friikki? En minäkään hauku naisia friikeiksi.
Ap
Ei mies ole aina friikki. Sinä olet friikki. Sinä et ole kaikki miehet.
5 minsaa
Ap todistaa taaperouttaan täällä kymmenettä sivua jankuttamalla viisivuotiaan tasoista paskaa.