Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (474)
Keskustellaanko täällä nyt ap:n seuraamien somevaikuttajien lavastamasta hyvästä elämästä?
Mihin kritiikkiin minun pitää nyt vastata, siihenkö että määrittelen itse onko elämäni hyvää vai siihen ettei minua ap:n mielestä näy missään, koska olen vain kotona koiran kanssa (minulla ei ole koiraa), vai siihen etten halua keskustella ap:n kanssa vaan katson aina puhelinta (en katso puhelinta kävellessäni kaupungilla)?
Inkkelin ulinaa, vol. 3423742738947213047213749082137409123780
Tässä topikissa kylläkin keskustelu koskee lähinnä iehiä, ja sitä miten miehet ei näe naisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Tässä topikissa kylläkin keskustelu koskee lähinnä iehiä, ja sitä miten miehet ei näe naisia missään.
Naisista on tullut miehiä?
Ainakin yhtä omahyväisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset ei anna vinkkejä mistä saa rahaa matkusteluun? Kaikki minun tuntemat naiset ovat jatkuvasti eri kohteissa.
Ap
Käymällä töissä ja olemalla tuhlaamatta rahojaan alkoholiin, peleihin ja maksullisiin miehiin.
En ole koskaan tuhlannut rahojani alkoholiin tai peleihin. Naisille olen ostanut esim puhelimen. Mitäs siihen sanot?
Ap
Älä meille urputa, mitä olet tehnyt jo kokenut naisten kanssa! Ei ole mikään asia meidän syy! Miehisty ja ota vastuuta omasta elämästäsi äläkä jankkaa vain sitä samaa, että naisilla on helppo elämä
Allulla lienee sen verran järeä kombo eri mielenterveys-, nepsy- ja kognitiivisia ongelmia, että miehistyminen ja vastuunotto omasta elämästä on kaukainen haave vain.
Eikä trumpista mitään mikä on totta. Vaan niitä kehuja, miten huippuälykkäänä erotti kumpi eläin on vuohi ja kumpi elefantti tai jtk.
Naiset ei halua keskustella. Todisteena 24 sivua minun haukkumista. Se ei ole keskustelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tiennyt nuorempana ettei naiset arvosta minua olisin elänyt ihan eri elämän.
Ap
Kai sulla on vielä elämää jäljellä. Ai niin, naiset ovat pilanneet etukäteen jo senkin...
Naisiin ei ainakaan kannata tuhlata rahaa tai aikaa kun ne ei arvosta.
Ap
Valitse paremmin.
Se on myöhäistä nyt ja naiset ovat muuttuneet. Myöskään niitä ei näy missään koronan jälkeen.
ApEt vastannut missä asut koska meilläpäin näkyy naisia ihan jatkuvasti, enemmän kuin miehiä.
Etkä vieläkään ole vastannut sulle osoitettuihin asiallisiin kysymykssin.
Näkyy varmasti kun asut todennäköisesti ulkomailla. Suomessa naisia ei näy missään.
Ap
Kyseessä lienee ap:lla joku näistä harvinaisista neurologisista vaivoista:
https://www.finlandiakirja.fi/fi/oliver-sacks-mies-joka-luuli-vaimoaan-…
Hän ehkä näkee naisten kohdalla pelkkiä hattuja ja siksi luulee naisten kadonneen Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua keskustella. Todisteena 24 sivua minun haukkumista. Se ei ole keskustelua.
Ap
Mikä saa sinut kuvittelemaan että sinulle täällä vastailevat olisivat naisia, jotka siis omien sanojesi mukaan ovat kadonneet? Ainakin minä olen mies.
Tämä trollaus on jo aikansa elänyt. Allu voisi siirtyä takaisin kirjoitustauolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D
Ap
No kyllä se trollauksesi näkyy jo avauksessa.
Kuinka niin?
-eri
"eri*
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti hyvä aloitus meni pilalle koska naiset hyökkäsivät minun kimppuun kuin hyeenat.
Ap
Missä/mikä hyvä aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti hyvä aloitus meni pilalle koska naiset hyökkäsivät minun kimppuun kuin hyeenat.
Ap
Missä/mikä hyvä aloitus?
Niin tein yhden parhaista aloituksista ja naiset tuli haukkumaan minua.
Ap
tietysti valehtelevat asian toiseksi (raivohaukuttuaan ensin sanojan) koska eivät kestä kritiikkiä!!!