Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisista ei saa keskustella mitään?

Vierailija
21.06.2026 |

Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita. 

Kommentit (474)

Vierailija
461/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana

Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?

 

Ap

tietysti valehtelevat asian toiseksi (raivohaukuttuaan ensin sanojan) koska eivät kestä kritiikkiä!!!

Vierailija
462/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaanko täällä nyt ap:n seuraamien somevaikuttajien lavastamasta hyvästä elämästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kritiikkiin minun pitää nyt vastata, siihenkö että määrittelen itse onko elämäni hyvää vai siihen ettei minua ap:n mielestä näy missään, koska olen vain kotona koiran kanssa (minulla ei ole koiraa), vai siihen etten halua keskustella ap:n kanssa vaan katson aina puhelinta (en katso puhelinta kävellessäni kaupungilla)?

Vierailija
464/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelin ulinaa, vol. 3423742738947213047213749082137409123780

Vierailija
465/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä topikissa kylläkin keskustelu koskee lähinnä iehiä, ja sitä miten miehet ei näe naisia missään.

Vierailija
466/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä topikissa kylläkin keskustelu koskee lähinnä iehiä, ja sitä miten miehet ei näe naisia missään.

Naisista on tullut miehiä?

Ainakin yhtä omahyväisiä ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
467/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ei anna vinkkejä mistä saa rahaa matkusteluun? Kaikki minun tuntemat naiset ovat jatkuvasti eri kohteissa.

 

Ap

Käymällä töissä ja olemalla tuhlaamatta rahojaan alkoholiin, peleihin ja maksullisiin miehiin. 

En ole koskaan tuhlannut rahojani alkoholiin tai peleihin. Naisille olen ostanut esim puhelimen. Mitäs siihen sanot?

 

Ap

Älä meille urputa, mitä olet tehnyt jo kokenut naisten kanssa! Ei ole mikään asia meidän syy! Miehisty ja ota vastuuta omasta elämästäsi äläkä jankkaa vain sitä samaa, että naisilla on helppo elämä

Allulla lienee sen verran järeä kombo eri mielenterveys-, nepsy- ja kognitiivisia ongelmia, että miehistyminen ja vastuunotto omasta elämästä on kaukainen haave vain. 

Vierailija
468/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä trumpista mitään mikä on totta. Vaan niitä kehuja, miten huippuälykkäänä erotti kumpi eläin on vuohi ja kumpi elefantti tai jtk. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
469/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua keskustella. Todisteena 24 sivua minun haukkumista. Se ei ole keskustelua.

 

Ap

Vierailija
470/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tiennyt nuorempana ettei naiset arvosta minua olisin elänyt ihan eri elämän. 

 

Ap

Kai sulla on vielä elämää jäljellä.  Ai niin, naiset ovat pilanneet etukäteen jo senkin...

Naisiin ei ainakaan kannata tuhlata rahaa tai aikaa kun ne ei arvosta.

 

Ap

Valitse paremmin. 

Se on myöhäistä nyt ja naiset ovat muuttuneet. Myöskään niitä ei näy missään koronan jälkeen.


Ap

Et vastannut missä asut koska meilläpäin näkyy naisia ihan jatkuvasti, enemmän kuin miehiä.

Etkä vieläkään ole vastannut sulle osoitettuihin asiallisiin kysymykssin.

Näkyy varmasti kun asut todennäköisesti ulkomailla. Suomessa naisia ei näy missään.


Ap

Kyseessä lienee ap:lla joku näistä harvinaisista neurologisista vaivoista:

https://www.finlandiakirja.fi/fi/oliver-sacks-mies-joka-luuli-vaimoaan-…

Hän ehkä näkee naisten kohdalla pelkkiä hattuja ja siksi luulee naisten kadonneen Suomesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
471/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua keskustella. Todisteena 24 sivua minun haukkumista. Se ei ole keskustelua.

 

Ap

Mikä saa sinut kuvittelemaan että sinulle täällä vastailevat olisivat naisia, jotka siis omien sanojesi mukaan ovat kadonneet? Ainakin minä olen mies.

Tämä trollaus on jo aikansa elänyt. Allu voisi siirtyä takaisin kirjoitustauolle.

Vierailija
472/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se että minua väitetään trolliksi ja kaikki muut trollaa. Aika koominen tilanne :D

 

Ap

No kyllä se trollauksesi näkyy jo avauksessa.

Kuinka niin?

-eri

"eri*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
473/474 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hyvä aloitus meni pilalle koska naiset hyökkäsivät minun kimppuun kuin hyeenat.

 

Ap

Missä/mikä hyvä aloitus?

Vierailija
474/474 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hyvä aloitus meni pilalle koska naiset hyökkäsivät minun kimppuun kuin hyeenat.

 

Ap

Missä/mikä hyvä aloitus?

Niin tein yhden parhaista aloituksista ja naiset tuli haukkumaan minua.


Ap