Miksi naisista ei saa keskustella mitään?
Ei saa sanoa että naisilla on hyvä elämä, ei kysyä miksi naiset tekee tietyllä tavalla asioita.
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.
ApOletko psykoosissa? Vai pitääkö sinua vetää kunnolla lättyyn?
M45
Minua uhkaillaan, haukutaan. Onko tämä nykyään keskustelun taso internetissä? Jos on mielelläni teen jotain muuta sitten.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä halua keskustella naisista. Sinä et tiedä naisista mitään, joten kanssasi ei voi keskustella naisista.
Haluan keskustella naisista mutta en saa edes tietää mitään kun heti poistuu tai tullaan v i ttuilemaan.
Ap
Sanopa kerrankin jotain, mistä edes voisimme keskustella. Ilman naisten niputtamista kasvottomaksi massaksi.
Sekö on keskustelua, että nainen niputtaa miehet kasvottomaksi massaksi? Sitä nimittäin tämä palsta on täynnä.
Ei tämä ole kesksutelua, ja sinä itse toimit juuri noin. Täällä on nimenomaan vastattu sinulle, että sinä et ole kaikki miehet vaan yksi ja ainut surkea, häiriintynyt ja erittäin yksinäinen friikki
Lopeta jo ap! Kiitos! Eka viesti multa, kun vähän luin ketjua! Ja en keskustele kanssasi. Se olisi täysin turhaa. En ole ollut palstalla pitkään, mutta jankkaat täällä koko ajan ihan älyttömiä asioista ja siksi sinun kanssaan EI VOI KESKUSTELLA!
Ap kaksi tuntia tätä jo jatkanut. Huhhuh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa se puhelinnumeros niin keskustellaan?
Ohitat aika paljon kysymyksiä ja allekirjoitat vaan idioottiteeseilläsi sen, että et sä halua keskustella kun sä haluat että kaikki myötäilee sua.
Vai olenko väärässä?
Saatko mielihyvää siitä että potkit heikompaasi?
Ai, nytkö mies on heikompi? Eikö se ollutkaan luomakunnan kruunu ja aina oikeassa? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohitat aika paljon kysymyksiä ja allekirjoitat vaan idioottiteeseilläsi sen, että et sä halua keskustella kun sä haluat että kaikki myötäilee sua.
Vai olenko väärässä?
Joo, kyllä saan. Hyvä että myönsit olevasi naisia heikompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä arvostellaan minua ja saadaan sillä hyvä olo alkavaan viikkoon. Jotkut saavat jopa orgasmin kun haukkuvat minua. Aivan sairasta ettei kukaan halua keskustella naisista.
ApKoska sinä et keskustele vaan haastat tahallasi riitaa provosoiden sössötyksilläsi naisia moittien, kuin mikäkin autistinen vammainen kerta toisensa jälkeen jankaten jankkaamasta päästyäsi. Mikään naisen antama, edes ihan asiallinen vastaus/kommentti ei sinulle kelpaa, vaan väännät ja käännät, väniset ja vingut aina yhtä ja samaa.
Mene katsomaan futista. Tai vaikka ulos kävelylle.Kukaan ei vastaa minulle mitään. Haukutaan vain ja sitten vähän haukutaan lisää.
Ap
Kyllä sinulle on vastattu, jopa asiallisestikin, mutta sinä senkun jankutat jankuttamasta päästyäsi tätä yhtä ja samaa provosointiasi sekä epätoivoista riidan haastamistasi.
No kerroppa nyt esimerkki koska olen haastanut riitaa? Ei taida löytyä. Jokainen viesti on minun haukkumista.
Ap
Joko sä tulit kouraasi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Minua uhkaillaan, haukutaan. Onko tämä nykyään keskustelun taso internetissä? Jos on mielelläni teen jotain muuta sitten.
Ap
Aamen.
Naiset ei vaan osaa keskustella.
Keskustelu on päättynyt.
Poistukaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.
Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.
Ap
Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.
Koita jo päättää.
Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.
ApMutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä yhtään naista ikinä näe missään.
Netissä naisia on mutta ulkona naisia ei näy. Tällä tavoin välttävät keskustelun ja saa arvostella minua vapaasti.
Ap
Ulkona et muka näe yhtään naisia mutta täällä keskustelupalstalla NÄET naisia. Tuota kerrotko siis että miten palstalla näet kirjoittajan sukupuolen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ap
Kyllä tämä on ihan oikea ja normaali reaktio kun itse suollan trollinpaskaa. Jutteletko samalla lailla livenä? Miten olet edelleen hengissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olenko väärässä?
Ai, nytkö mies on heikompi? Eikö se ollutkaan luomakunnan kruunu ja aina oikeassa? 🤔
No kato kun mielenvikaisella ap:lla tuppaa nuo argumentit ja maalitolpat aina vaihtumaan. Se siinä varmaan niin ällöttävää onkin kun se on ameba, muodoton klöntti. Valuu sinne ja tänne ja välillä jakautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinä et tiedä naisen orgasmista mitään.
Mutta sen sinä tiedät, että olet huono ja säälittävä, muttet hyvällä tavalla vaan sellaisella ällöttävällä, vähän kuin kitumaan tielle jäänyt siili, joka pitäisi lopettaa muttei oikein ehdi eikä tiedä, millä sen ottaisi pois päiviltä.
Taas minua haukutaan :D Miksei kukaan keskustele naisista vaikka se oli tarkoitus?
Ap
Naiset tuppaavat henkilöimään asiat ja haukkuvat tällöin silmät ja suut täyteen. Älä ota niin vakavasti. Se on heidän tapansa kommunikoida naisia koskettavista asioista, joihin miehellä ei tule olla mitään sanomista. Tämähän on ollut tuttua jo ties kuinka pitkältä ajalta. Jostain syystä he kuitenkin peräänkuuluttavat asiallista keskustelua käyttäen mm. ilmiantamista keinonaan. Poissulkemista pikkutyttöjen hiekkalaatikkoleikkien tapaan.
Tarkennusta pyydettäessä he moittivat jankkauksesta. Samoin vastaan väittäessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kertoo kaiken Suomalaisesta keskustelu kulttuurista kun minua tullaan arvostelemaan kovin sanoin kun yritän keskustella naisista rauhalliseen sävyyn.
ap
Sinä et edusta suomalaista (kirjoitetaan pienellä) keskustelukulttuuria (se on yhdyssana) vaan pelkkää pakkomielteistä jankutusta.
Mitä minulla jää kun kukaan ei halua keskustella naisista? Tänne tultiin taas haukkumaan kun ihmisillä paha olla.
Ap
Ensin sanot, että naisilla on hyvä elämä ja nyt sanot, että heillä on paha olla.
Koita jo päättää.
Niin naisilla on hyvät elämät kun pääsevät haukkumaan minua suomalaista miestä. Se on tärkeintä.
ApMutta kukaan nainenhan ei sinua halua katsoa eikä tulla juttelemaan etkä sinä yhtään naista ikinä näe missään.
Netissä naisia on mutta ulkona naisia ei näy. Tällä tavoin välttävät keskustelun ja saa arvostella minua vapaasti.
Ap
Ulkona et muka näe yhtään naisia mutta täällä keskustelupalstalla NÄET naisia. Tuota kerrotko siis että miten palstalla näet kirjoittajan sukupuolen?
Kuvittelemalla. Minä kuvittelen ihan kaiken, koska en ole poistunut kotoani v. 1994 jälkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ap
Aamen.
Naiset ei vaan osaa keskustella.
Keskustelu on päättynyt.
Poistukaa.
Joo mene takaisin alle sillan täältä ja heti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
ApSuoraan kysymykseen suora vastaus:
Etsiä tukeva oksa ja köyttä ja ripustaa itsesi oksaan kaulastasi.
Olet sairas
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ap
Kyllä tämä on ihan oikea ja normaali reaktio kun itse suollan trollinpaskaa. Jutteletko samalla lailla livenä? Miten olet edelleen hengissä?
Miksi kaikki väittävät minua trolliksi? On aidosti tarkoitus keskustella naisista mutta harmi ettei kukaan halua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten psyyke ei kestä kritiikkiä ja sitä että heidän huonot puolet nostetaan esille. Sen takia naiset ei edes keksenäön puhu rehellisesti vaan jokainen mielistelee sekä myötäilee kasvotusten ja haukkuu toisiaan selän takana
Miksi naiset ei kestä kritiikkiä? Mitä naiset itse vastaa?
Ap
Kyllä me kestetään ja yleensä ollaan jopa halukkaita keskustelemaan, se vaan tuppaa joskus olemaan täysin hedelmätöntä koska miesten keskustelu ja itsereflektointikyky on usein taaperon tasolla.
Vaikka sulle vastataan aivan asiallisesti perustellen niin sä kuittaat sen jollain "ei ole totta, muttakumuttaku, no naisethan on aina sitä ja tätä ja ei se noin ole" niin ei sitä oikein jaksa.
Keskustelu, ja väittelykin on ihan hauskaa ja voi avartaa kummankin näkemystä, mutta se vaatii myös taidon osata kuunnella, pohtia ja kunnioittaa myös toisen näkemystä.
Parhaat keskustelut on sellaisia jossa voidaan todeta että "ai hitto me ollaan niin eri mieltä, ihan mahtavaa".
Mistä siis haluaisit keskustella ja mitä ymmärtää paremmin?
Ihan reilusti vaan :)
Aika monella naisella oletus on että mies on taapero. Joten kohtelee taaperona. Eikä "näe" omaa sokeuttaan.
Ap todistaa taaperouttaan täällä kymmenettä sivua jankuttamalla viisivuotiaan tasoista paskaa.
Vain viisivuotias provosoituu tuosta. Oletko 5v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSinä et tiedä naisen orgasmista mitään.
Mutta sen sinä tiedät, että olet huono ja säälittävä, muttet hyvällä tavalla vaan sellaisella ällöttävällä, vähän kuin kitumaan tielle jäänyt siili, joka pitäisi lopettaa muttei oikein ehdi eikä tiedä, millä sen ottaisi pois päiviltä.
Taas minua haukutaan :D Miksei kukaan keskustele naisista vaikka se oli tarkoitus?
Ap
Naiset tuppaavat henkilöimään asiat ja haukkuvat tällöin silmät ja suut täyteen. Älä ota niin vakavasti. Se on heidän tapansa kommunikoida naisia koskettavista asioista, joihin miehellä ei tule olla mitään sanomista. Tämähän on ollut tuttua jo ties kuinka pitkältä ajalta. Jostain syystä he kuitenkin peräänkuuluttavat asiallista keskustelua käyttäen mm. ilmiantamista keinonaan. Poissulkemista pikkutyttöjen hiekkalaatikkoleikkien tapaan.
Tarkennusta pyydettäessä he moittivat jankkauksesta. Samoin vastaan väittäessä.
Naiset siis kohtelevat miestä yksilönä, toisin kun te naisia. Yksilö on itse vastuussa tekemisistään ja kirjoituksistaan, joten totta kai typerään väitteeseen vastataan henkilökohtaisesti eikä, kuten yrität väittää, syyttelemällä kaikkia maailman miehiä siitä, että nimenomaisesti sinä olet ihan helvetin pimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä mm. et suinkaan keskustele, vaan haastat tahallasi riitaa ja yrität provosoida naisia reagoimaan negatiivisesti, jotta pääsisit sanomaan olevasi oikeassa jne. Luoja yksin tietää, miksi koet moiseen kaikkien naisten lyttäämiseen tarvetta. Yksinäisyys ja tylsyys? Omat negatiiviset kokemukset naisista?
Niin minä aloitin keskustelun naisista. Tuloksena alanuolia ja arvostelua. Mitä minun pitäisi tehdä sitten?
ApOpettelepa ensin käytöstapoja ja sitä miten ihmisille puhutaan sivistyneesti. ;)
Tämän palstan naiset eivät käytöstavoista juuri tiedä
Katsopa itse ihan kuule aloitusviestiäsi. Aloitat koko homman nekatiivisella ulinalla. Ja sitten luulet että täällä on enemmän tai vähemmnä väsyneet naiset Juhannuksen jäljiltä kaikki yhtä mieltä kanssasi? Jos olet oikaeasti selvinpäin ja tosissasi näiden juttujesi kanssa, niin ota aikalisä. Mieti asioita huomenna. Jos tunnet olevasi edelleen väärinkohdeltu, niin hae apua. OIkeasti. Tai sitten jatkat rölläämistäsi! Mut keksi vähän paremmat ja hauskemmat jutut ens kerraksi.