HS, Seksuaali ja sukupuolivähemmistöt kohtaavat edelleen syrjintää
Voisiko joku kertoa konkreettisen esimerkin syrjinnästä, kiitos.
Kommentit (394)
on niin kovin vaikeaa todistaa tätä syrjintää, koska se tapahtuu siellä uhrin korvien välissä koska feminismi on opettanut nämä ammattiuhreiksi. se, että koetaan jotain, ei tarkoita että se olisi totta.
Anaaliseksi, tekivät sitä heterot tai homot, on aina terveysriski ympäröivälle yhteisölle. Esim apinarokko tarttuu muualtakin kuin limakalvoilta, kondomi ei pelasta.
Muut homot ja heterot on mulle ok, mutta ei kummatkaan, jotka käyttää peräsuolta seksiin. Se on kakalle tarkoitettu.
Näitä termejähän tulee nyt uutuuksina joka päivä. sateenkaareva.. eli ei sateenkaari, vaan 'reva. onko se sama kuin limppareista tutut cola ja light cola? eli kuitenkin hetero, vaikka koittaa tosi tosi tosi tosi kovasti olla erityinen? kertokaa.
Kaskelotti Saarinen kertoo nyt, miten karsaasti häntä katsotaan vain sen takia, että hänen otsassaan on suuri hakaristitatuointi.
Onko kaiken sekoilun ja ulinan jälkeen joku ihme, että niitä transsuhörhöjä joku katsoo kieroon?
Mä silleen niinku tykkään pukeutua provosoivasti ja erikoisesti. Ihmiset tsiikaa mua ja se on hirveetä.
Vierailija kirjoitti:
Mä silleen niinku tykkään pukeutua provosoivasti ja erikoisesti. Ihmiset tsiikaa mua ja se on hirveetä.
Kun sun sukupuolisekoilu on sun koko identiteetti ja sen pitää näkyä ja kuulua kaikille niin...
Suurin osa friikeistä pelkää, ettei kukaan huomaa.
Ihan kaikki kokee syrjintää kun kysytään oleko kokenut syrjintää. Kokemus kun on subjektiivinen eikä objektiivinen
Vierailija kirjoitti:
Näitä termejähän tulee nyt uutuuksina joka päivä. sateenkaareva.. eli ei sateenkaari, vaan 'reva. onko se sama kuin limppareista tutut cola ja light cola? eli kuitenkin hetero, vaikka koittaa tosi tosi tosi tosi kovasti olla erityinen? kertokaa.
Sehän tässä on hupaisaa, että aakkosrimpsuun tunkee heteroita, jotka haluavat olla spessuja: heterotranssut, heteroqueerit, heteroturrit, heterokynkyt, heteroaseksuaalit ja heteropolyamoriset. Homot ja tolkun transit ovat ihan sivuosassa Pridessä, joka nykyään muistuttaa enemmän vassujen vappumarssia Palestiina-aktvismeineen, transsuaktivismeineen, antikapitalismeineen ja hallituksen vastaisine rääkynöineen.
Sitten nämä puolesta loukkaaantujat. Kun on näitä setaa japrideä niin täytyyhän niiden järjestää tekemistä itselleen. Höösätäään olemattoman asian parissa mutta kun Stea maksaa niin täytyy teatterin pyöriä
Vierailija kirjoitti:
on niin kovin vaikeaa todistaa tätä syrjintää, koska se tapahtuu siellä uhrin korvien välissä koska feminismi on opettanut nämä ammattiuhreiksi. se, että koetaan jotain, ei tarkoita että se olisi totta.
Muistateko mikroaggression? Väärä ilme voi olla mikroaggressiota. Väärä ajatus on ehdottomasti mikroaggressiota. Siis syrjivää ilmaisua.
Ei se syrjintä ihan hetkeen lopu kun oikeastaan kaiken ei-mieluisan voi nähdä sellaisena!
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä puolesta loukkaaantujat. Kun on näitä setaa japrideä niin täytyyhän niiden järjestää tekemistä itselleen. Höösätäään olemattoman asian parissa mutta kun Stea maksaa niin täytyy teatterin pyöriä
Tämä kasvattaa lonkeronsa joka notkoon ja niemeen jos vain annetaan kasvattaa. Tuo taitaa olla heidän keskeisimpiä välineitään normienpurkuun ja lopulta syysteemiseen romahtamiseen. Miettikää hetki noiden mitä oudompien pervobileiden normalisointia niin alkaa avautua tämä juttu. Siis että näitä ei saa ihmetellä, paheksua saati estää ehkäpä kohta minkäänikäisiltä "koska seksuaalisen monimuotoisuuden ihmisoikeus".
Miksi nämä on aina nimeltään jotain Sädetikku Lumihiutale Tähtipölyjä?