Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihan hirveää, jos olisi lapsia ja puoliso riesana

Vierailija
21.06.2026 |

PALJON mukavampaa on, kun saa olla omassa rauhassa, ja nähdä muita ihmisiä silloin, kun itselle sopii. On ihanaa, kun voi keskittyä omiin intohimojen kohteisiinsa ja toteuttaa itseään, eikä tarvitse lykätä asioita siksi, että joku olisi kitisemässä, että laita ruokaa tms. Todella sääliksi käy entisaikojen ihmisiä, jotka ovat yhteisön painostuksesta hankkineet lapsia, vaikka eivät oikeasti olisi halunneet. Ja joku tulee kommentoimaan: "Mitä jos äitisi olisi ajatellut noin?" Noh entäs sitten? En vain olisi syntynyt, enkä siis olisi valittamassa sitä, ettei kukaan ole minua päättänyt tänne tuottaa. Olisin vain olematta, ei sen kummempaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Vierailija
2/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, kun on perhe. Saan olla yksin ihan niin paljon kuin haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kohdalla lasten lisäksi tulee vielä extra-lapsi painolastiksi, eli oma mies.

Vierailija
4/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykypäivän hedonismi on jo vähentänyt lasten määrää.

Vierailija
5/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minua raivostuttaa naisten puolesta naisiin kohdistetut odotukset lastenhankkimisesta.

Vierailija
6/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihanaa jos olisi mies. Kukaan mies ei ole koskaan huolinut. Yksi oli mutta se on alkoholisti. Se loppui sitten. Lapsia en voi saada. Mulle kelpaisi vaikka mies jolla ois entisiä lapsia.

Vierailija
7/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa jos olisi mies. Kukaan mies ei ole koskaan huolinut. Yksi oli mutta se on alkoholisti. Se loppui sitten. Lapsia en voi saada. Mulle kelpaisi vaikka mies jolla ois entisiä lapsia.

Sanot, ettei kukaan huolinut sinua, mutta heti perään kerrot, että yksi kuitenkin siis huoli?  

Vierailija
8/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olis hirveää jos täällä mökillä olis lapsia kiljumassa.

Vierailija
9/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mun perhettä, lapsia ja lapsenlapsia.

Vierailija
10/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap viskannut lapsesi huostaan miehen häippästyä, kun noin tarkkaan selostat autuaalista olotilaasi? Toki tänä päivänä meillä on median mukaan yleistä,  että jo 3-4 vuotiaat lapset heivataan veks ja aletaan naatiskelemaan. 

Järkyttävää mutta kukin tyylillään, niin makaa kuin petaa. 

t. maailman onnellisin äiti

Vierailija
11/11 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan huoletonta elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi