Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?

Vierailija
21.06.2026 |

Minulla Kippari-sulatejuustoviipale. 

Kommentit (252)

Vierailija
241/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olutta näyttäisi olevan. Vaimo oli piilottanut jotain ihme vanukkaita kasvislokeroon, tekeekin mieli - ei kai niitä kukaan kaipaa?

Löytyykö myös raikkaita voileipiä ja jauhenlihaa?

Vierailija
242/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitosuklaavanukas. Niitä oli kaks, lapselle ostettuja. Laps lähti iskän tykö kuukaudeks, söin toisen vanukkaan ja petyin. Ei se ollukkaan niin ihanaa. Luulen että johtuu omasta ruokavaliosta, syön senverran terveellisesti että moinen sokeri-hyhmelö maistu sokeri-hyhmelöltä. Darn.

On siellä myös tänään torilta ostamani kesäkaali ja kyssäkaalia, rapsakkaa ja mehukasta. En ehkä haluais olla ihminen joka vastaa kysymykseen 'parasta herkkua' 'kyssäkaali'. Mutta minkäs teet, näillä mennään.

Olen huomannut, että moni asia, mikä lapsena ollut herkkua ja jota nostalgisoinut näin aikuisena, ei sitten olekaan enää niin hyvää, kun sitä sitten maistaa. Ehkä johtuu siitä, että aikuisen makuaisti niin erilainen, tai sitten tuotteen valmistusaineissa on eroa, mitä se ennen oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kiusausta, josta tuli maukasta. Varsinaiset herkut unohtui ostaa.

Vierailija
244/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olutta näyttäisi olevan. Vaimo oli piilottanut jotain ihme vanukkaita kasvislokeroon, tekeekin mieli - ei kai niitä kukaan kaipaa?

Löytyykö myös raikkaita voileipiä ja jauhenlihaa?

Sekä 3ea eri yoghurtens.

Vierailija
245/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai-iltana on jääkaappi melko tyhjäksi syöty. Voileivät juustolla ja makkaralla saa vielä tehtyä ja aamuksi myös ennen kun menemme viikonlopun ja seuran viikon arkipäiväostokset tekemään.

Vierailija
246/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taittinger shamppanja pullo. Seissut siellä 3.3 lähtien. Iltaan silloin ostettu mutta ei yllättäin maistunut. Odottaa parempaa hetkeä ja innostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
247/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikkakakkua.

Vierailija
248/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperirahkaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
249/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakoita ja Snellun nakkeja!

Vierailija
250/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvaa ja Kolmen pippurin tuorejuustoa, pakastimessa Kolmen kaverin vadelma-valkosuklaajäätelöä.

Kolmen kaverin jäätelö on pahasti ylihinnoiteltua.

Kolmen kaverin jäätelöt on ainuita hyviä kaupassa.

Onko kallista? en tiedä kun en hintoja ole katsellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
251/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maustamatonta jugurttia ja kermaviiliä.

Vierailija
252/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihajalosteen lenkkiä vielä pätkä grilliin, voi nami ja nami.