Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (370)
Ihan oikeesti, minä syön Mämmiä. Täytyykin hakea annos, siihen päälle sokeria ja kermaa.
Oivariini merisuola, jota laitan saaristolaisleivälle. Nam!
Vuohenjuusto pötkylä.Rrrrrakastan chevreä!
Minun jääkaapista ei löydy mitään herkkuja, koska ne tulee syötyä heti. Kun ostan (harvoin) camembertia, niin ostan kaikkein pienimmän juuston ja syön sen kuitenkin ensimmäisen tunnin aikana kun olen saapunut kaupasta.
Noin 3,5 kg tuoreita mansikoita. Eilen ostettu 5 kg ja melko paljon jo syöty.
Söin viikonloppuna vihdoin kaikki jämät joten jääkaappi on jokseenkin tyhjä just ennen kauppaan menoa. Siitä sitten voi valita onko auran sinappipötkö vai jotain liha/kanaliemikuutioita se herkuin tuon kaapin sisällöstä. Ketsuppikin loppui eilen. Flooraa näyttää olevan myös.
Kohta pitäis käydä kaupassa ennen kuin iltapäiväksi kuumenee liikaa.
Fetaa, kesäsipulia, graavilohta, savulohta. Oivariinia.
Kun keittää uudet perunat ja pilkkoo pari tomaattia, niin hyvä tulee! Rakastan kesäruokaa.
Pekka Heikkisen riisipiirakoita.
Avaamaton likööripullo. Herkusta en tiedä.
pieni rasia mansikoita, mutta aloittelen juuri toisen herkun syöntiä, Hymy jäätelöpikari oli tarjouksessa 3,33e / kpl, otin suklaa-lakritsi jäätelön, kohta pääsee herkuttelemaan :P
Tein tänään ihan äärimmäisen hyvää jauheliha-mustalinssi-kasvis-kvinoapaistosta jonka maustoin mm. juustokuminalla. Laitoin loput rasiaan jääkaappiin. Ihanaa että saan taas huomenna syödä sitä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Eri juustoja. Katsotaan illalla potkupalloa ja mässäillään.
Kylmäsavulohta (punalaputettua, mutta ihan hyvää).