Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?

Vierailija
21.06.2026 |

Minulla Kippari-sulatejuustoviipale. 

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raparperijuustokakkua, itse tehtyä 

Älä vaan tukehdu tuohon paskaasi.

Mikä sua vaivaa?


eri

Vierailija
222/252 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mansikkakermakakku ja  suklaakeksit .  Fasupaloja .  Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu.  Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.  

Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.

Eikä leipä kuulu jääkaappiin.

Ei kuulu ei, mutta maun lievä heikkeneminen on pienempi paha kuin homehtuminen tai korpuksi kuivaminen, kun kaupassa tulee käytyä harvemmin kuin kerran viikossa ja silloinkin ostan ns. punalaputettuja leipiä.

Jes, eikä tule hävikkiä kun leipä jääkaapissa säilyy todella kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leivottuja mokkapaloja.

Vierailija
224/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valion banaanimansikka kiisseliä

Vierailija
225/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari purkillista eilen poimittuja ahomansikoita

Vierailija
226/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta, kolmea erilaista merkkiä.

 

-Leikkele insirööri mies 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitosuklaavanukas. Niitä oli kaks, lapselle ostettuja. Laps lähti iskän tykö kuukaudeks, söin toisen vanukkaan ja petyin. Ei se ollukkaan niin ihanaa. Luulen että johtuu omasta ruokavaliosta, syön senverran terveellisesti että moinen sokeri-hyhmelö maistu sokeri-hyhmelöltä. Darn.

On siellä myös tänään torilta ostamani kesäkaali ja kyssäkaalia, rapsakkaa ja mehukasta. En ehkä haluais olla ihminen joka vastaa kysymykseen 'parasta herkkua' 'kyssäkaali'. Mutta minkäs teet, näillä mennään.

Vierailija
228/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILO IRTI ELÄMÄSTÄ, MITÄ SUOTTA SUREMAAN!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuleipä odottaa. Voisin laittaa roseen kylmenemään.

Vierailija
230/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valio Keittiön kuningatar-rahkaa löytyy ja se on hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savusiika ja mansikkarahka-ainekset sekä karhunvatukoita. 

Vierailija
232/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla itsegraavaamaani lohta. Päälle tuli runsaasti tilliä. Tuli muuten onnistunutta, mutta valitettavasti se kohta loppuu. Täytyy mennä ehkä vielä tänään kauppaan ostamaan tuoretta kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikoita

Vierailija
234/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäsavukirjolohta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään herkuttelin ihan täysillä.

 

Vaihdon valon ehjään.

 

Nyt on kiva katsella tyhjää jääkaappia.

Vierailija
236/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinereitä, mustikkapitko ja pakastelokerossa suklaanougatjäätelöä.

Vierailija
237/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannarista voi tehdä kinkkusuikaleet juustoraaste kunnon ruoka.  

Vierailija
238/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetajuustoa ja aurinkokuivattuja tomaatteja purkissa .  

Vierailija
239/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mansikkakermakakku ja  suklaakeksit .  Fasupaloja .  Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu.  Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.  

Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.

Eikä leipä kuulu jääkaappiin.

Ei kuulu ei, mutta maun lievä heikkeneminen on pienempi paha kuin homehtuminen tai korpuksi kuivaminen, kun kaupassa tulee käytyä harvemmin kuin kerran viikossa ja silloinkin ostan ns. punalaputettuja leipiä.

Jes, eikä tule hävikkiä kun leipä jääkaapissa säilyy todella kauan.

Pakastin on keksitty, siellä säilyy pitkään.

Vierailija
240/252 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raparperihilloa, jota tein kälyltäni saamistani raparpereista. Mausta tulee lapsuus mieleen.