Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (252)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.
Eikä leipä kuulu jääkaappiin.
Ei kuulu ei, mutta maun lievä heikkeneminen on pienempi paha kuin homehtuminen tai korpuksi kuivaminen, kun kaupassa tulee käytyä harvemmin kuin kerran viikossa ja silloinkin ostan ns. punalaputettuja leipiä.
Jes, eikä tule hävikkiä kun leipä jääkaapissa säilyy todella kauan.
Valion banaanimansikka kiisseliä
Pari purkillista eilen poimittuja ahomansikoita
Olutta, kolmea erilaista merkkiä.
-Leikkele insirööri mies
Maitosuklaavanukas. Niitä oli kaks, lapselle ostettuja. Laps lähti iskän tykö kuukaudeks, söin toisen vanukkaan ja petyin. Ei se ollukkaan niin ihanaa. Luulen että johtuu omasta ruokavaliosta, syön senverran terveellisesti että moinen sokeri-hyhmelö maistu sokeri-hyhmelöltä. Darn.
On siellä myös tänään torilta ostamani kesäkaali ja kyssäkaalia, rapsakkaa ja mehukasta. En ehkä haluais olla ihminen joka vastaa kysymykseen 'parasta herkkua' 'kyssäkaali'. Mutta minkäs teet, näillä mennään.
ILO IRTI ELÄMÄSTÄ, MITÄ SUOTTA SUREMAAN!
Rapuleipä odottaa. Voisin laittaa roseen kylmenemään.
Valio Keittiön kuningatar-rahkaa löytyy ja se on hyvää.
Savusiika ja mansikkarahka-ainekset sekä karhunvatukoita.
Eilen illalla itsegraavaamaani lohta. Päälle tuli runsaasti tilliä. Tuli muuten onnistunutta, mutta valitettavasti se kohta loppuu. Täytyy mennä ehkä vielä tänään kauppaan ostamaan tuoretta kalaa.
Tänään herkuttelin ihan täysillä.
Vaihdon valon ehjään.
Nyt on kiva katsella tyhjää jääkaappia.
Viinereitä, mustikkapitko ja pakastelokerossa suklaanougatjäätelöä.
Pannarista voi tehdä kinkkusuikaleet juustoraaste kunnon ruoka.
Fetajuustoa ja aurinkokuivattuja tomaatteja purkissa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.
Eikä leipä kuulu jääkaappiin.
Ei kuulu ei, mutta maun lievä heikkeneminen on pienempi paha kuin homehtuminen tai korpuksi kuivaminen, kun kaupassa tulee käytyä harvemmin kuin kerran viikossa ja silloinkin ostan ns. punalaputettuja leipiä.
Jes, eikä tule hävikkiä kun leipä jääkaapissa säilyy todella kauan.
Pakastin on keksitty, siellä säilyy pitkään.
Raparperihilloa, jota tein kälyltäni saamistani raparpereista. Mausta tulee lapsuus mieleen.
Mikä sua vaivaa?
eri