Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?

Vierailija
21.06.2026 |

Minulla Kippari-sulatejuustoviipale. 

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen skumppapullo, mutta ne saa odottaa. Nyt sieltä eniten houkuttaa tänään ostamani mansikat ja äsken tekemäni tsatsiki.

Vierailija
202/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappikinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamakkara ja  sonnin pihviä nimellä härkä. 

Vierailija
204/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta

Vierailija
205/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinimarja-mascarponepiirakka ja savulohipitsa. 

Vierailija
206/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua, mansikkakakkua, juustolajitelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkalimua, sitruunakakkua sekä vaahterasiirappia.

Kuuluuko siirappi jääkaappiin, minä laittaisin huoneenlämpöiseen kaappiin.

Vierailija
208/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku mansikkakermakakku ja  suklaakeksit .  Fasupaloja .  Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu.  Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.  

Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wigrenin metvurstia, mustaleimaedamia, voita, Korpalan laivurin lenkkiä, Kittilän sämpylöitä, maitoa, itsetehtyä erittäin tulista jauhelikastiketta, keitettyjä kananmunia

Oioi en oo ostanut mustaleimaa varmaan 20 vuoteen, laitan ostoslistalle nam :)

Vierailija
210/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mansikkakermakakku ja  suklaakeksit .  Fasupaloja .  Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu.  Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.  

Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.

Nimenomaan Fasupalat on älyttömän hyviä jääkaapista otettuna, ei sitkisty. Tai no, ei ainakaan meillä ehdi sitkistyä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsikkalimua, sitruunakakkua sekä vaahterasiirappia.

Kuuluuko siirappi jääkaappiin, minä laittaisin huoneenlämpöiseen kaappiin.

Säilytä vaahterasiirappia avaamattomana huoneenlämmössä, viileässä ja pimeässä. Avaamisen jälkeen siirappi on aina säilytettävä jääkaapissa, jotta siihen ei muodostu homeitiöitä. 

Vierailija
212/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku mansikkakermakakku ja  suklaakeksit .  Fasupaloja .  Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu.  Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.  

Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.

Eikä leipä kuulu jääkaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/213 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polar 15 % juustoa joka oli tänään tarjouksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän