Parasta herkkua, mitä nyt jääkaapistasi löytyy?
Kommentit (213)
Maksamakkara ja sonnin pihviä nimellä härkä.
Viinimarja-mascarponepiirakka ja savulohipitsa.
Voileipäkakkua, mansikkakakkua, juustolajitelma.
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkalimua, sitruunakakkua sekä vaahterasiirappia.
Kuuluuko siirappi jääkaappiin, minä laittaisin huoneenlämpöiseen kaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.
Vierailija kirjoitti:
Wigrenin metvurstia, mustaleimaedamia, voita, Korpalan laivurin lenkkiä, Kittilän sämpylöitä, maitoa, itsetehtyä erittäin tulista jauhelikastiketta, keitettyjä kananmunia
Oioi en oo ostanut mustaleimaa varmaan 20 vuoteen, laitan ostoslistalle nam :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.
Nimenomaan Fasupalat on älyttömän hyviä jääkaapista otettuna, ei sitkisty. Tai no, ei ainakaan meillä ehdi sitkistyä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsikkalimua, sitruunakakkua sekä vaahterasiirappia.
Kuuluuko siirappi jääkaappiin, minä laittaisin huoneenlämpöiseen kaappiin.
Säilytä vaahterasiirappia avaamattomana huoneenlämmössä, viileässä ja pimeässä. Avaamisen jälkeen siirappi on aina säilytettävä jääkaapissa, jotta siihen ei muodostu homeitiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mansikkakermakakku ja suklaakeksit . Fasupaloja . Limua ja porkkanapussi . Litran jogurtti. Omena mehu. Paahtoleipä ja suolakurkku purkki.
Jääkaappi on outo paikka kekseille, mahtaa sitkistyä.
Eikä leipä kuulu jääkaappiin.
Polar 15 % juustoa joka oli tänään tarjouksessa.
Jokunen skumppapullo, mutta ne saa odottaa. Nyt sieltä eniten houkuttaa tänään ostamani mansikat ja äsken tekemäni tsatsiki.