Vihaan tätä kuumuutta
Varmaan aivan jäätävän lapsellinen aloitus, mutta sainpahan sanottua. Muuten tämän kestäisi, mutta taaperon kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin töröttää sisällä.
Kommentit (80)
Paljon siellä on asteita?
26
Mikä on liikaa. En usko, että kukaan oikeasti tykkää näin kuumista ilmoista. Jonkun moraalisen korrektiuden nimissä ollaan tykkäävinään.
Mun "elämä" alkaa vasta kun mittarissa on vähintään 25. Ylärajaa ei ole tullut vastaan (no Egyptin 45 oli aika lämmin mutta liikkeellä oltiin silloinkin).
Vasta tuolloin kivut ja säryt helpottaa, olo piristyy, pystyn liikkumaan, vaeltamaan ja nauttimaan elämästä.
Paljonko Ap teillä on asteita ulkona?
Meillä 20. Ihmettelen kuinka kuuma on Suomessa.
25-26. ap
Meillä meren rannlla 23 ja edelleen viileä tuuli.
En itsekään pidä helteistä mutta tämä nyt vielä menee tosin viime yön kosteus ei ollut kiva. No ensi viikolla lämpötilat pyörii siinä max 20 mikä on ihan passeli.
Vierailija kirjoitti:
Paljon siellä on asteita?
26
Mikä on liikaa. En usko, että kukaan oikeasti tykkää näin kuumista ilmoista. Jonkun moraalisen korrektiuden nimissä ollaan tykkäävinään.
Mun "elämä" alkaa vasta kun mittarissa on vähintään 25. Ylärajaa ei ole tullut vastaan (no Egyptin 45 oli aika lämmin mutta liikkeellä oltiin silloinkin).
Vasta tuolloin kivut ja säryt helpottaa, olo piristyy, pystyn liikkumaan, vaeltamaan ja nauttimaan elämästä.
Meitä on erilaisia ihmisiä, onneksi. Toisaalta voihan sitä miettiä näitä lämpötiloja kaltaistesi kannalta, että jollain tämä kuuma on hyvä juttu. Koitan tehdä niin! ap
Ei ole täällä kuuma hyvä, kun +20 mittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Syyskuuta odotellessa...
Pitkä on aika odottaa jos nyt jo lasket päiviä.
Eipä oikeastaan ole. Huomisesta päivät alkavat taas lyhentyä ja syksyä kohti mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??
Olen kyllä jo 40v ja lapsi ei ole vielä kahta. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole täällä kuuma hyvä, kun +20 mittarissa.
No sitten ei ole saatana missään kun täällä on +20 mittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??
Olen kyllä jo 40v ja lapsi ei ole vielä kahta. ap
40 on huippukunnossa, elämänsä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Syyskuuta odotellessa...
Pitkä on aika odottaa jos nyt jo lasket päiviä.
Eipä oikeastaan ole. Huomisesta päivät alkavat taas lyhentyä ja syksyä kohti mennään.
Vaikuttaako päivien pituus siihen montako niitä on ennen syyskuuta?
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
"loppupäivän särkee päätä ja väsyttää. Kuumuus turvottaa, hidastaa ajattelun ja tympii."
Minulla on aina tällaista kesät talvet 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Terve helle hullu!
oot päässy avohoidonpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Rasitusvammoja? Lappalaisilla geeneillä? :D Kannattais ehkä totutella siihen lenkkeilyyn jos et halua olla ihan liikuntakyvytön vanhempana.
Mäkin käyn juoksemassa joka aamu 5km. Eipä tunnu helteet enää sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä?
Kyse on oikeasti idioottirajasta. Pitää olla tarpeeksi idiootti, kuten tuo yksi jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??
Ei ne rasitusvammat ikää katso. ap
Tunnin kävelystä ei tule rasitusvammaa.
Tulee jos painaa 150kg ,tai ainaki voi tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle
Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä?
45kg
Jos kuumuus haittaa niin laittakaa se ilmastointilaite päälle !
Ei se ole vaikeaa .
Hellehullu aloitti taas.