Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan tätä kuumuutta

Vierailija
21.06.2026 |

Varmaan aivan jäätävän lapsellinen aloitus, mutta sainpahan sanottua. Muuten tämän kestäisi, mutta taaperon kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin töröttää sisällä. 

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullu aloitti taas.

Vierailija
42/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon siellä on asteita?

26

Mikä on liikaa. En usko, että kukaan oikeasti tykkää näin kuumista ilmoista. Jonkun moraalisen korrektiuden nimissä ollaan tykkäävinään.

 

Mun "elämä" alkaa vasta kun mittarissa on vähintään 25. Ylärajaa ei ole tullut vastaan (no Egyptin 45 oli aika lämmin mutta liikkeellä oltiin silloinkin). 

Vasta tuolloin kivut ja säryt helpottaa, olo piristyy, pystyn liikkumaan, vaeltamaan ja nauttimaan elämästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Ap teillä on asteita ulkona? 

Meillä 20. Ihmettelen kuinka kuuma on Suomessa. 

25-26. ap

 

Meillä meren rannlla 23 ja edelleen viileä tuuli.

Vierailija
44/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään pidä helteistä mutta tämä nyt vielä menee tosin viime yön kosteus ei ollut kiva. No ensi viikolla lämpötilat pyörii siinä max 20 mikä on ihan passeli.

Vierailija
45/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon siellä on asteita?

26

Mikä on liikaa. En usko, että kukaan oikeasti tykkää näin kuumista ilmoista. Jonkun moraalisen korrektiuden nimissä ollaan tykkäävinään.

 

Mun "elämä" alkaa vasta kun mittarissa on vähintään 25. Ylärajaa ei ole tullut vastaan (no Egyptin 45 oli aika lämmin mutta liikkeellä oltiin silloinkin). 

Vasta tuolloin kivut ja säryt helpottaa, olo piristyy, pystyn liikkumaan, vaeltamaan ja nauttimaan elämästä. 

Meitä on erilaisia ihmisiä, onneksi. Toisaalta voihan sitä miettiä näitä lämpötiloja kaltaistesi kannalta, että jollain tämä kuuma on hyvä juttu. Koitan tehdä niin! ap

Vierailija
46/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä kuuma hyvä, kun +20 mittarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Syyskuuta odotellessa...

Pitkä on aika odottaa jos nyt jo lasket päiviä.

Eipä oikeastaan ole. Huomisesta päivät alkavat taas lyhentyä ja syksyä kohti mennään.

Vierailija
48/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.

Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja. 

 

Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap

Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??

Olen kyllä jo 40v ja lapsi ei ole vielä kahta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole täällä kuuma hyvä, kun +20 mittarissa.

No sitten ei ole saatana missään kun täällä on +20 mittarissa.

Vierailija
50/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.

Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja. 

 

Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap

Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??

Olen kyllä jo 40v ja lapsi ei ole vielä kahta. ap

40 on huippukunnossa, elämänsä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin! Syyskuuta odotellessa...

Pitkä on aika odottaa jos nyt jo lasket päiviä.

Eipä oikeastaan ole. Huomisesta päivät alkavat taas lyhentyä ja syksyä kohti mennään.

Vaikuttaako päivien pituus siihen montako niitä on ennen syyskuuta?

Vierailija
52/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"loppupäivän särkee päätä ja väsyttää. Kuumuus turvottaa, hidastaa ajattelun ja tympii."

 

Minulla on aina tällaista kesät talvet 🤣🤣🤣

Vierailija
54/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Terve helle hullu!

oot päässy avohoidonpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.

Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja. 

 

Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap

Rasitusvammoja? Lappalaisilla geeneillä? :D Kannattais ehkä totutella siihen lenkkeilyyn jos et halua olla ihan liikuntakyvytön vanhempana. 

Mäkin käyn juoksemassa joka aamu 5km. Eipä tunnu helteet enää sen jälkeen.

Vierailija
56/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä? 

Vierailija
57/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä? 

Kyse on oikeasti idioottirajasta. Pitää olla tarpeeksi idiootti, kuten tuo yksi jankkaaja.

Vierailija
58/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.

Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja. 

 

Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap

Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??

Ei ne rasitusvammat ikää katso. ap

Tunnin kävelystä ei tule rasitusvammaa.

Tulee jos painaa 150kg ,tai ainaki voi tulla

Vierailija
59/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta se reilu ylipaino pois niin lämpö ei tunnu niin tukalalta. Läski ja ihra kun on todella hyviä eristeitä lukitsemaan lämmön kehoon sisälle

Voiko joku nyt jo vihdoin kertoa tän maagisen painorajan kun pystyy nauttimaan helteistä? 

45kg

Vierailija
60/80 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumuus haittaa niin laittakaa se ilmastointilaite päälle !

Ei se ole vaikeaa .