Vihaan tätä kuumuutta
Varmaan aivan jäätävän lapsellinen aloitus, mutta sainpahan sanottua. Muuten tämän kestäisi, mutta taaperon kanssa pitäisi tehdä muutakin kuin töröttää sisällä.
Kommentit (39)
Taas hellevalitus alkoi. Minä nautin tämmöisistä helteistä niin että koettakaa te muut kitua siellä.
Ei voisi vähempää apn narina kiinnostaa. Onneksi et voi säälle mitään, vaikka ulisisit aamusta iltaan vauvapalstalla aiheesta. Sää, kun ei välitä yksittäisen pellen valituksista eikä lue vauvapalstaa ja sitä paitsi helteet ovat vasta edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitte heränneet aikaisin ja käyneet heti ulkona. Minä heräsin neljältä.
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Jos olet pienen lapsen äiti, olet vielä nuori. Mitä puhut rasitusvammoista??
Ei ne rasitusvammat ikää katso. ap
Vierailija kirjoitti:
Taas hellevalitus alkoi. Minä nautin tämmöisistä helteistä niin että koettakaa te muut kitua siellä.
No jo huomenna sama narina kääntyykin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei muuta yhtään mitään vaikka kävisin miten aamusta ulkona sen tunnin lenkin tekemässä lapsen kanssa rattailla. Se ihme päänsärky ja väsymys tulee silti. Ja mä herään aamusta siinä 5-6. Eikä jalat jaksa jokapäiväistä lenkkeilyä, tulee rasitusvammoja.
Illalla ollaan sitten hiekkalaatikolla, mutta on sekin paskaa kyllä kuumalla ja lapsen takia on oltava. Ei kyllä sovi nämä lappalaiset geenit tänne....ap
Tunnin kävelystä ei tule rasitusvammaa.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Ap teillä on asteita ulkona?
Meillä 20. Ihmettelen kuinka kuuma on Suomessa.
25-26. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnin kävelystä ei tule rasitusvammaa.
Riittävän usein kun tekee niin kyllä mulle tulee. Ihmiset on erilaisia. ap
Vierailija kirjoitti:
Paljon siellä on asteita?
26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pärjää kahden tunnin yöunilla, mummo.
Minkälainen ihminen menee kahdelta yöllä nukkumaan? Etkö voisi millään olla normaali.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää apn narina kiinnostaa. Onneksi et voi säälle mitään, vaikka ulisisit aamusta iltaan vauvapalstalla aiheesta. Sää, kun ei välitä yksittäisen pellen valituksista eikä lue vauvapalstaa ja sitä paitsi helteet ovat vasta edessä
On sulla kamala elämä kun väkisin joudut keskittymään asioihin jotka ei kiinnosta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon siellä on asteita?
26
Mikä on liikaa. En usko, että kukaan oikeasti tykkää näin kuumista ilmoista. Jonkun moraalisen korrektiuden nimissä ollaan tykkäävinään.
Kuumuus tappaa. Miksi kaupungeista ja lähiöistä kaadetaan viimeisetkin metsät, jotka ovat viilentäviä paikkoja helteillä?
Vierailija kirjoitti:
Kuumuus tappaa. Miksi kaupungeista ja lähiöistä kaadetaan viimeisetkin metsät, jotka ovat viilentäviä paikkoja helteillä?
Metsien tilalle tungetaan betonia ja asvalttia, mitkä vain lisää kuumuutta. Sitten vielä puhutaan ilmastonmuutoksesta, muttei toimita sen osalta järkevästi ja jätetä metsiä myös kaupunkialueille.
Laihduta niin kestää lämpöä paremmin.
Ilmastointilaite auttaa sisätiloissa, se on muuten yli 100v vanha keksintö jo.
Viimeistään jouluna helpottaa, tai iskee jouluhelteet.
Ei ole kun plus 18 ja kylmenee ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Samoin! Syyskuuta odotellessa...
Pitkä on aika odottaa jos nyt jo lasket päiviä.
Yli 40 astetta!