Harmittaa Lauri Tähkän puolesta
Luin jutun iltasanomista. Kovaa on julkisuus lyönyt miestä. Voimia Jarkko!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.
No mitä sitten? Eihän se poista sitä, että rikos on saattanut tapahtua, asia tutkitaan, oli rahaa pyydetty tahi ei. Ei teidän sumutusyritykset ja uhrien mustamaalaamiset mene nykyaikana läpi.
On jäänyt kyllä käsitys siitä, että suurelle osaa miehistä suurin rangaistus on juuri se, että joutuu luovuttamaan rakkaista rahoista jonkun osan. Ehkä joutuu sen rakkaan autonsakin myymään, että saa sakot maksettua. Maineen menetys tai vankeusrangaistus ei ole mitään sen rinnalla, jos ja kun rahaa viedään.
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis?
No pitääkö automaattisesti uskoa jokaista pikkupimua, joka on vapaaehtoisesti lähtenyt julkkismiehen mukaan?
Jotenkin näistä jutuista tulee mieleen se, että nykyään mies ei saisi tehdä selväksi olevansa kiinnostunut ja halukas - että jo se on ahdistelua. Minusta ahdistelua ja pakottamista on vasta se, että aletaan tehdä asioita toiselle väkipakolla.
Tuomittiinko tässä julkisuuden henkilö laulaja Lauri Tähkä vai mies nimeltä Jarkko Suo
Mikä motivoi naisen menemään tämän henkilön hotellihuoneeseen? Tuliko siitä selvyyttä?
Alasilmä runkku , huonoa musiikkia tekee ja käyttää väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän tuomioon riitti letunpaistajan sana, mutta Malmilla kahden promillen humalassa ollut teini kykeni antamaan suostumuksen joukkopanolle pusikossa. Sellainen oikeuslaitos meillä.
Siis onhan toi nyt erikoista. Toisessa tapauksessa se tulkittiin suostumukseksi, että alaikäinen tyttö lähti miesten mukaan. Ja toisessa tapauksessa se, että aikuinen nainen lähti miehen mukaan peräti hotellihuoneeseen (missä tehdään vain 2 asiaa: nukutaan tai pannaan), niin sitä ei taas katsota suostumukseksi. Eihän noi tuomiot oo yhtään linjassa keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä motivoi naisen menemään tämän henkilön hotellihuoneeseen? Tuliko siitä selvyyttä?
No ne letut tietty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Näin. Yhtä viattomia ovat Lauri, Roope, Nikke Ankara ja ketä näitä nyt olikaan.. Eiköhän nää äijät ihan itse ole omat uransa pilanneet. Ja ohessa muutaman naisen elämän, mutta sehän on tietenkin uhrien syy.
Kautta aikain nuoret naiset ja tytöt ovat hinkuneet etenkin poppareiden perään, aiemmin myös vanhemman tanssimusiikin esittäjien perään. Ns. "lehtolapsia" on syntynyt näistä "romansseista", ja kuinka monta aborttia lie tehty, joten ei ole mikään nykyajan tai yhden miehen ominaisuus.
Kuten tuolla normaalielämässäkin, joku naistenmiehen mainetta nauttiva voi suhtautua hyvinkin ylimielisesti ihailijaansa. Kuten minullekin nuorena kävi. Paikallinen playboy kohdisti fokuksensa minuun ja saatuaan mitä halusi, potkaisi sängystä alas ja nauroi vain "alahan kalppia, pitää päästä nukkumaan". Gloria hänen ympäriltään hävisi sen sileän tien.
Tätä samaa varmaankin myös monet bang- bussissa vierailevat pojat saavat nauttia. Tuntevat hetken olevansa maailman katolla, mutta jälkikäteen tajuavat ettei vuosisadan romanssia syttynytkään.
Se bangbuss homma on vaan seksiä.
Kiva juttu ja sitte seuraava. Voi pitkään muistella.
Ei siellä mitään romanssia hankinta vaan kiva kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen, naimisissa oleva nainen lähtee yöllä toisen miehen hotellihuoneeseen ja kuvittelee tekevänsä siellä mitä?
Täyttä hevonpaskaa sanon minä.
Sillä ei ole väliä, vaikka nainen olisi varattu. Seksuaalirikos on rikos, siviilisäädystä riippumatta.
Menetkö sinä useinkin "paistamaan lettuja" parisuhteen ulkopuolisten miesten kanssa keskellä yötä hotellihuoneeseen?
Et oo lettukesteistä kuullu?
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Näin. Yhtä viattomia ovat Lauri, Roope, Nikke Ankara ja ketä näitä nyt olikaan.. Eiköhän nää äijät ihan itse ole omat uransa pilanneet. Ja ohessa muutaman naisen elämän, mutta sehän on tietenkin uhrien syy.
Kyllä varmaan Roope Salmisen kanssa lusikassa nukkuneen naisen elämä meni siitä pilalle? Ensin dokasi Roopen kanssa kaksi päivää, sitten päätyivät nukkumaan - ja Roope meni lusikkaan! Hirveät traumat naiselle! Ehkä kannattaisi valita paremmin dokausseuransa. terveisin oikeasti raizkattu, joka pitää tuollaisen teon nimittämistä seksuaalirikokseksi naurettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän tuomioon riitti letunpaistajan sana, mutta Malmilla kahden promillen humalassa ollut teini kykeni antamaan suostumuksen joukkopanolle pusikossa. Sellainen oikeuslaitos meillä.
Siis onhan toi nyt erikoista. Toisessa tapauksessa se tulkittiin suostumukseksi, että alaikäinen tyttö lähti miesten mukaan. Ja toisessa tapauksessa se, että aikuinen nainen lähti miehen mukaan peräti hotellihuoneeseen (missä tehdään vain 2 asiaa: nukutaan tai pannaan), niin sitä ei taas katsota suostumukseksi. Eihän noi tuomiot oo yhtään linjassa keskenään.
Fiksu havainto. Ja alaikäinen tyttö oli vielä humalassa. Koko suostumuspykälä on hyvin epäselvä. Edes allekirjoitettu sopimus ei pelasta, koska miehen pitää pystyä lopettamaan seksi kesken kaiken, jos nainen muuttaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty.
Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen.
Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.
Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.
Roope ei pyydä tekoaan anteeksi uhrilta vaan aiheuttamaansa mielipahaa. Siinä on iso ero. Riisui sammuneelta ystävältään ja itseltään vaatteet , sormetti uhria tämän jälkeen lusikka asennossa. Ei tunnustanut aluksi mitään. Onneksi oli todistajia. Lauri Tähkä on partiopoika tähän verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty.
Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen.
Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.
Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.
Roope ei pyydä tekoaan anteeksi uhrilta vaan aiheuttamaansa mielipahaa. Siinä on iso ero. Riisui sammuneelta ystävältään ja itseltään vaatteet , sormetti uhria tämän jälkeen lusikka asennossa. Ei tunnustanut aluksi mitään. Onneksi oli todistajia. Lauri Tähkä on partiopoika tähän verrattuna.
Laittoi vielä wu viestin uhrilleen, että "...eiks se oo voittoo molemmille?" Nää viestit luettiin käräjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty.
Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen.
Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.
Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.
Ihanko tosissaan uskot että Roope Salminen on oikeasti katunut yhtään mitään. Helppoa itkeä julkisuudessa ja näytellä katuvaa... ja kaikki on annettu anteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty.
Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen.
Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.
Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.
Ihanko tosissaan uskot että Roope Salminen on oikeasti katunut yhtään mitään. Helppoa itkeä julkisuudessa ja näytellä katuvaa... ja kaikki on annettu anteeksi...
jep, roopehan jäi kiinni itse teosta mutta hyvä veli maikkari järjestö pitää valehtelijaa pinnalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauri Tähkän tuomioon riitti letunpaistajan sana, mutta Malmilla kahden promillen humalassa ollut teini kykeni antamaan suostumuksen joukkopanolle pusikossa. Sellainen oikeuslaitos meillä.
Siis onhan toi nyt erikoista. Toisessa tapauksessa se tulkittiin suostumukseksi, että alaikäinen tyttö lähti miesten mukaan. Ja toisessa tapauksessa se, että aikuinen nainen lähti miehen mukaan peräti hotellihuoneeseen (missä tehdään vain 2 asiaa: nukutaan tai pannaan), niin sitä ei taas katsota suostumukseksi. Eihän noi tuomiot oo yhtään linjassa keskenään.
Ja jos tyttö on metsässä pyytänyt lopettamaan ja perunut suostumuksensa, sen kieltämiseksi riittää, että miehet sanovat että toisin kävi? Yhtään väheksymättä tämän ketjun tapausta, enemmän mietityttää miten voidaan noin radikaalisti päätyä eri ratkaisuun toisessa tapauksessa, jossa on paljon iljettäviä yksityiskohtia ja kyseessä alaikäinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Pakosti piirtyy kuva, että on ollut pussailua tai muuta eroottista toimintaa jo ennen huoneeseen menoa. Se on jatkunut huoneessa ja Tähkä siirtynyt seksin aloittamiseen liittyviin juttuihin. Naista alkanut mietityttää kun on varattukin, ja alkanut empiä, jolloin Tähkä komensi hänet ulos. Ja sitten kaikki kiva onkin muuttunut mielessä ikäväksi ja pakottamiseksi.
Yksi scene voi olla vaikka: Flirttiä ilmassa ja kimpassa hotellihuoneeseen vielä "jutskailemaan", Käynyt rajusti kiinni kuin sika limppuun - ja kumppani säikähti ihan hemmetisti ettei hei ei ei sittenkään tällaista ja laittoi jarrua. Sen jälkeen toinen turhautuneena siihen : no miks sitten tulit, lähe sitten vetään siitä, ulos! Toinen loukkaantui sydänjuuria myöten että ai jaaha tällainen kohtelu, yritit ihan väkisten, hei tää ei oo okei.
Sitten onkin vain sana vastaan.
Spekuloida voi miljoonalla tavalla.
Mistähän johtuisi, että Tähkä ei ole katunut? Uskooko joku oikeasti hänen syyllistyneen johonkin?
En puolustele ketään seksuaalirikossyytettä saanutta/ tuomittua, mutta pidän hieman erikoisena, että parisuhteessa oleva nainen menee julkkiksen sänkyyn yöllä hotellissa. Kun mies sitten luulee jotain saavansa, ja alkaa hiplailla, perään tulee rikossyyte.
Mielestäni muutenkin koskettelu ja hiplailu on eri asia, kuin väkipakolla sisään työntyminen millä tavalla tahansa.
Kielsikö nainen koskettamisen? Miksi nainen menee yöllä miehen sänkyyn? En muista jutun yksityiskohtia.