Harmittaa Lauri Tähkän puolesta
Luin jutun iltasanomista. Kovaa on julkisuus lyönyt miestä. Voimia Jarkko!
Kommentit (101)
Mitä vähemmän Suomen kansa joutuu näkemään tuota naamanvääntelijää, sen parempi.
Se on minun vilpitön mielipiteeni tähän Lauri Tähkä -asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Nykyään pitää Kimbleä pelata ettei varmasti tule syytettä...
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Miksi et ihmettele sitä, ettei äijä osaa hillitä itseään jos nainen sanookin ei? Jos kesken kaiken toinen haluaa lopettaa, niin mikä on niin vaikeaa lopettaa?
Ongelmallista se, että tuossa on sana sanaa vastaan. Miksi ko. varattu nainen meni yöllä vieraan miehen, olkoonkin julkkis, kanssa hotellihuoneeseen? Ja miksi nainen ei sanonut ei, lähtenyt itse ovesta ulos, jos ei meno miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten aina vain löytyy näitä, joiden mielestä miehen synnit ovat aina naisen vika. Puolustaisitteko Tähkää yhtä paljon, jos hän ei olisi varakas ja suosittu julkkis?
Laki ja moraali koskevat myös häntä. Vaikka joku tekisi mitä, hän on samojen sääntöjen alainen kuin muut ja vastuu teoistaan on hänellä itsellään.
Saatanan woke!
Woke on hyvä asia, jos se napsahtaa naisia ahdistelevien pervojen näpeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Miksi et ihmettele sitä, ettei äijä osaa hillitä itseään jos nainen sanookin ei? Jos kesken kaiken toinen haluaa lopettaa, niin mikä on niin vaikeaa lopettaa?
Suostumuksen voi perua myös jälkikäteen, kun muistaakin sen oman puolison olemassaolon.
Jenkeissä elinkautinen 35 v. Mitenköhän paljon meillä Suomessa. Nainen varastaa yhdistykseltä reilut 200 000 euroa vuosien ajan. Tuomio ehdollista. Kyllähän nää Suomen tuomiot naurattaa enemmän kuin Stand up.
Pakosti piirtyy kuva, että on ollut pussailua tai muuta eroottista toimintaa jo ennen huoneeseen menoa. Se on jatkunut huoneessa ja Tähkä siirtynyt seksin aloittamiseen liittyviin juttuihin. Naista alkanut mietityttää kun on varattukin, ja alkanut empiä, jolloin Tähkä komensi hänet ulos. Ja sitten kaikki kiva onkin muuttunut mielessä ikäväksi ja pakottamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen, naimisissa oleva nainen lähtee yöllä toisen miehen hotellihuoneeseen ja kuvittelee tekevänsä siellä mitä?
Täyttä hevonpaskaa sanon minä.
Sillä ei ole väliä, vaikka nainen olisi varattu. Seksuaalirikos on rikos, siviilisäädystä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Miksi et ihmettele sitä, ettei äijä osaa hillitä itseään jos nainen sanookin ei? Jos kesken kaiken toinen haluaa lopettaa, niin mikä on niin vaikeaa lopettaa?
Suostumuksen voi perua myös jälkikäteen, kun muistaakin sen oman puolison olemassaolon.
Näin. Pitää olla ne paperit allekirjoitettuna. Varma on aina varmaa.
Miksi naisen pitää satuilla jostain lettujen paistamisesta, jos seksi ei olekaan sitten kiinnostanut, kun on tullut oma kumppani mieleen? Kumpi on uskottavampi vaihtoehto: on menty yhteistuumin panemaan vai lettujen paisto keskellä yötä rokkitähden hotellihuoneessa varattuna naisena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen, naimisissa oleva nainen lähtee yöllä toisen miehen hotellihuoneeseen ja kuvittelee tekevänsä siellä mitä?
Täyttä hevonpaskaa sanon minä.
Sillä ei ole väliä, vaikka nainen olisi varattu. Seksuaalirikos on rikos, siviilisäädystä riippumatta.
Menetkö sinä useinkin "paistamaan lettuja" parisuhteen ulkopuolisten miesten kanssa keskellä yötä hotellihuoneeseen?
Tykkäsin Tähkän musiikista. Mutta ihan oikeasti: jos keikan jälkeen panettaa, niin mikäli pystyy keikalla pitämään mikrofonia kädessä (eli ei ole kädetön), niin varmaan voisi ne pahimmat biologiaan perustuvat paineensa purkaa ihan omalla kädelläkin. Ja kun sitten palaa keikalta kotiin, niin siellä on vaimo tai tyttöystävä odottamassa. Eikä varsinkaan tartte tehdä keikan jälkeen kiimoissaan jotain sellaista, mikä olisi laitonta.
Olen aina kuvitellut, että tässä maassa noi "pohojalaiset" olisivat rehellisintä, luotettavinta ja lainkuuliaisinta kansanosaa. Mutta ilmeisesti eivät olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Pakosti piirtyy kuva, että on ollut pussailua tai muuta eroottista toimintaa jo ennen huoneeseen menoa. Se on jatkunut huoneessa ja Tähkä siirtynyt seksin aloittamiseen liittyviin juttuihin. Naista alkanut mietityttää kun on varattukin, ja alkanut empiä, jolloin Tähkä komensi hänet ulos. Ja sitten kaikki kiva onkin muuttunut mielessä ikäväksi ja pakottamiseksi.
No niin, Tähkä lopetti kun vosu sanoi ei, mutta kosto seurasi vielä perässä...
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis?
Ei ollut rikos, eikä edes rike
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Miksi et ihmettele sitä, ettei äijä osaa hillitä itseään jos nainen sanookin ei? Jos kesken kaiken toinen haluaa lopettaa, niin mikä on niin vaikeaa lopettaa?
Mistä sinä tiedät, mitä siellä huoneessa tapahtui? Asiasta on olemassa vain väitteitä.
"Toi on varmaan turvallinen kun se on tuttu tv:stä tai julkisuudesta" - illuusio. Yleensä toki näin. Mutta ei aina.
Julkisuuden henkilöiden tulee tiedostaa myös oman asemansa haavoittuvuus - varsinkin v apaalla tai kännäillessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikuinen, naimisissa oleva nainen lähtee yöllä toisen miehen hotellihuoneeseen ja kuvittelee tekevänsä siellä mitä?
Täyttä hevonpaskaa sanon minä.
Sillä ei ole väliä, vaikka nainen olisi varattu. Seksuaalirikos on rikos, siviilisäädystä riippumatta.
Menetkö sinä useinkin "paistamaan lettuja" parisuhteen ulkopuolisten miesten kanssa keskellä yötä hotellihuoneeseen?
Ihan normaalia nykyisin. Kotona on cuck-ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten aina vain löytyy näitä, joiden mielestä miehen synnit ovat aina naisen vika. Puolustaisitteko Tähkää yhtä paljon, jos hän ei olisi varakas ja suosittu julkkis?
Laki ja moraali koskevat myös häntä. Vaikka joku tekisi mitä, hän on samojen sääntöjen alainen kuin muut ja vastuu teoistaan on hänellä itsellään.
Saatanan woke!
Woke on hyvä asia, jos se napsahtaa naisia ahdistelevien pervojen näpeille.
Ok, jos noin, niin miksi se nainen meni tuollaisen kanssa paistamaan lettuaan?
Suomi on maailman ensimmäinen NS täti valtio.