Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa Lauri Tähkän puolesta

Vierailija
21.06.2026 |

Luin jutun iltasanomista. Kovaa on julkisuus lyönyt miestä. Voimia Jarkko!

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli, jos ei enää laulele. Varmaan moni vielä kuuntelisi häntä. Mutta jos on asiansa itse sotkenut, niin häntä se pitäisi harmittaa, eikä muita.

Vierailija
22/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naimisissa oleva nainen menee aamuyöllä vieraan miehen hotellihuoneeseen ? 

Tässä tapauksessa on kaksi vaihtoehtoa. 

1)  Nainen harrasti lähempää kanssakäymistä artistin kanssa. Nainen suuttui verisesti, kun tajusi että siinä kaikki. Että artisti ei ala suhteeseen kanssaan. Nainen suuttui, halusi kostaa ja teki väärän ilmiannon .

 

2) Naisen mies oli myös hotellissa. Tekivät suunnitelman etukäteen, että syyttävät artistia. Toiveissa saada rahaa. No ehkä saivatkin, mutta maine meni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.

Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.

Myöntäisivätpä ne valheellisia r skaussyytteirä nostaneet naisetkin omat mokansa! Eikä ”nimi ja ääni muutettu”-metodilla, vaan omalla nimellään ja kasvoillaan.

Vierailija
24/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis? 

Se juttu oli ihan selvästi järjestetty rahastus, muija lähtee humalaisen julkkiksen huoneeseen, eikö hänen poikaystävänsä ollut samasa hotellissa? 

Vierailija
25/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tajua, että mitä nainen kuvittelee, kun joku mies pyytää hänet yöksi hotellihuoneeseen. Ei niin naivia voi ollakaan, ettei tajua mitä ollaan vailla. Ihan sama kun nämä julkisuuteen miehen kuoleman jälkeen tulleet entiset nuoret naiset, joita vanhempi mies on käyttänyt hyväksi. Kuvitteleeko todellakin, että mies hakee jotain älykästä keskusteluseuraa parikymppisestä bimbosta. Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.

Vierailija
26/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana sanaa vastaan ja hänet tuomittiin. Olkaa varovaisia miehet! Jos haluatte pelata varmanpäälle,niin sitten maksullisia,tai ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Aku hirveäniemi vieläkö hiplaa naisia?

Onko taas uusilla rikoksen poluilla vedättämässä. Jännitystä pitää olla. Adrenaliinipiikit. Humps. Kiinnijäämisen ihanuus ja pelko.

Vierailija
28/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk koht olen iloinen ettei radiosta enää kuulu "mun täytyy rakastaa tää elämä roskiin, mun sydän palaa kuin kuohuva koskiii"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis? 

Todisteet pitäisi olla, jos kyseessä nainen, joka lähtenyt julkkiksen kanssa jatkoille omasta halustaan. 

Vierailija
30/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.

Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.

Myöntäisivätpä ne valheellisia r skaussyytteirä nostaneet naisetkin omat mokansa! Eikä ”nimi ja ääni muutettu”-metodilla, vaan omalla nimellään ja kasvoillaan.

Se ei muuta Tähkän kohdalla yhtään mitään, mitä joku muu on tehnyt tai jättänyt tekemättä. Hänellä on oma syntinsä kannettavanaan, eikä muiden tekemiset sitä kevennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Olen samaa mieltä ja olen nainen.

Vierailija
32/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa, miten miehet saavat väkivalloin karata naisten päälle ja pilata nämä ikiajoiksi! Karseata! Kuvottavaa edes miettiä lopputulosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten aina vain löytyy näitä, joiden mielestä miehen synnit ovat aina naisen vika. Puolustaisitteko Tähkää yhtä paljon, jos hän ei olisi varakas ja suosittu julkkis?

Laki ja moraali koskevat myös häntä. Vaikka joku tekisi mitä, hän on samojen sääntöjen alainen kuin muut ja vastuu teoistaan on hänellä itsellään.

Vierailija
34/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Olen samaa mieltä ja olen nainen.

Miksi Laurilla teidän mielestänne on joku erioikeus sikailuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavaa, miten miehet saavat väkivalloin karata naisten päälle ja pilata nämä ikiajoiksi! Karseata! Kuvottavaa edes miettiä lopputulosta. 

Ikävästi päättyi sekin letunpaistaminen rokkarin hotellihuoneessa keskellä yötä!

Vierailija
36/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 

Aina tykännyt Laurin biiseistä. Hyvä ääni, tasokasta musaa. Tsemppiä Laurille 

Vierailija
37/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa

Vierailija
38/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Tähkän tuomioon riitti letunpaistajan sana, mutta Malmilla  kahden promillen humalassa ollut teini kykeni antamaan suostumuksen joukkopanolle pusikossa. Sellainen oikeuslaitos meillä.

Vierailija
39/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa

Lettuja paistamaan tässä tapauksessa.

Vierailija
40/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti tajua, että mitä nainen kuvittelee, kun joku mies pyytää hänet yöksi hotellihuoneeseen. Ei niin naivia voi ollakaan, ettei tajua mitä ollaan vailla. Ihan sama kun nämä julkisuuteen miehen kuoleman jälkeen tulleet entiset nuoret naiset, joita vanhempi mies on käyttänyt hyväksi. Kuvitteleeko todellakin, että mies hakee jotain älykästä keskusteluseuraa parikymppisestä bimbosta. Ei ole olemassa ilmaisia lounaita.

Koko yhteiskuntamme on tätiytynyt. Täti siellä, täti täällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan