Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa Lauri Tähkän puolesta

Vierailija
21.06.2026 |

Luin jutun iltasanomista. Kovaa on julkisuus lyönyt miestä. Voimia Jarkko!

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uransa tuhosi.

Vierailija
2/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Voisihan se mieskin olla viemättä naisia hotelliin, jos ei pysty olemaan käymättä päälke silloinkin kun toinen ei halua. Voisi ihan siinä hotellin ovella todeta, että parempi kun meneekin yksin nukkumaan, eikös voisikin? Kuitenkin aikuinen ihminen ja sillä tavalla vastuussa tekemisistään ja joidenkin mielestä sukupuolista jopa se pätevin tekemään päätöksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aivan eritysilaatuinen idi**tti jos fanittaa jotain raiskailijaa.

Vierailija
4/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.

5/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Vierailija
6/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Aku hirveäniemi vieläkö hiplaa naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.

No jo on ???!

Vierailija
8/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rskausuhrin kannalta pniksen värillä ei ole merkitystä, siat. 

Pitäisi pudottaa kaikki tekoon syylliset ministerin viroista ym ja ampua/hirttää vaikka Senaatintorilla.

Kun te persut niin tykkäätte shariasta. 

En ole tiennytkään, että Lauri Tähkä on ministeri ja persu.

Vierailija
10/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Näin. Yhtä viattomia ovat Lauri, Roope, Nikke Ankara ja ketä näitä nyt olikaan.. Eiköhän nää äijät ihan itse ole omat uransa pilanneet. Ja ohessa muutaman naisen elämän, mutta sehän on tietenkin uhrien syy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Voisihan se mieskin olla viemättä naisia hotelliin, jos ei pysty olemaan käymättä päälke silloinkin kun toinen ei halua. Voisi ihan siinä hotellin ovella todeta, että parempi kun meneekin yksin nukkumaan, eikös voisikin? Kuitenkin aikuinen ihminen ja sillä tavalla vastuussa tekemisistään ja joidenkin mielestä sukupuolista jopa se pätevin tekemään päätöksiä.

Humala sekoittaa joidenkin pään. Olen itse joutunut sen useasti toteamaan. Silloin ei ole järkevää olla ko. henkilön kanssa samassa asunnossa. Kaikkien naisten kannattaisi tiedostaa se. Ja tämä ei tietysti poista humalaisen rikosoikeudellista vastuuta. Mutta naisen kannattaa olla tosi varovainen. 

Vierailija
12/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Tuokin tulee kieltämättä joskus mieleen. 

Vierailija
14/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.

Miesten pitää myös osata olla varovaisia.  Se läheksä panee kaikkien kuullen taitais ollakin käypä tapa,  eikä mikään haluaisin jutella kahdestaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Voisihan se mieskin olla viemättä naisia hotelliin, jos ei pysty olemaan käymättä päälke silloinkin kun toinen ei halua. Voisi ihan siinä hotellin ovella todeta, että parempi kun meneekin yksin nukkumaan, eikös voisikin? Kuitenkin aikuinen ihminen ja sillä tavalla vastuussa tekemisistään ja joidenkin mielestä sukupuolista jopa se pätevin tekemään päätöksiä.

Humala sekoittaa joidenkin pään. Olen itse joutunut sen useasti toteamaan. Silloin ei ole järkevää olla ko. henkilön kanssa samassa asunnossa. Kaikkien naisten kannattaisi tiedostaa se. Ja tämä ei tietysti poista humalaisen rikosoikeudellista vastuuta. Mutta naisen kannattaa olla tosi varovainen. 

Itsensä humalaan juominen ei ole mikään perusoikeus, mikä pitää jokaisella olla. Varsinkin jos menee kontrolli ja käytös muuttuu arvaamattomaksi, silloin se henkilö lopettaa juomisen ettei ole vaaraksi ympäristölleen. Eihän kukaan voi tietää toisen ihmisen päänsisällä olevia ajatuksia. Harvemmin mikään väkivaltainen käytös alkaa sillä hetkellä, kun päätetään lähteä toisen mukaan. Jos tilanne muuttuu kahden kesken sellaiseksi, ettei halua toisen koskevan silloin ei kosketa. Ja mielensä saa muuttaa. Jotkut myös muodostavat parisuhteen ihmisen kanssa, jolloin arvaamaton käytös astuu kuvaan pikkuhiljaa. Eihän parisuhteessakaa toista oteta väkisin ja oleteta, että on joku käyttöoikeus toiseen. Ja ikuinen lupa. 

Vierailija
16/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Näin. Yhtä viattomia ovat Lauri, Roope, Nikke Ankara ja ketä näitä nyt olikaan.. Eiköhän nää äijät ihan itse ole omat uransa pilanneet. Ja ohessa muutaman naisen elämän, mutta sehän on tietenkin uhrien syy. 

Kautta aikain nuoret naiset ja tytöt ovat hinkuneet etenkin poppareiden perään, aiemmin myös vanhemman tanssimusiikin esittäjien perään. Ns. "lehtolapsia" on syntynyt näistä "romansseista", ja kuinka monta aborttia lie tehty, joten ei ole mikään nykyajan tai yhden miehen ominaisuus.

Kuten tuolla normaalielämässäkin, joku naistenmiehen mainetta nauttiva voi suhtautua hyvinkin ylimielisesti ihailijaansa. Kuten minullekin nuorena kävi. Paikallinen playboy kohdisti fokuksensa minuun ja saatuaan mitä halusi, potkaisi sängystä alas ja nauroi vain "alahan kalppia, pitää päästä nukkumaan". Gloria hänen ympäriltään hävisi sen sileän tien.

Tätä samaa varmaankin myös monet bang- bussissa vierailevat pojat saavat nauttia. Tuntevat hetken olevansa maailman katolla, mutta jälkikäteen tajuavat ettei vuosisadan romanssia syttynytkään.

Vierailija
17/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Niin julkkismiehillä on mielestäsi täysi vapaus seksuaalirikoksiin? Uskot aina rikoksesta syytettyä, koska julkkis? 

Eihän tuossa noin sanottu. Miksi väännät selkeän tekstin joksikin muuksi... Anna kun mä arvaan, sä olet nainen!

Vierailija
18/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Näin. Yhtä viattomia ovat Lauri, Roope, Nikke Ankara ja ketä näitä nyt olikaan.. Eiköhän nää äijät ihan itse ole omat uransa pilanneet. Ja ohessa muutaman naisen elämän, mutta sehän on tietenkin uhrien syy. 

Jos osaatte kuvitella noisten miesten paikalle ns tavismiehiä, joilla ei oo massia niin osaatteko kuvitella sen, olisiko naiset nostaneet syytteitä. Putkiasentaja, tarjoilija, bussikuski, metsäkoneen kuljettaja, konduktööri vaikka ammatteina. Aivan kunnialliset ja kunnon ammatit tosin, mutta kun puuttuu sitä jotain tärkeää.

Vierailija
19/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Lauri Tähkän musiikki on ihanaa. Olen usein ajatellut toivoa jotain kappaletta mm. Yöradiosta. Soittaisivatkohan. Mielestäni Järviradiossa soitetaan Tähkää. Kai ainakin sitten hänen musiikkiaan taas kuulee, kun rangaistus kohta on lopullisesti kärsitty. 

 

Pakottaminen seksiin on tietysti väärin, mutta en myöskään tajua naisia, jotka lähtevät humalaisen miehen kanssa hotellihuoneeseen. 

Samaa mieltä. Minusta on ihanaa myös se, että Roope Salmisen musiikki soi koko ajan ei hän ole saanut Laurin kohtaloa.

Roope on kärsinyt rangaistuksensa ja julkisesti myöntänyt tehneensä väärin. Tähkä ei ole sanonut mitään, eikä ainakaan julkisesti ole katunut mitään. Jopa roisto voi saada anteeksi, mutta se edellyttää että itse myöntää syntinsä.

Vierailija
20/101 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Tulen aina olemaan Laurin puolella.

Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.

Ihan miten itse haluat, mutta on kyllä aika sovinistinen ajatusmaailma, jos miehen mokailu on olevinaan aina naisen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän