Harmittaa Lauri Tähkän puolesta
Luin jutun iltasanomista. Kovaa on julkisuus lyönyt miestä. Voimia Jarkko!
Kommentit (103)
ja laurikin lähti,ja idolinaikkoselle jäi vaikeudet? nehän voisi juoda pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Miksi et ihmettele sitä, ettei äijä osaa hillitä itseään jos nainen sanookin ei? Jos kesken kaiken toinen haluaa lopettaa, niin mikä on niin vaikeaa lopettaa?
Emme saa koskaan tietää, mitä oikeasti tapahtui. Mutta eikös tässä tapauksessa tämä nainen aika piankin tullut sieltä huoneesta ulos? Onhan siinä täytynyt lopettaa, sitä me emme sitten voi tietää, että tapahtuiko lopettaminen heti kun toinen sanoikin ei ja tuli seurustelukumppani mieleen jolle tilanne piti jotenkin selittää vai yritettiinkö väkisin hetki jatkaa. Joko artisti sai ansionsa mukaan tai tilanne on todella epäreilu, jäänee mysteeriksi.
Tunnin päästä tuli pois.
Jäi tosin ilmaan leijumaan kysymyksiä että mites se hotellimeininki oikein menikään..?
Mikäli Tähkä olisi tehnyt mitä väitetty, paitsi että komensi naisen ulos kun ei yhdyntään suostunut, niin aivan takuulla olisi tullut ilmi muitakin tapauksia (kuten esim. Akun tapauksessa).
Onko tullut? No ei ole.
Onkohan tää nainen edelleen varattu? Mä en keksi yhtäkään syytä miksi varattuna menisin vieraan miehen hotellihuoneeseen aamuyöstä.
Onko se se sana ukko jolla toinen silmä on poskella , laulaa pohjanmaan paskalauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Lettuja paistamaan tässä tapauksessa.
Mikä tämä "letunpaisto"-juttu oikein on?
Tähkä oli aamuyöllä hotellihuoneessaan väkivallalla, hiuksista voimakkaasti vetämällä ja tukistamalla pakottanut asianomistajan alistumaan seksuaalisten tekojen, suulle suutelemisen, vaatteiden riisumisen, rintojen koskettelemisen, rintojen suutelemisen, nännien imemisen ja haaravälistä koskettelemisen kohteeksi.
Jotenkin meni ohi tänä tuomio. Aiemmin uskoin lauri tähkää
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Tykkäsin Tähkän musiikista. Mutta ihan oikeasti: jos keikan jälkeen panettaa, niin mikäli pystyy keikalla pitämään mikrofonia kädessä (eli ei ole kädetön), niin varmaan voisi ne pahimmat biologiaan perustuvat paineensa purkaa ihan omalla kädelläkin. Ja kun sitten palaa keikalta kotiin, niin siellä on vaimo tai tyttöystävä odottamassa. Eikä varsinkaan tartte tehdä keikan jälkeen kiimoissaan jotain sellaista, mikä olisi laitonta.
Olen aina kuvitellut, että tässä maassa noi "pohojalaiset" olisivat rehellisintä, luotettavinta ja lainkuuliaisinta kansanosaa. Mutta ilmeisesti eivät olekaan.
Tähkä on syntynyt Vaasassa ja on ollut muutaman vuoden ikäinen, kun muuttivat tänne Teuvalle. Itse olen syntyjäni täältä ja olen rehellinen, luotettava ja lainkuuliainen. Ei yhden mädän omenan vuoksi voi yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos humalainen nainen lähtee suosikki artistin hotellihuoneeseen niin mitä mennään tekemään...kimbleä pelaamaa
Lettuja paistamaan tässä tapauksessa.
Mikä tämä "letunpaisto"-juttu oikein on?
Tätä varatun naisen menemistä vieraan miehen hotellihuoneeseen keskellä yötä on perusteltu mitä ihmeellisemmillä verukkeilla, kaikella muulla kuin seksiaikeilla.
Vierailija kirjoitti:
Tähkä oli aamuyöllä hotellihuoneessaan väkivallalla, hiuksista voimakkaasti vetämällä ja tukistamalla pakottanut asianomistajan alistumaan seksuaalisten tekojen, suulle suutelemisen, vaatteiden riisumisen, rintojen koskettelemisen, rintojen suutelemisen, nännien imemisen ja haaravälistä koskettelemisen kohteeksi.
Jotenkin meni ohi tänä tuomio. Aiemmin uskoin lauri tähkää
Tästä on ainoastaan keskellä yötä vieraan miehen hotellihuoneeseen keskellä yötä menneen varatun naisen tarina. Alkoiko kaduttaa, kun oma mies tuli mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.
Paljonkos uhri tästä tienasi? Pelkästään se, että seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi saat vielä kaiken ravan ja syyllistämisen niskaasi somessa ja lehdistössä, ei ole muutaman tonnin väärti - eli KUKAAN ei ainakaan Suomessa tähän lähde rahan vuoksi, valoja nyt päälle ja häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aivan eritysilaatuinen idi**tti jos fanittaa jotain raiskailijaa.
Muistellaan kaikki Polanskia. Puola skitsofrenia ihan tuomittu teoistaan mutta ei kuulemma haittaa kun on niiiiiiiin hyvä elokuvantekijä. Hyit hitto mikä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.
Paljonkos uhri tästä tienasi? Pelkästään se, että seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi saat vielä kaiken ravan ja syyllistämisen niskaasi somessa ja lehdistössä, ei ole muutaman tonnin väärti - eli KUKAAN ei ainakaan Suomessa tähän lähde rahan vuoksi, valoja nyt päälle ja häpeä!
Missäs eukon kuva? Niin, tapauksesta ei ole kärsinyt kuin mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.
Paljonkos uhri tästä tienasi? Pelkästään se, että seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi saat vielä kaiken ravan ja syyllistämisen niskaasi somessa ja lehdistössä, ei ole muutaman tonnin väärti - eli KUKAAN ei ainakaan Suomessa tähän lähde rahan vuoksi, valoja nyt päälle ja häpeä!
No kerropa sitten naisen nimi ja kuvalinkki, kiitos. Pitää kyetä tulla julkisuuteen reilusti kun sille tielle lähtee. Olis sitten tasapuolista. Sama kaikille muille vastaaville. Ja näin ajattelen paljon elämää nähneenä ja myös kokeneena, ikää on.
Täytyy kyllä sanoa että Jarkko Suohirviö sai ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Tulen aina olemaan Laurin puolella.
Naiset hakevat vain huomiota näillä jutuillaan JS haluavat pilata julkkis miesten urat.
Naiset hakevat rahaa noilla syytteillä kun vastaajana on julkkis joilla on yleensä rahaa. Kaikkien kohdalla sama. Eivätkä naiset osaa edes hävetä.
Paljonkos uhri tästä tienasi? Pelkästään se, että seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi saat vielä kaiken ravan ja syyllistämisen niskaasi somessa ja lehdistössä, ei ole muutaman tonnin väärti - eli KUKAAN ei ainakaan Suomessa tähän lähde rahan vuoksi, valoja nyt päälle ja häpeä!
Olisi todennäköisesti tullut musta silmä ja ero ilman tätä tarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että Jarkko Suohirviö sai ansionsa mukaan.
Etkö kelvannut letunpaistoon Laurin hotellihuoneeseen, Rööki-Pirjo, tälläytymisestä ja tyrkyttämisestä huolimatta?
En henkilökohtaisesti paljon perusta mistään tuomioista, koska ne eivät kerro ihmisistä tai edes ko. tapahtumasta oikeastaan yhtään mitään. Mieluummin perustan näkemykseni omiin havaintoihini kuin muiden. Viimeksi viranomaisten.
Maailma on paska paikka ja "shit happens".
Emme saa koskaan tietää, mitä oikeasti tapahtui. Mutta eikös tässä tapauksessa tämä nainen aika piankin tullut sieltä huoneesta ulos? Onhan siinä täytynyt lopettaa, sitä me emme sitten voi tietää, että tapahtuiko lopettaminen heti kun toinen sanoikin ei ja tuli seurustelukumppani mieleen jolle tilanne piti jotenkin selittää vai yritettiinkö väkisin hetki jatkaa. Joko artisti sai ansionsa mukaan tai tilanne on todella epäreilu, jäänee mysteeriksi.