Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain oikeasti niin huono hiuslaatu, että se vaatii kuntonsa puolesta leikkaamista monta kertaa vuodessa?

Vierailija
27.10.2024 |

Itselläni on kampaamokäynnistä aikaa 6 kk eivätkä hiukset ole yhtään kärsineet tai rispaantuneet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatu harvoin vaatii (lähinnä sairauksien rakia), mutta jos värjää tai permanenttaa tai päivittäin suoristaa hiuksiaan, ne kuluvat kyllä tehokkaasti ja nopeasti.

Vierailija
2/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikasvanut leikkaus harvoin näyttää siistiltä, vaikka hiukset sinänsä olisi hyväkuntoisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset vaativat malliinleikkausta vähintään 3 kuukauden välein, jos aikoo mallin säilyttää hyvänä.

Vierailija
4/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikasvanut leikkaus harvoin näyttää siistiltä, vaikka hiukset sinänsä olisi hyväkuntoisetkin.

Onneksi pitkissä hiuksissa ei ole tätä ongelmaa. Ovat sitten vaan vähän pitemmät, mutta eivät ole kasvaneet "mallista ulos".

Ap

Vierailija
5/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ei koskaan näytä 

Vierailija
6/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä.. Kävin kampaajalla 2kk sitten leikkauttamassa huonot pois. Nyt ei kyllä edes huomaa että olisi koskaan leikattukaan. Vaikea harjata kun menee takkuun. Hiukset sellaista pörröä yleensä. Otin myös vaaleita raitoja mutta en tiiä oliko huono kampaaja sitten kun en huomannut mtn eroa entiseen. Teki raidoista jotenkin olemattoman ohuet. 

Vierailija
7/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaankin on. Mitä sitten? Toisin sanoen, miksi se on sinulle ap ongelma?

Vierailija
8/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän noi kampaajat ole niille, joilla on tietty leikkaus ja pitää sitten leikata takasin siihen malliin. Tai sitten niille, jotka kähertää, suoristaa, värjää tms. et latvat hajoilee herkemmin. Mullakin on pitkä luonnollinen tukka ilman mitään mallia, enkä muotoile ja föönäile niitä mitenkään. Latvoja hoidan öljyin ja leikkaan itse tarvittaessa.

Vierailija
10/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä.. Kävin kampaajalla 2kk sitten leikkauttamassa huonot pois. Nyt ei kyllä edes huomaa että olisi koskaan leikattukaan. Vaikea harjata kun menee takkuun. Hiukset sellaista pörröä yleensä. Otin myös vaaleita raitoja mutta en tiiä oliko huono kampaaja sitten kun en huomannut mtn eroa entiseen. Teki raidoista jotenkin olemattoman ohuet. 

Miten oikein rääkkäät hiuksiasi? Revit harjalla auki?

Vierailija
11/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on laineikkaat, kuivat ja karkeat hiukset ja latvoja on todellakin pakko leikata. Olen nyt varmaan sitten apn mittapuulla huono ihminen. Ettäs kehtaan.

Vierailija
12/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varmaankin on. Mitä sitten? Toisin sanoen, miksi se on sinulle ap ongelma?

Ongelma? Ei ole ongelma. Ihmettelen vaan miksi joku ramppaa kampaamossa jatkuvasti vaikka hiusmalli ei jatkuvaa leikkaamista vaadi.

Ap

Vierailija
13/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä pakko. Ei ole aamusin aikaa alkaa tunnin sessioon avaten nätisti pehkoa. 

Vierailija
14/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on laineikkaat, kuivat ja karkeat hiukset ja latvoja on todellakin pakko leikata. Olen nyt varmaan sitten apn mittapuulla huono ihminen. Ettäs kehtaan.

Nyt ehkä vedit hieman överiksi tän uhriutumisen. Kyse on hiuksista.

Ap

Vierailija
15/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuslaatu harvoin vaatii (lähinnä sairauksien rakia), mutta jos värjää tai permanenttaa tai päivittäin suoristaa hiuksiaan, ne kuluvat kyllä tehokkaasti ja nopeasti.

Tämä. Yks mun existä teki juuri noin. Kampaaja oli sanout, et kyllä näitä on laitettu (tai jotenkin).

Ois pitänyt sanoa, et kun noin usein laitatat, niin joku päivä sulla ei ole enää hiuksia yhtään, miltä se sitten tuntuu?

Isälläni oli pikemminkin päinvastoin kuin mitä ap. sanoi, piti käydä / kävi kerran kk:ssa parturissa. Ei mustat, mutta tummansävyiset. Hänen samanikäinen lankomies oli kehunut (itseään) mustilla hiuksilla. Isä oli vastannut siihen: kato vaan, kerran ne sunkin hiukset valkeentuu ja se käy sitten äkkiä. Niinhän siinä kävi: hänellä jo valkoiset, isällä vielä normaalinväriset.

Vierailija
16/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä pakko. Ei ole aamusin aikaa alkaa tunnin sessioon avaten nätisti pehkoa. 

Miten saat ne niin takkuun? Millä peset, hoidat ja kuivaat (minkälainen pyyhe?) ja kuinka usein? Minkälainen hiusharja? Pidätkö hiuksia auki vai kiinni?

Vierailija
17/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma? Ei ole ongelma. Ihmettelen vaan miksi joku ramppaa kampaamossa jatkuvasti vaikka hiusmalli ei jatkuvaa leikkaamista vaadi.

Ap

Itseasiassa, tuosta aloituksesta sai käsityksen, että ihmettely koskee nimenomaan leikkaamista, ei kampaajalla käyntiä. Itsekin voi latvat leikata, jos se ihmettelemäsi hiuslaatu sitä tosiaan vaatii.

Vierailija
18/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ehkä vedit hieman överiksi tän uhriutumisen. Kyse on hiuksista.

Ap

Nimenomaan. Kiitos samoin.

Vierailija
19/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken haluaa!

Vierailija
20/25 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi... Tässä ei muuta ehdi kuin kadehtia näitä... "Mulla ei ainakaan koskaan..." Ootte niin kummallisen poikkeavia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme