Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
20.06.2026 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan ilman kuma. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen, kun kuulemma kaikki muut syö.

Kommentit (126)

Vierailija
61/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Mitä ihmettä oikein höpiset. 

Kirjoittaja taisi puhua naisten kondomeista vs. miesten sellaisista. 

Vierailija
62/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin epäsäännöllisten ja liian runsaiden kuukautisten takia.

 

Mutta hei: ääliökin tajuaa, että tuo mies ei ansaitse seksiä. Se ei kanna vastuutaan ja vinkuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Mulla on endometrioosi. Hormonikierukka aiheutti jatkuvat menkat ja piti ottaa minipillerit rinnalle. Niillä sain vähennettyä menkat 20 päivän välein tapahtuviin 14 päivää kestäviin menkkoihin. Kaikilla ei ole helppoa toi ehkäisy ja menkattomuus. Onneksi oon sinkku.

Vierailija
64/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Mitä ihmettä oikein höpiset. 

Kirjoittaja taisi puhua naisten kondomeista vs. miesten sellaisista. 

Puhukoon mistä puhuu. Tuollainen mies, joka ei itse huolehdi ehkäisystä ollenkaan,  ei ansaitse seksuaalista kontaktia. 

Miehet on loisia ja vapaamatkustajia seksissäkin tasan niin kauan kuin naiset mahdollistavat sen.

Kunnioita itseäsi ja vaadi mieheltä enemmän. Sama kuin itseltäsikin, vastuullisuutta ja kypsyyttä.

Vierailija
65/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt vielä että se jankuttaa panevansa vain neitsyitä (sukupuolitautien ja libidonsa pettämisen pelossa.)

Äijä on juntti. Laita poikki. 

Vierailija
66/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Annatko seksiä jokaiselle kysyjälle, vaikket edes tunne? Se on itsetuhoista, hengenvaarallista. 

2. Miksi jankkaat pölvästin kanssa? Jos ei kertailmoitus kortsupakosta riitä, tee johtopäätökset.

3. Ansaitset parempaa. Kerro se sille tyypille ja lopeta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies ei ole siis valmis panemaan tikkua ristiin sinun turvallisuutesi ja terveytesi takia. Se käyttäytyy sinua kohtaan kuin olisit ilmainen prostituoitu.

Älä puolustele häntä. Asia on näin. 

Vierailija
68/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Mitä ihmettä oikein höpiset. 

Kirjoittaja taisi puhua naisten kondomeista vs. miesten sellaisista. 

1. Naisten kondomit on helvetin paljon kalliimpia kuin miesten ja niiden saatavuus surkea. Miesten kortsuja on joka kaupassa ja kioskissa.

2. Miksi miehen pitäisi saada seksiä nollapanostuksella?

3. Millaista olisi seksi epävarman, itsekkään tyypin kanssa, joka ujostelee kondomia? Juuri niin ällöttävää, turhauttavaa ja epätyydyttävää naiselle kuin voi kuvitellakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Onko sinulla kokemusta naisten kondomeista? Miltä seksi tuntuu sellaisen kanssa? Miehestä, naisesta?

Vierailija
70/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut elämäni aikana vain KAHTA miestä joka on halunnut käyttää kondomia vapaaehtoisesti ja oma-aloitteisesti. Toisella oli ennestään jo neljä lasta, toinen tiesi että kestää kumin kanssa pidempään kuin paljaalla (sitten kun oli tunnettu toisemme paremmin, kokeiltiin myös ilman, ja hänhän laukesi heti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea, vastenmielinen mies. Miten voit edes ajatella päästäväsi hänet lähellesi?  Hän ei kunnioita sinua eikä muitakaan naisia  tippaakaan. Hän näkee naiset pelkkinä hyödykkeinä. Hänen universuminsa keskipiste on munanpää.

Voit osaltasi korjata hänen käsitystään ja sanoa ei, ehdoton ei.  Joka seksiin ryhtyy, käyttää ehkäisyä. Se ei ole vain naisen vastuulla vaan jokaisen, joka seksiä harrastaa.  Et sinäkään tiedä mitä tartuntoja hän kantaa. 

Vierailija
72/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että mm mun munassa tuntuisi paremmalta kuin kumilla pilattu seksi

Sun muna on erittäin huono perustelu naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Kondomi ei ole naiselle mitenkään epämiellyttävä. Emättimessä ei ole tuntoaistia sillä tasolla, että tuntee onko kondomi vai ei. Käytä liukuvoidetta tietysti sen kondomin kanssa, se on inhottavaa jos ei luista.

Vierailija
74/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pessaari aivan entisaikojen juttu?

Onko sukupuolitautien ehkäiseminen vieras juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omat aivot ja teen omat päätökseni. En syö e-pillereitä sinkkuna enkä suhteessa. Jos se on probleema pidemmässä suhteessa niin mies ei ole oikea. 

p.s. Miehille on muitakin ehkäisyvaihtoehtoja kuin kumit

Ei ole.

On: sterilaatio ja pidättäytyminen. Mies ei kuole siihen että on ilman seksiä.

Vierailija
76/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Mistähän kuvittelee, ettei ikinä tulisi kuukautisia??

Mulla oli ekan puoli vuotta jatkuvasti hiivaa, alkuun lähes jatkuvaa vuotoa. Kuukautiset ekat 7 vuotta, sitten lähes ilman kuukautisia seuraavat 7 vuotta, kunnes taas alkoivat. Hormonikierukka tosin vaihdettu 5 v välein siinä välissä. 

Vierailija
77/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on omat aivot ja teen omat päätökseni. En syö e-pillereitä sinkkuna enkä suhteessa. Jos se on probleema pidemmässä suhteessa niin mies ei ole oikea. 

p.s. Miehille on muitakin ehkäisyvaihtoehtoja kuin kumit

Ei ole.

Käytännössä ei ole muita kuin kondomi. Vasektomia ei ole ehkäisykeino, vaan lopullinen päätös olla hankkimatta biologisia lapsia. Vasektomian voi kyllä purkaa, mutta silti katson, ettei kyseessä ole ehkäisykeino. Selibaatti ei myöskään ole. Se on päätös olla harrastamatta seksiä lainkaan. 

Saivartele keskenäs. Ei kortsua - ei seksiä. Se on ehdoton  minimivaatimus.

Vierailija
78/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi kumin kans ei tunnu miltään.

Vääränlainen kumi. Sun pitää etsiä sulle sopiva. 

Vierailija
79/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkoulussa ainakin 14-vuotiaat sinkkutytöt söivät jo e-pillereitä.

Vierailija
80/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman vuoden kuluttua nainen itkee, kun mies ei suostu luopumaan siitä kumista, hän kun haluaisi lapsia, mies ei.

Höpsis. 

Miksi olisi suhteessa jos lapsitoiveet menee ristiin? Sian voi lempata koska tahansa. Yleensä se ottaa miehellä kovemmalle.