Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
20.06.2026 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan ilman kuma. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen, kun kuulemma kaikki muut syö.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia, että mm mun munassa tuntuisi paremmalta kuin kumilla pilattu seksi

Sinun munallasinei ole oikeutta tuntea mitään ja sitä paitsi kumikerros vehkeen päällä ei heikennä tippaakaan tuntoaistia, tämän tietää jokainen.

Vierailija
42/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kumin kans ei tunnu miltään.


Sitten voit vaikka panna toista miestä perseeseen tai suuhun jos et halua elättää hedelmällistä naista ja tämän jälkikasvua. "Seksiin" ei tarvita hedelmällistä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.

Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.

Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.

Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:

 

- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta

- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta

- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"

Vierailija
44/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Vierailija
45/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä siltä yksikin hyvä syy syödä pimlereitä sinkkunaisena

Vierailija
46/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.

Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.

Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.

Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:

 

- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta

- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta

- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"

No ei miehellä tätä nykyä mitään oikeuksia ole ensinkään joten ei oo mitään oikeuksia mitä viedä. Velvollisuuksia niitä kyllä löytyy.  Ilmeisesti naiset haluaa tuhkatkin pesästä.

Vierailija
48/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-pillerit auttaa akneen ja rinnat kasvaa myös. Niistä on muutekin kuin hyötyä kuin ehkäisy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi. Ei e-pillerit tarkoita sitä, että kondomia ei käytetä. E-pillerit eivät suojaa sp- taudeilta.

Vierailija
50/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Jaa, minä taas tunnen monia naisia (itseni mukaanlukien) jotka nimenomaan haluaa sen kondomin. Tunnen myös monia miehiä jotka nimenomaan eivät halua sitä koska "yhyy seksi ei tunnu miltään sen kanssa", no parempi opetella käyttämään tautien vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmasti halua saada siltäkään vastuuttomalta jätkältä visvasyylää tai muuta kivaa tartuntaa, mutta häntä ei ilmeisesti kiinnosta hänen oma seksuaaliterveytensä. Hyi saatana.

Sontasiitin tartuttaa ihmisiä. Pillittää nelikymppisenä kun kuulee olevansa steriili kroonisen klamydian takia. 

Vierailija
52/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Mitä ihmettä oikein höpiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä et saa sanotuksi sille, ettet ole muutenkaan antamassa pillua ekoilla treffeillä, saati toopelle joka ei viitsi ehkäistä. 

Vierailija
54/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Ei ole mitään syytä laittaa siitintä emättimeen jos ei ole tarkoitus tuottaa jälkeläisiä, joten ei tarvita kumipussiakaan. Mene töihin ja kirkkoon ja takaisin naisten luo sitten kun sinulla on varaa elättää sellainen ja sen kantama hedelmä.

Vierailija
56/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Pallit pois auttaa seksielämään vielä enemmän ja moneen muuhunkin ongelmaan :D

Vierailija
57/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.

Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.

Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.

Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:

 

- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta

- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta

- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"

No ei miehellä tätä nykyä mitään oikeuksia ole ensinkään joten ei oo mitään oikeuksia mitä viedä. Velvollisuuksia niitä kyllä löytyy.  Ilmeisesti naiset haluaa tuhkatkin pesästä.

Aina voi pitää siittimen kotelossaan ja lakata naisten häiritsemisen.

Vierailija
58/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.

Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.

Mitä ihmettä oikein höpiset. 

Sillä on niin pieni, että se hölskyy kortsussa. Kortsu on erittäin mukava ja parantaa tuntoaistimusta kun se on oikean kokoinen, kostutettu ja muotoiltu. Vain mies itse pystyy ostamaan itselleen sopivia. 

 

En anna ääliölle, en paljaalla enkä ikinä tuntemattomalle vinkujalle vaan ainoastaan tyypille, joka sitoutuu minuun ja ehkäisee. 

N  

Vierailija
59/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Lähetäpä ukko sitten takaisin niiden "kaikkien naisten" luokse. Vaikka sinusta ei olisi kuohimaan ukkoa niin lopulta löytyy joku josta on.

Vierailija
60/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru treffit. Jos itseäsi kunnioitat, et anna epäkypsien ääliöiden hyppyyttää.