Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?
Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan ilman kuma. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen, kun kuulemma kaikki muut syö.
Kommentit (126)
Seksi kumin kans ei tunnu miltään.
Sitten voit vaikka panna toista miestä perseeseen tai suuhun jos et halua elättää hedelmällistä naista ja tämän jälkikasvua. "Seksiin" ei tarvita hedelmällistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.
Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.
Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.
Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:
- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta
- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta
- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Kysypä siltä yksikin hyvä syy syödä pimlereitä sinkkunaisena
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.
Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.
Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.
Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:
- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta
- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta
- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"
No ei miehellä tätä nykyä mitään oikeuksia ole ensinkään joten ei oo mitään oikeuksia mitä viedä. Velvollisuuksia niitä kyllä löytyy. Ilmeisesti naiset haluaa tuhkatkin pesästä.
E-pillerit auttaa akneen ja rinnat kasvaa myös. Niistä on muutekin kuin hyötyä kuin ehkäisy.
Endometrioosi. Ei e-pillerit tarkoita sitä, että kondomia ei käytetä. E-pillerit eivät suojaa sp- taudeilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.
Jaa, minä taas tunnen monia naisia (itseni mukaanlukien) jotka nimenomaan haluaa sen kondomin. Tunnen myös monia miehiä jotka nimenomaan eivät halua sitä koska "yhyy seksi ei tunnu miltään sen kanssa", no parempi opetella käyttämään tautien vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Et varmasti halua saada siltäkään vastuuttomalta jätkältä visvasyylää tai muuta kivaa tartuntaa, mutta häntä ei ilmeisesti kiinnosta hänen oma seksuaaliterveytensä. Hyi saatana.
Sontasiitin tartuttaa ihmisiä. Pillittää nelikymppisenä kun kuulee olevansa steriili kroonisen klamydian takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.
Mitä ihmettä oikein höpiset.
Ja sä et saa sanotuksi sille, ettet ole muutenkaan antamassa pillua ekoilla treffeillä, saati toopelle joka ei viitsi ehkäistä.
Vierailija kirjoitti:
E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.
Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.
Ei ole mitään syytä laittaa siitintä emättimeen jos ei ole tarkoitus tuottaa jälkeläisiä, joten ei tarvita kumipussiakaan. Mene töihin ja kirkkoon ja takaisin naisten luo sitten kun sinulla on varaa elättää sellainen ja sen kantama hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.
Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.
Pallit pois auttaa seksielämään vielä enemmän ja moneen muuhunkin ongelmaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.
Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.
Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.
Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:
- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta
- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta
- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"
No ei miehellä tätä nykyä mitään oikeuksia ole ensinkään joten ei oo mitään oikeuksia mitä viedä. Velvollisuuksia niitä kyllä löytyy. Ilmeisesti naiset haluaa tuhkatkin pesästä.
Aina voi pitää siittimen kotelossaan ja lakata naisten häiritsemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko syödä, ei kukaan voi pakottaa siihen. Jos mies valittaa kondomista niin siinä valittakoot, pillerit eivät suojaa seksitaudeilta.
Hupaisaa puhua kondomeista valittavista miehistä kun naiset ei itse niitä suostu käyttämään juuri epämukavuussyistä. Kenelläpä se kumipussi vehkeessä kokemusta ainakaan parantaa... Jotkut nyt tietysti käyttää korkeampaa hintaa tekosyynä, mutta sillekin on syynä yksinkertaisesti se että naiset ei niitä osta koska epämukavia ja kätevämpi vierittää miehelle.
Mitä ihmettä oikein höpiset.
Sillä on niin pieni, että se hölskyy kortsussa. Kortsu on erittäin mukava ja parantaa tuntoaistimusta kun se on oikean kokoinen, kostutettu ja muotoiltu. Vain mies itse pystyy ostamaan itselleen sopivia.
En anna ääliölle, en paljaalla enkä ikinä tuntemattomalle vinkujalle vaan ainoastaan tyypille, joka sitoutuu minuun ja ehkäisee.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.
Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.
Lähetäpä ukko sitten takaisin niiden "kaikkien naisten" luokse. Vaikka sinusta ei olisi kuohimaan ukkoa niin lopulta löytyy joku josta on.
Peru treffit. Jos itseäsi kunnioitat, et anna epäkypsien ääliöiden hyppyyttää.
Sinun munallasinei ole oikeutta tuntea mitään ja sitä paitsi kumikerros vehkeen päällä ei heikennä tippaakaan tuntoaistia, tämän tietää jokainen.