Olemme tavanneet miehen kanssa viisi kertaa ja nyt hän kehtasi kysyä, voisimmeko maksaa omat ruokamme treffeillä
Tähän asti mies on kiltisti maksanut minunkin ruokani, kun olemme olleet syömässä. Ehdotus, että minun pitäisi maksaa omat ruokani on tyrmistyttävä. Kyllä mm muslimimaissa, Kreikassa, Italiassa jne mies maksaisi naisen ruoat
Kommentit (14)
Aika vaikeaa maksaa jos ei ole rahaa. Sillä miehelläni on jo pikavippilainaa ihan tarpeeksi. Ja pitäähän sitä rahaa jäädä myös ryyppäämiseen.
Tässä se naisen itsenäisyys tulee esiin. Hitto mikä hyväksikäyttäjä tämä nainen.
Selvä peli alusta alkaen, että maksat omat laskusi ja bensan myös. Vai bussillako olette matkassa.
Miksi ap kirjoittaa naisena, vaikka on mies? Mielenterveyden ongelmia?
Niin kauan kuin ette elä yhdessä on rahatkin kummankin omia eli maksa ruokasi! Mikään ei vituta enempää kuin kaiken maksettava akka! Joo. Olen naimisissa. Ollut jo yli 40 vuotta. Asiat kummallekin selviä. En selvitä sitä teille.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kirjoittaa naisena, vaikka on mies? Mielenterveyden ongelmia?
Mielenterveyden ongelma, tai vain heikkolahjaisuus, kun ei osaa kirjoittaa provoaan yhtään vähemmän läpinäkyvästi.
Joo,tosi tyrmistynyt olet taas provo-pekka.
Sinä inceli et ole koskaan syönyt muuta kuin äitisi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin ette elä yhdessä on rahatkin kummankin omia eli maksa ruokasi! Mikään ei vituta enempää kuin kaiken maksettava akka! Joo. Olen naimisissa. Ollut jo yli 40 vuotta. Asiat kummallekin selviä. En selvitä sitä teille.
Onko vaimollesi ok että maksat kaiken kaiken jollekin akalle?
Tässä on kaksi asiaa. Jos mies itse haluaa maksaa, niin se on ok. Jos kysyy voidaanko molemmat maksaa omat, sekin on ok. Yleensä itsellä on ollut tapana kysyä miten tehdään tai ehdottaa suoraan, että maksetaan omat tai että minä maksan, kun toinen maksoi viimeksi. Valtaosa miehistä on halunnut tarjota. Yksi kieltäytyi aina, kun ehdotin voivani tarjota, toinen suostui siihen että maksetaan omat, kolmas urputti siitä kun tarjosin, mutta suostui siihen että ostetaan vuoronperään (terassilla).
En ap:na valittaisi, herrasmieshän tuo on ollut, mutta nyt alkaa tulla lompakossa raja vastaan, joten olisi suotavaa vaikka tarjota vaihteen vuoksi sille miehelle. Miten olisi?
En minäkään maksaisi varsinkaan nykyään 2 henkilön ruokia ja juomia kuin kerran.
Moinen lokki taidat olla, nolo tyyppi.
Mies ei ole sinulle mitään velkaa. Varsinkaan kun ette ole yhdessä.