Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme tavanneet miehen kanssa viisi kertaa ja nyt hän kehtasi kysyä, voisimmeko maksaa omat ruokamme treffeillä

Vierailija
14.09.2025 |

Tähän asti mies on kiltisti maksanut minunkin ruokani, kun olemme olleet syömässä. Ehdotus, että minun pitäisi maksaa omat ruokani on tyrmistyttävä. Kyllä mm muslimimaissa, Kreikassa, Italiassa jne mies maksaisi naisen ruoat 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole sinulle mitään velkaa. Varsinkaan kun ette ole yhdessä.

Vierailija
2/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa maksaa jos ei ole rahaa. Sillä miehelläni on jo pikavippilainaa ihan tarpeeksi. Ja pitäähän sitä rahaa jäädä myös ryyppäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono persuprovo.

Vierailija
4/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se naisen itsenäisyys tulee esiin. Hitto mikä hyväksikäyttäjä tämä nainen.

Selvä peli alusta alkaen, että maksat omat laskusi ja bensan myös. Vai bussillako olette matkassa.

Vierailija
5/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kirjoittaa naisena, vaikka on mies? Mielenterveyden ongelmia?

Vierailija
6/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin ette elä yhdessä on rahatkin kummankin omia eli maksa ruokasi! Mikään ei vituta enempää kuin kaiken maksettava akka! Joo. Olen naimisissa. Ollut jo yli 40 vuotta. Asiat kummallekin selviä. En selvitä sitä teille.

Vierailija
7/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kirjoittaa naisena, vaikka on mies? Mielenterveyden ongelmia?

Mielenterveyden ongelma, tai vain heikkolahjaisuus, kun ei osaa kirjoittaa provoaan yhtään vähemmän läpinäkyvästi.

Vierailija
8/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,tosi tyrmistynyt olet taas provo-pekka.

Vierailija
9/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä inceli et ole koskaan syönyt muuta kuin äitisi kanssa.

Vierailija
10/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 60+. Maksaa takuulla kaiken.

Vierailija
11/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kuin ette elä yhdessä on rahatkin kummankin omia eli maksa ruokasi! Mikään ei vituta enempää kuin kaiken maksettava akka! Joo. Olen naimisissa. Ollut jo yli 40 vuotta. Asiat kummallekin selviä. En selvitä sitä teille.

Onko vaimollesi ok että maksat kaiken kaiken jollekin akalle? 

Vierailija
12/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kaksi asiaa. Jos mies itse haluaa maksaa, niin se on ok. Jos kysyy voidaanko molemmat maksaa omat, sekin on ok. Yleensä itsellä on ollut tapana kysyä miten tehdään tai ehdottaa suoraan, että maksetaan omat tai että minä maksan, kun toinen maksoi viimeksi. Valtaosa miehistä on halunnut tarjota. Yksi kieltäytyi aina, kun ehdotin voivani tarjota, toinen suostui siihen että maksetaan omat, kolmas urputti siitä kun tarjosin, mutta suostui siihen että ostetaan vuoronperään (terassilla).

En ap:na valittaisi, herrasmieshän tuo on ollut, mutta nyt alkaa tulla lompakossa raja vastaan, joten olisi suotavaa vaikka tarjota vaihteen vuoksi sille miehelle. Miten olisi?

Vierailija
13/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään maksaisi varsinkaan nykyään 2 henkilön ruokia ja juomia kuin kerran. 

Vierailija
14/14 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moinen lokki taidat olla, nolo tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan