Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia sinkkunaisen pitäisi syödä e-pillereitä?

Vierailija
20.06.2026 |

Oli tarkoitus lähteä tänään treffeille miehen joka ilmeisesti luuli että pääsee samalla panemaan kanssani ja nimenomaan ilman kuma. Hän suorastaan tyrmistyi kun sai tietää etten syö pillereitä ja tivaa parhaillaan Whatsapissa syytä siihen, kun kuulemma kaikki muut syö.

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä tässä ihmetyttää, on se, että miksi ap jatkaa keskustelua tuon miehen kanssa.

Vierailija
82/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi kumin kans ei tunnu miltään.

Jaksan hämmästellä tätä kerta toisensa jälkeen. Miehet ei kestä mitään ehkäisyn haittaa, mutta sen sijaan velvoittavat naista ehkäisyihin, jotka aiheuttaa muutoksia halukkuudessa, runsaampi kuukautisvuotoja, mielialan muutoksia yms.

Hiusten lähtöä, finnejä, verenpaineen kohoamista, aknea, turvotusta, päänsärkyä, laskimotukoksia.

Joo, juttu on niin, että ellei mies vinkumatta käytä kondomia, mies ei pane. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni mies suostuisi vasektomiaan, jos kouluissa tuotaisiin esiin sen tärkeys naisten terveyden kannalta ja yhteyskunta maksaisi viulut.

Miksi yhteiskunnan pitäisi se maksaa? Ei maksa naistenkaan ehkäisyä. 

Sterilaation hinta on alle yhden vuoden hormoniehkäisyn hinta. 

Vierailija
84/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.

Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.

Niin, helvetti vie kun on naisillekin kondomeja mitä voivat käyttää.

Voi se mies niitäkin ostaa jos seksiä haluaa.

Vierailija
85/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poistan e-pillereillä kivuliaat kuukautiset.

Mutta noille treffeille en todellakaan lähtisi, pistäisin estoille.

Vierailija
86/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kumilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakota se mies syömään pillereitä. Ja pidä sinä aina kortsut mukana.

Tällaista keskustelua ei pitäisi käydä vuonna 2026, helvetti.

Aivan, näinä vähäisen syntyvyyden aikoina pidän itsestään selvyytenä että ilman kumia ja pillereitä pannaan. Eihän niitä lapsia koskaan synny jos niitä ei tehdä.

Koska miehet ovat osoittaneet epäluotettavuutensa miljardein eri tavoin niin jatkossa lapsia vain seuraavilla ehdoilla:

 

- lapsen ja naisen elatus etukäteen naisen hallinnoimalle panttitilille, synnysrahat sun muut mukanalukien. Hinta esim. 500 000- 1 000 000e riippuen naisen tasosta

- mieheltä pois juridiset oikeudet ja muut mahdollisuudet alkaa paskomaan naista tai lasta

- isyysmeemi alasajetaan ja lopetetaan valehtelu että mies joka pahoinpitelee lapsen äitiä ja hyväksikäyttää lasta olisi "lapsen etu"

No ei miehellä tätä nykyä mitään oikeuksia ole ensinkään joten ei oo mitään oikeuksia mitä viedä. Velvollisuuksia niitä kyllä löytyy.  Ilmeisesti naiset haluaa tuhkatkin pesästä.

Ei oikeuksia, ellei velvollisuuksia.

Ei kellään esim ole oikeutta ängetä naisen sisään. 

Vierailija
88/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vois hankkia vasektomian, jos ei tykkää kumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön minipillereitä eikä ole ollut kuukautisia saati sitten järkyttäviä kuukautiskipuja vuosiin. Ihan parasta. En vaihtaisi pillerittömän elämään menkkojen kanssa, mielialanvaihteluihin menkkojen aikaan ja valtaviin kipuihin. 

Vierailija
90/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina vois hankkia vasektomian, jos ei tykkää kumista.

Ja silloinkin käytetään kondomia sukupuolitautien välttämiseksi. 

Miten te veetit ette tajua näitä asioita ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut pässit ajattelee, että e-pilleri on vähän niin kuin sellainen sukukypsän naisen vitamiini jota kaikki automaattisesti alkavat popsimaan murrosiässä.

Todellakin näin. Lisäksi suurin osa miesoletetuista vaikuttaa lintsanneen koulussa billsan ja terkan oppitunnit. Eräskin hyväkäs kahvipöydässä (kyllä vaan) pari vuotta sitten kiukutteli kun oli muna veressä puolison kanssa vietetyn puuhatuokion  jälkeen. Sellasta se on kun pitää kuukautisten aikana päästä pukille. Näilläkin on pari jo teini-ikästä lasta tehtynä 🤡

Vierailija
92/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön minipillereitä eikä ole ollut kuukautisia saati sitten järkyttäviä kuukautiskipuja vuosiin. Ihan parasta. En vaihtaisi pillerittömän elämään menkkojen kanssa, mielialanvaihteluihin menkkojen aikaan ja valtaviin kipuihin. 

Mulla oli sama, mutta ymmärrän ettei ne sovi kaikille. Itse käytin myös siksi, että hormoniehkäisy, joka estää munasolun irtoamisen, on lähes varma suoja myös munasarjasyöpää vastaan. Se on tappavin nuorten naisten syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen lopetusviestin ap panit ääliölle?

Vierailija
94/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä ei tajua että yhtä lailla se naisen kondomi poistaa aistimuksia. 

Mies, jonka muna lerpahtaa kortsussa, ei ole mies vaan nyhvö.  Kondomin pukeminenhan on kiihottavaa kun ei siitä itse tee noloa.

Sen pukeminen ja käyttö opetellaan itse samalla kun etsitään sitä itselle sopivaa kokoa ja muotoa. Ja liukkaritippa pitää aina muistaa jos ei kortsu ole kostutettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön minipillereitä eikä ole ollut kuukautisia saati sitten järkyttäviä kuukautiskipuja vuosiin. Ihan parasta. En vaihtaisi pillerittömän elämään menkkojen kanssa, mielialanvaihteluihin menkkojen aikaan ja valtaviin kipuihin. 

Mulla oli sama, mutta ymmärrän ettei ne sovi kaikille. Itse käytin myös siksi, että hormoniehkäisy, joka estää munasolun irtoamisen, on lähes varma suoja myös munasarjasyöpää vastaan. Se on tappavin nuorten naisten syöpä.

Ei oo mikään ihme että nykyään naiset muistuttaa miehiä kun pillereillä vaiennetaan naiseus pois. En yhtään ihmettele vähäistä syntyvyyttä kun naiset suhtautuu omaan naiseuteensa sairautena joka voidaan terminoida kätevästi pillereillä.

Vierailija
96/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereiden syönti nostaa naisen markkina-arvoa miesten silmissä. Mikään ei ole mukavampaa, kun sänkyyn päädytään nainen ilmoittaa, ettei tarvitse kumia ja pillerit löytyy. Onhan se mahtavan tuntuista ja sisään laukeaminen <3. 

Mammat voisivat kertoa, miksi rumat ei hoida ehkäisyä, mutta kauniit naiset osaa miehen miellyttämisen ja kierukka tai pillerit on lähes aina valmiina. 

Vierailija
97/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

E-pillereillä pystyy siirtämään kuukautisia pitkiä aikoja. Vuoto on myös lähes olematonta.

Yksi lyhytaikaiseksi jäänyt miesystävä jankutti, että miksen suostu ottamaan hormonikierukkaa, ettei ikinä tulisi kuukautisia. Kuulemma kaikilla naisilla on ja ei sietänyt, että kuukautiseni sotkevat hänen seksielämäänsä.  

Mistähän kuvittelee, ettei ikinä tulisi kuukautisia??

Mulla oli ekan puoli vuotta jatkuvasti hiivaa, alkuun lähes jatkuvaa vuotoa. Kuukautiset ekat 7 vuotta, sitten lähes ilman kuukautisia seuraavat 7 vuotta, kunnes taas alkoivat. Hormonikierukka tosin vaihdettu 5 v välein siinä välissä. 

Exällään oli ollut näin = kaikilla naisilla. Kaikki hormonaaliset ehkäisymuodot ovat aiheuttaneet mun perussairauden vaikean aktivoitumisen, ja koetin hänelle selittää että en todellakaan ole enää kokeilemassa sellaista, mikä vie mun terveyden. Mutta hän tietää, koska kaikki naiset. Nuorempana olisin ehkä taipunut painostukseen, mutten enää. 

Mulla siis kumminkin kuparikierukka käytössä, eli ei ollut edes mistään vakisuhteen kondomipakosta kyse, vaan ne itsestään huolehtivalle nykynaiselle ennenkuulumattomat kuukautiset häiritsivät häntä. 

Vierailija
98/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön minipillereitä eikä ole ollut kuukautisia saati sitten järkyttäviä kuukautiskipuja vuosiin. Ihan parasta. En vaihtaisi pillerittömän elämään menkkojen kanssa, mielialanvaihteluihin menkkojen aikaan ja valtaviin kipuihin. 

Mulla oli sama, mutta ymmärrän ettei ne sovi kaikille. Itse käytin myös siksi, että hormoniehkäisy, joka estää munasolun irtoamisen, on lähes varma suoja myös munasarjasyöpää vastaan. Se on tappavin nuorten naisten syöpä.

Ei oo mikään ihme että nykyään naiset muistuttaa miehiä kun pillereillä vaiennetaan naiseus pois. En yhtään ihmettele vähäistä syntyvyyttä kun naiset suhtautuu omaan naiseuteensa sairautena joka voidaan terminoida kätevästi pillereillä.

Meepä setä lukemaan keskustelun aihe. Muukin kuin yksi sana otsikosta.

Ongelma on nimenomaan se, että te miehet yritätte pakottaa naiset syömään pillereitä ettekä viitsi itse kantaa lainkaan ehkäisyvastuuta. Siksi te ette saa seksiä. Ja vaikka ehkäisisitte, ellette tuota naiselle nautintoa, seksi loppuu. Ei se ole mikään miesten ihmisoikeus, nypyttää toisen ihmisen ruumiissa. Se on etuoikeus, joka ansaitaan olemalla ihana ja vastuullinen ja kunnioittamalla toista. Välittämällä niin paljon, että tämäkin haluaa ja nauttii seksistä ilma raskauden ja sairauksien pelkoa.

Vierailija
99/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syön minipillereitä eikä ole ollut kuukautisia saati sitten järkyttäviä kuukautiskipuja vuosiin. Ihan parasta. En vaihtaisi pillerittömän elämään menkkojen kanssa, mielialanvaihteluihin menkkojen aikaan ja valtaviin kipuihin. 

Mulla oli sama, mutta ymmärrän ettei ne sovi kaikille. Itse käytin myös siksi, että hormoniehkäisy, joka estää munasolun irtoamisen, on lähes varma suoja myös munasarjasyöpää vastaan. Se on tappavin nuorten naisten syöpä.

Ei oo mikään ihme että nykyään naiset muistuttaa miehiä kun pillereillä vaiennetaan naiseus pois. En yhtään ihmettele vähäistä syntyvyyttä kun naiset suhtautuu omaan naiseuteensa sairautena joka voidaan terminoida kätevästi pillereillä.

Jaa. 

Mitenkä pitäisi sitten suhtautua, jos joka kuukausi on odotettavissa niin pahat kivut, että oksennat ja mahdollisesti pyörryt kivuista?

Siis, jos ei syö e-pillereitä pitääkseen nuo poissa. 

Suvustani löytyy myös munasarjasyöpää, niin tämänkin takia pidän mieluusti munasarjat remissiossa. 

Olen iloinen, että viimein löysin itselleni sopivat pillerit. Näiden kanssa jatkan mieluusti vaihdevuosiin asti.

Vierailija
100/126 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillereiden syönti nostaa naisen markkina-arvoa miesten silmissä. Mikään ei ole mukavampaa, kun sänkyyn päädytään nainen ilmoittaa, ettei tarvitse kumia ja pillerit löytyy. Onhan se mahtavan tuntuista ja sisään laukeaminen <3. 

Mammat voisivat kertoa, miksi rumat ei hoida ehkäisyä, mutta kauniit naiset osaa miehen miellyttämisen ja kierukka tai pillerit on lähes aina valmiina. 

Mieti sinä, miksi nollakokemuksella tulet lässyttämään itsellesi vieraasta aiheesta. Ja mieti myös, miksi koet tarvetta halventaa naisia.  Minä tiedän syyn, mutta su pitää myöntää itsellesi, että oma kuvottava käytöksesi on syy, ei seuraus, yksinäisyyteesi.